Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dit de eerste 2x ook gehad maar toen ik gelezen/gehoord had dat anti-oxidanten en vitamine c binnen krijgen helpt heb ik dit geprobeert en sindsdien nooit meer ergens last van na gebruik, kan zelfs de ochtend erna gaan werken."
"2 weken geleden voor het eerst xtc geprobeerd (goldbars). 2 keer een halfje omdat het de eerste keer was. Heb me nog nooit zo goed geamuseerd op een feest. was zelfs indoor Komend weekend heb ik blauw/groene ying yang pilletje voor te zien of ik hetzelfde effect kan krijgen. Heb jammer genoeg niet kunnen testen (regio Turnhout BE)"
"oranje batterij (+-) getest op 200mg had het gevoel dat de paarse batterij (+-) met oudjaar lekkerder ging maar had met die oranje batterij wel veel gegeten van te voren. Voor de rest zeker de moeite"
"Het is niet zo verstandig om de week er weer wat te nemen maar of het echt schadelijk of minder werkt heb ik er mijn twijfeld over. Had vorige maand een groot feest waar ik 1,5 xje op had (over de hele avond) en de week erop maar een halfje en dat halfje was aangenamer dan die 1,5 van de week ervoor. Maar ik juich dit niet tor, best minstens 2 maand tussen zodat je er maximaal van geniet."
"Ik gebruik sinds een paar maanden af en toe eens een snoepje op feesten. Maar ik merk als ik stress heb dat ik meer begin te storteren dan normaal. Zeker op mondelingen examens wat niet echt een rustig moment is voor mij Ik heb altijd al gestotterd maar ik merk dat ik nu meer/harder begin te stotteren dan dat ik ervoor deed toen ik niet gebruikte. Kan dit van de xtc komen of is het toch andere factoren die meespelen? Want volgens mij is hier nog geen studie over gemaakt."
"Ik probeer minstens een maand altijdber tussen te doen maar ik weet dat het eigenlijk dubbel zo lang moet. Dagen erna hebk er veel meer last van en dan mindert da wel maar blijft toch meer. Kzou het raar vinden dat het daardoor komt maar alles is mogelijk."
"Ik heb de gsm van mijn moeder gebruikt omdat die een nl nummer heeft omdat ik op safe wou spelen. Maar je kunt ook een prepaid kaart in nl kopen en in belgie gebruiken."
"Ik woon al alleen maar mijn moeder weet ervan omdat ik met haar ook al eens spacecake heb gedaan en vrij open over die dingen kan praten. Best wel chill eigenlijk."
"heb een zeer positieve ervaring gehad daar. Goed en vriendelijk ontvangen en na een dag had ik al een smsje met het resultaat. Was wel 40mg minder dan verwacht maar geen andere troep erin. Volgende keer zal ik het zeker weer laten testen."
"Hallo iedereen ik had een vraag over het testen van xtc. Ik heb nu een kleine persoonlijke voorraad in huis nadat ik begin deze maand mijn eerste xtc pil had genomen (2x een halve) op bassleader waar ik het beste feestje van mn leven heb gehad. had het 2 weken geleden nog een keer genomen op een kleinschalig feestje met een iets minder effect in het begin. Daarom wil ik de volgende keer weten wat er exact in zit wat ik neem. Ik woon in belgie net over de grens en heb dan mijn xtc ook hier in het dorp van een vriend. Willen ze die dan nog testen in nederland omdat ik las dat ze alleen maar de drugs van de nederlandse markt testen. En is er een soort van vergoeding die je moet betalen en of ik dan die ene pil nog terug krijg als ik die laat testen."