Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"even OT Terugkomen op dat 'jezelf uit een bad trip halen' of 'vermijden om in een bad trip te komen' Als ik dat probeerde bij de 2e x paddo's ( 1e x ging ik bad ) door bv. ergens anders aan te denken bleven de visuals toch en om weg te kijke heeft geen zin want het blijft toch kut in je mind. En als ik een ander muziekjes wou opzetten of zo kon ik alleen maar denken 'wat ben ik para' dus bij mij hielp dat niet. ik zou zeggen pak een kilo suiker en begin te eten, en ga op bed liggen, dit heeft bij mij wel geholpen."
"Hoe weet je dat ? Misschien ervaart een kat wel dingen op een hele andere manier. Tuurlijk, dieren hebben ook emoties enzo, maar wij kunnen nooit zeker weten of zon kat nu echt 'doodsangsten' uitstaat. Ik bedoel, als je een spin half dood slaat, voelt die dan ook net zoveel pijn als dat je een mens half dood slaat ? Of hebben katten weer meer gevoelens dan een spin? Ik heb het ze nog nooit gevraagd eigelijk..."
"Na het lezen van dit topic ben ik er eindelijk achter wat er gebeurde bij mijn paddo-trip. Ik had dus een enorme bodyload maar wist hier niks vanaf ( trillen, zwete, warm/koud ). Hierdoor begon ik te denken dat er iets fout was met de paddos. Ook weet ik dat ik niet graag controle verlies, en toen dit wel gebeurde ging ik dus rare dingen zien die ik totaal niet meer kon verklaren (mindfuck dus ). Ook had ik een heel raar gevoel van angst in mijn maag, maar wist totaal niet waar ik bang voor was. Toen wij aan de paddos gingen werd mij verteld: je gaat trippen, je ziet leuke dingen, je krijgt lachtkicks. Waarschijnlijk door de bodyload ben ik bad gegaan. Door dit nieuwe inzicht is het misschien tijd voor een nieuwe poging, mijn vorige trip is meer als een jaar geleden."
"Volgens mij is dat iets met 4 hoofdletters en duurt het max. 2 maanden"
"Hoe stel ik mij die 'goa' feesten en bijvoorbeeld "ruigoord" voor? Zijn dit gewoon feesten waar iedereen super vaag is, op de lsd of andere drugs, of lopen er ook nuchtere mensen rond? Is het legaal om zulke feesten te houden, wetende dat er veel mensen op de drugs zitten ? En is het niet hilarisch als je opeens een maf ziet langs komen met lsd op die helemaal de weg kwijt is? Lijkt mij nogal raar, om daar als nuchter persoon rond te lopen."
"Nu ik dit heb doorgelezen denk ik dat ik ook na een bad trip op paddos, even in een psychose ben gekomen. ik voelde me raar die maand erna en kreeg vaak weer angstig gevoel. zag soms dingen weer veranderen. ook kreeg ik vaker para gedachtes die ik tijdens de bad trip ook had. very scary maar nu gaat alles weer lekker en na een mdma trip vorig weekend voel ik me juist weer veel sterker omdat ik nu weer weet dat ik ook gelukkig kan zijn"
"Ik ook 1 keer paddos gedaan en bad gegaan. Vanaf dat moment heb ik altijd angst om het nog eens te proberen. Achteraf gezien: te weinig info over paddos, slechte setting. Toen ik eenmaal bad ging ging ik mij hevig verzetten waardoor het alleen maar erger werd, ik wou eruit maar dat gaat natuurlijk niet. Wat overigens ook niet hielp was dat ikzelf de drang had om naar buiten te gaan, weg uit die enge kamer, maar mijn maat ( was voor hem ook de eerste keer ) vond dat ik beter niet naar buiten kon gaan dus hij hield me geforceerd binnen. Hierdoor vertrouwde ik hem ook niet meer en ging ik weer zitten in die kamer waardoor het nog enger werd. Achteraf gezien zou ik het graag nog eens proberen, lekker in een bos. Maar iets in me houd me tegen omdat ik nooit meer dat gevoel terug wil hebben, dus ik zal het ook niet nog es doen. Had overigens vorige week een droom tijdens een 'powernap' op de pep, na een aantal tripreporten gelezen te hebben over paddo's. Toen ik eenmaal echt wakker was moest ik goed nadenken of ik nu echt paddos had gebruikt of niet . De droom voelde zo echt aan en de trip was zo fijn, precies zoals ik gelezen had in veel goede tripreports. Maar vooralsnog ga ik het de komende tijd niet nog eens proberen, misschien over een tijd als ik denk er echt klaar voor te zijn."
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QzNxPpTwgkc&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QzNxPpTwgkc&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/J2uLWZxioNE&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/J2uLWZxioNE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Wat vinden jullie ervan ? Kijk aub niet naar de clip want daar ben ik n00b in. Het gaat om de beat he"
"Ja waar blijven de reactiesss ^^ Ook als je ze slecht vind post het dan hier ff @trippyshit, waar hou jij dan van ?"
"wiet en coke"