vogel vraagt zich af wat voor hallucinaties (visuals) hij zal waarnemen
bij het gebruiken van ketamine.
versterkt ketamine ook je emoties en zo zoals bij paddo,s??
en doet het zeer aan me neus?
hoe kans ik het nog meer gebruiken
heb ik meer nodig bij slikken als bij snuiven?
kan ik ketamine rectaal innemen? dat spaard me neus
ketamine is toch een soort thc ofnie?>
ik bedoel wat is het voor stof?
waar komt het vandaan ,, ? heeft het mschien nog een beetjeeen natuurlijke oorsprong,,, is er n de natuur een plant orsprof zo die een stof heb die op ketamine lijkt???
#3
staan de meeste antwoorden op deze vragen echt niet in andere topics over keta?
#4
vogel houd het denk maar bij natuurlijke drugs
ik dacht laat ik nog maar wat vraagkes stellen voordat ik die ket ijn me mik werp
maarja der is nou geen haast meer bij ,,,,die ket laat ik lekker waaien
later msch of nie
tijd genoeg om zelf het antwoord op me vraagkjes te zoeike
#5
goed bezig vogel
#6
de vogel is gevlogen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.