Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb het vaak dat als ik veel speed genomen heb en in men bed kruip, dat ik droom en deze dromen volledig kan sturen. als ik in men bed kruip denk ik zeer sterk aan iets. bvb dat ik in de trein zit , eenmaal in slaap gevallen zet die droom zich dan voort in de trein en alles gebeurd er. dan kan ik bvb sturen dat ik af wil stappen en inneens een heel ander verhaal wil opbouwen , bvb dat ik ga bowlen ofzo... zijn dit dan lucide dromen ? heb ook altijd het gevoel dat ik half in slaap lig en eigelijk niet slaap. maar men vriendin zegt dat ik wel degelijk slaap... ook heb ik soms dat ik droom en dat ik een soort " nachtmerrie" heb dan begint echt alles ineens fel te trillen (mijn eige lichaam en men bed nzo)en tril ik als het ware wakker dit is niet hetzelfde als wanneer je stopt met ademen en je persies in een put lijkt te vallen , wat is dat dan ?"
"lysergine25 zei: op DF zitten alleen maar junks ...... en DJ's Klik om te vergroten... je bent de politie nog vergete"
"riflexz zei: Taat zei: Dus jij bent nu definiteit gestopt? Klik om te vergroten... Ja, met speed, ik gebruik nu laatste tijd toch wel party-snoepjes Is ook veel minder erg voor je lichaam. Klik om te vergroten... als je het af en toe doet... als je dit elk weekend doet is het eve of zelfs schadelijker als elk weekend speed"
"eerst leze dan testen redelijk dom dat je weet dat je zaterdag een drug gaat testen waar je nix van kent ! bekijk btw oop eens op youtube het filmpje met geluidsfragment over een koppel dat is doodgevroren door de meth omdat ze de koude niet voelde (denk ik ) face's of meth is ook een mooi zicht anders beter van de meth blijven..."
"thommetje zei: nog steeds geen antwoord wat nou precies het verschil is Klik om te vergroten... http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina voor de rest maakt het mij geen klote uit of je het doet of niet , denk dat er genoeg mensen je dit afgeraden hebben op 10 min tijd neem een foto van u voor ge het doet zaterdag. neem er volgende week dinsdag nog 1tje en post ze alle2 maar wil u bek wel eens zien"
"jo als je regelmatig gebruikt , is hjet dan normaal dat je na een tijdje DE rush niet meer krijgt ? het babbelen , het veel willen roken , etc... bij regelmatig gebruik bedoel ik 1 of 2 lijntjes per dag. of ben ik dan gewoon caffeine aan het snuiven ? heb wel hartklopingen , en ietsje wakkerdermaar voor de rest... als ik in men bed ga slaap ik direct thx"
"is het niet dat amphitame's de bloedstroom versnelt. en caffeine's de aderen vernauwd ? heb hier geen probleem mee. maar wat ik wel heb , is dat als ik bvb nies of geeuw , dat ik een prikkerig gevoel vanuit men hersenen krijg die traag naar men neus trekken. dat doet pas pijn , elke keer dat gebuuirt krijg ik een traan in men rechter oog (het neusgat waar ik altijd alles mee naar binnen werk )"
"ja , maar als ik bvb grote lijne leg (3x groter dan nrm) dan voel ik wel iets anders , maar niet HET dan voel ik me raar . persies of ik ben groter(soort hooger hangen gevoel) en ben ik zeer on geconcentreerd en hoor ik bijna niet wat ze zegge tegen me het laten testen doe ik niet , woon in BE."
"Nick de Neger zei: uhu zei: als je regelmatig gebruikt , is hjet dan normaal dat je na een tijdje DE rush niet meer krijgt ? het babbelen , het veel willen roken , etc... bij regelmatig gebruik bedoel ik 1 of 2 lijntjes per dag. Klik om te vergroten... Je moet steeds meer nemen wil je de rush blijven voelen... uhu zei: Of ben ik dan gewoon caffeine aan het snuiven ? heb wel hartklopingen , en ietsje wakkerdermaar voor de rest... als ik in men bed ga slaap ik direct Klik om te vergroten... Zou ook een optie zijn. Hop hop hop zo naar je nieuwe job! http://www.drugs-test.nl/ Klik om te vergroten... tis hier niet zo dat iedereen vaste dealers heeft , de speed zelf is ook soms anders bij die 1ne zelfde dealerdusja als je dan altijd moet laten testen als ik het krijg is het wel altijd pasta , heb nooit droge (wil ik ook niet)"
"wil er ook zijn , maarja , te ver echt sucke , geen auto hebbe"