Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa de eerste lijn braken!

Na de eerste lijn braken!

11 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds die laatste keer ook niet meer gedaan, trekt me sowieso niet zo, en veel te duur
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#2
BRAKEN op coke? o.O
nog nooit voorgehad. Het irriteert mijn maag zelfs niet...
Misschien is hij onzuiver. :openmouth:
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey de laatste tijd wanneer ik een lijn neem (de eerste van de avond) begin ik enorm te kokhalzen en soms zelfs een beetje te braken, dit houd zo 4-5 minuten aan tot de roes opkomt. Vanaf dan heb ik het niet meer. ik voel me helemaal niet ziek ofzo, vergelijk het wat met het gevoel wanneers je je vinger diep in je keel steekt.
Vroeger had ik dat helemaal niet, de laatste maanden is het altijd.
Zit er niet echt mee in, maar misschien herkennen jullie het en evt. tips.
:kots:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb stuk of 6 keer coke gesnoven, telkens < 0.5 gram.

De eerste 5 keer gingen perfect, de laatste keer nam ik de eerste snuif.. en ik kreeg het super warm alsof ik 100 graden werd van binnen uit.. ik ging weg van de kamer naar buiten om af te koelen, en met dat ik wegloop moet ik kotsen. Na het kotsen ging het ietsje beter maar ik ging toch even buiten zitten. 5 minuten later was ik afgekoeld en de rest van de avond was toppie.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
misschien toch wel een teken dat je lichaam het niet wil...
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel gehad op snelle enkele keren.
Op sos lijkt het me toch gek..
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Acon zei:
Wel gehad op snelle enkele keren.
Op sos lijkt het me toch gek..
Klik om te vergroten...

Idd, waarschijnlijk een sosa-speed mix ofzo.
Of andere crap mss :openmouth:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#8
braken op de coke, ik heb er zelf geen last van maar een vriend van me heeft dit ook elke keer voor. Meestal ook bij zen eerste lijn. Mss een zwakke maag ofzo?? soms heb ik wel eens last als het goed doorloopt in je keel dat het lijkt alsof je adamsappel volledig verdoofd is, en slikken bijna niet meer gaat ! mega irry maar gaat wel over op den duur

grtz
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Talec zei:
braken op de coke, ik heb er zelf geen last van maar een vriend van me heeft dit ook elke keer voor. Meestal ook bij zen eerste lijn. Mss een zwakke maag ofzo?? soms heb ik wel eens last als het goed doorloopt in je keel dat het lijkt alsof je adamsappel volledig verdoofd is, en slikken bijna niet meer gaat ! mega irry maar gaat wel over op den duur

grtz
Klik om te vergroten...

IRRI? :tongueout:
Ik vind dat nog wel lache :grin:
Geeft een special gevoel als je slikt of drinkt :openmouth:
C
ChangeLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat heb ik dus ook .. naja zaterdag was er nergens meer wat pep te vinden , en
tja nuchter da is ook mr niks .. :confused: .. dus gingen we sosse was mijn eerste keer, en ze zeiden nog ;; ' dit is iets heel anders dan pep, niet zo vies, zacht en fijn'

nou lijn binnengedaan en kzeg zo idd,, das ideaal en net op dat moment egt de meeste gore doorhaal diek ooit heb gehad .. en echt ook braken enz, mr kwilde het binnenhoude mrgoed,, twas alles behalve chill .. ^^

xx
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
PuppiiiEyes zei:
Talec zei:
braken op de coke, ik heb er zelf geen last van maar een vriend van me heeft dit ook elke keer voor. Meestal ook bij zen eerste lijn. Mss een zwakke maag ofzo?? soms heb ik wel eens last als het goed doorloopt in je keel dat het lijkt alsof je adamsappel volledig verdoofd is, en slikken bijna niet meer gaat ! mega irry maar gaat wel over op den duur

grtz
Klik om te vergroten...

IRRI? :tongueout:
Ik vind dat nog wel lache :grin:
Geeft een special gevoel als je slikt of drinkt :openmouth:
Klik om te vergroten...

Jaaa :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Change zei:
dat heb ik dus ook .. naja zaterdag was er nergens meer wat pep te vinden , en
tja nuchter da is ook mr niks .. :confused: .. dus gingen we sosse was mijn eerste keer, en ze zeiden nog ;; ' dit is iets heel anders dan pep, niet zo vies, zacht en fijn'

nou lijn binnengedaan en kzeg zo idd,, das ideaal en net op dat moment egt de meeste gore doorhaal diek ooit heb gehad .. en echt ook braken enz, mr kwilde het binnenhoude mrgoed,, twas alles behalve chill .. ^^

xx
Klik om te vergroten...

Ik vind coke ook vele maler viezer dan pep. Goede pep vind ik zelfs bijna lekker... :rolleyes:

Damn ik mis het soms wel een beetje, de lange nachten doorhalen....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."