#1
Sinds die laatste keer ook niet meer gedaan, trekt me sowieso niet zo, en veel te duur

Acon zei:Wel gehad op snelle enkele keren.
Op sos lijkt het me toch gek..
Talec zei:braken op de coke, ik heb er zelf geen last van maar een vriend van me heeft dit ook elke keer voor. Meestal ook bij zen eerste lijn. Mss een zwakke maag ofzo?? soms heb ik wel eens last als het goed doorloopt in je keel dat het lijkt alsof je adamsappel volledig verdoofd is, en slikken bijna niet meer gaat ! mega irry maar gaat wel over op den duur
grtz
PuppiiiEyes zei:Talec zei:braken op de coke, ik heb er zelf geen last van maar een vriend van me heeft dit ook elke keer voor. Meestal ook bij zen eerste lijn. Mss een zwakke maag ofzo?? soms heb ik wel eens last als het goed doorloopt in je keel dat het lijkt alsof je adamsappel volledig verdoofd is, en slikken bijna niet meer gaat ! mega irry maar gaat wel over op den duur
grtz
IRRI?
Ik vind dat nog wel lache![]()
Geeft een special gevoel als je slikt of drinkt![]()
Change zei:dat heb ik dus ook .. naja zaterdag was er nergens meer wat pep te vinden , en
tja nuchter da is ook mr niks .... dus gingen we sosse was mijn eerste keer, en ze zeiden nog ;; ' dit is iets heel anders dan pep, niet zo vies, zacht en fijn'
nou lijn binnengedaan en kzeg zo idd,, das ideaal en net op dat moment egt de meeste gore doorhaal diek ooit heb gehad .. en echt ook braken enz, mr kwilde het binnenhoude mrgoed,, twas alles behalve chill .. ^^
xx
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."