Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc en stotteren

Xtc en stotteren

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
tt1308Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik sinds een paar maanden af en toe eens een snoepje op feesten.
Maar ik merk als ik stress heb dat ik meer begin te storteren dan normaal. Zeker op mondelingen examens wat niet echt een rustig moment is voor mij :tongueout: Ik heb altijd al gestotterd maar ik merk dat ik nu meer/harder begin te stotteren dan dat ik ervoor deed toen ik niet gebruikte.
Kan dit van de xtc komen of is het toch andere factoren die meespelen? Want volgens mij is hier nog geen studie over gemaakt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe lang houdt je gemiddeld tussen elke keer XTC?
t
tt1308Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik probeer minstens een maand altijdber tussen te doen maar ik weet dat het eigenlijk dubbel zo lang moet.
Dagen erna hebk er veel meer last van en dan mindert da wel maar blijft toch meer. Kzou het raar vinden dat het daardoor komt maar alles is mogelijk.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nouja, tussen 'normale' doseringen zou je eigenlijk al 3 maand moeten laten, ik zou het helemaal niet raar vinden als dat ermee te maken heeft.

Waarschijnlijk kun je alleen op deze manier niet met zekerheid zeggen dat het enkel door je gebruik komt en niet door andere factoren, maar het lijkt mij wel degelijk waarschijnlijk. Met zulk gebruik zal het in ieder geval niet beter worden en maak je vrijwel altijd toekomstige ervaringen minder leuk door een semi-permanente tolerantie. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."