Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLichte depressie na gebruik xtc oorzaak of toeval?

Lichte depressie na gebruik xtc oorzaak of toeval?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarschijnlijk de xtc ja.

Goed uitrusten, goed eten en dan moet het na een tijdje weer weg gaan. Ik denk dat het over een paar dagen we ovr is.

Bij de een duurt het wat langer dan bij de ander en de ene keer is het heftiger dan de andere keer. Is helaas iets wat je op de koop toe moet nemen

Edit: was het feest trouwens Hardbass?
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste forumleden,

Ik ben een jongen van 18 jaar weeg rond de 80 kilo. Zaterdag 7 februari nu zes dagen geleden heb ik voor het eerst xtc gebruikt (110-120 mg). De volgende dag voelde ik me niet top maar dat viel allemaal wel mee, maandag en dinsdag ook prima doorgekomen. Toen woensdag gebeurde er iets waardoor ik in een lichte depressie ben geraakt en nu sleept het nog steeds voort ik voel me eigenlijk alleen "normaal" als ik heb gesport.
Nou is mn vraag kan dit komen door het gebruik van de xtc? Zo ja is dit een bekend iets waar meer mensen last van hebben (gehad). En zijn er tips voor dingen die zouden kunnen helpen...

alvast bedankt allemaal
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie,

heb op aanraden van vrienden het thuis gedaan dus geen hard-bass helaas :wink:
ik ga me dan maar een paar dagen koest houden
M
MdmazingggLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat kan helpen is Vitamine - c , dit stimuleert de aanmaak van dopamine wat dan weer voor blijdschap zorgt :) ik slik altijd na een feestje een pil vitamine - c en ik merk dat de dip minder lang duurt. Je kan ook veel fruit eten met vitamine - c :wink:

ook heb ik ergens gelezen dat een koude douche nemen helpt , maar dit heb ik zelf nog niet geprobeerd :confused:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yep, komt inderdaad door de XTC. Wat vaak goed helpt is een vast ritme houden, veel sporten, goed eten en goed slapen. :wink:
t
tt1308Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dit de eerste 2x ook gehad maar toen ik gelezen/gehoord had dat anti-oxidanten en vitamine c binnen krijgen helpt heb ik dit geprobeert en sindsdien nooit meer ergens last van na gebruik, kan zelfs de ochtend erna gaan werken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vanaf mijn X uitgewerkt is eet ik bananen en sinaasappels, drink die dag verder multi vitamine sap en veel water. Beweging en een vast dagritme helpt ook. Meestal nergens last meer van. Het is zelf een beetje zoeken, ik heb tientallen sessies nodig gehad om te vinden hoe ik men day afters kon reduceren naar enkel 1 dag :)
b
biytcLid
01-01-2024, 00:00
#8
vitamine c, magnesium en tryptofaan. Evt multivitaminepillen en normaalgezien nergens last van. Ook zoals steeds voldoende water en op tijd naar bed. En overdag niet op de bank hangen maar wandelen etc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."