Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslegale planten kweken thuis

legale planten kweken thuis

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, datura en aanverwanten zijn zeker niet aan te bevelen. Er zijn genoeg verhalen bekend van mensen die de zaden hebben gegeten en permanent gek geworden zijn.
Maar het blijft ,zoals je zegt een heel intrigerende plant. Ben je bekent met de belevenissen die Carlos Castanada had met deze plant , onder supervisie van de sjamaan Don Juan? Al zijn boeken zijn zeker de moeite waard als je geïnteresseerd bent in natuurlijke empathogenen.
Ook de ervatingen van Carlos Castaneda met Mescalito de God van de Peyote zij ongelofelijk boeiend.
Het is vooral de magische kant van deze planten die mij interesseert. Toen ik nog in Engeland woonde kon ik het kaalkopje overal vinden. Regent Park in het midden van Londen stond er vol mee.
Deze was veel beter dan de paddo,s die we hier een aantal jaren geleden in de Smartshops konden kopen. Ik heb heel veel bijzondere belevenissen gehad met het Kaalkopje. Magische gebeurtenissen! Ik kan hier wel een boek over schrijven.
Paddo,s maken de weg naar bovennatuurlijke gebeurtenissen mogelijk. Bij mij is de nadruk gaan liggen op interactie met de natuurgeesten. Om zulke planten alleen maar als genotsmiddel te zien is de volledige potentie van zulke planten missen, of is het ONZE potentie?
Wat je zegt over muiziek ben ik volkomen met je eens. Onmisbaar, vooral als je binnen bent.
Wat vindt je trouwens van mijn brief aan de koningin?
viewtopic.php?f=11&t=38910
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben op dit moment ook blauwe winde (morning glory) aan het zaaien wat ik doe is de zaden eerst een nacht in een glas water en dan gewoon in de potgrond. Een vriendin van mij heeft het zo ook gedaan met succes! We zijn alleen eigenlijk wel net te laat met zaaien maarja volgens mij moet het nog wel kunnen... succes ermee i.i.g. :wink:
m
matthias10000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb afgelopen week enkele zaadjes van verschillende planten gekocht waarvan bekend is (op Azarius tenminste) dat ze effecten hebben op je lichaam. Alleen heb ik niet altijd de perfecte planten kunnen vinden maar wel familie dervan. De namen van deze planten zijn Coleus Regenboog, Tageten kleinbloemig mix (afrikaantje of Tagetes) en Passiflora Caerulea. Kan iemand mij zeggen of dit de juiste planten zijn en ,als dit zo is, hoe je ze moet planten/laten groeien? Ook zou ik graag willen weten hoe je Morning Glory zaadjes moet planten. Alvast veel dank als je me met deze lange vragenlijst kunt helpen. :grin: :stoned:
m
matthias10000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank u wel voor de reactie, echt waar, ik hoop (en denk) dat het gaat werken!
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#5
viewtopic.php?f=7&t=38742
zie mijn bericht voor meer info over Morning Glory
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het zelf meer voor hawaiian baby woodrose (ook lsa bevattend), kom je met 8 zaadjes ruimschoots toe voor een degelijke trip. Heb ook de indruk dat je van morning glory meer misselijk word dan van de hawaiian baby woodrose zaadjes...
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mandragora,
Ik heb hier nog een aantal zaadjes van de hawaiian baby woodrose liggen. Ik heb ze nooit geprobeerd. Ik vind alleen dat ze in een Smartshop veel te duur zijn. Als ze de moeite waard zijn kan ik proberen om ze te importeren uit Hawaï.
Met zo,n mooie forumnaam als mandragora, Heb je deze plant wel eens geprobeert?
Ik heb ooit, vele jaren geleden eens een mix gemaakt van bilzenkruid, datura en mandragora. De mandragora had ik uit Q gardens , botanische tuin gepikt. Ik woonde toen in Engeland.
Ik ben drie dagen van de kaart geweest. Me vrienden hebben me verteld wat ik allemaal gedaan had. Dingen die ik me helemaal niet meer kon herinneren. Vreemde dingen! Ook heb ik met mijn auto London rondgereden, iets waar ik me totaal niets meer van herinnerde de volgende dag.
Ik heb ook ooit een keertje in Turkije datura bladen onder me kussen gelegd om zo erotische dromen te krijgen. Ik werd midden in de nacht wakker , mijn hart was gestopt met kloppen! Ik ben daarna nog twee weken vreselijk ziek geweest. Niet aan te bevelen voor de gemiddelde experimenteerder!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
herbal criminal zei:
Mandragora,
Ik heb hier nog een aantal zaadjes van de hawaiian baby woodrose liggen. Ik heb ze nooit geprobeerd. Ik vind alleen dat ze in een Smartshop veel te duur zijn. Als ze de moeite waard zijn kan ik proberen om ze te importeren uit Hawaï.
Klik om te vergroten...

Ik vind een hawaiian baby woodrose trip zeker de moeite waard, ik betaal ook zo'n 10eurotjes voor 8 zaden. Vind het echt een zaaalige lange euforische trip zeker in combinatie met af en toe een ballonnetje lachgas, heb in tegenstelling tot vele anderen best veel visuals ervan. Steeds weer een heftig tripje altijd, muziek tijdens een woodrose trip vind ik onontbeerlijk.

herbal criminal zei:
Met zo,n mooie forumnaam als mandragora, Heb je deze plant wel eens geprobeert?
Klik om te vergroten...

Thx dat je me nickname mooi vind! Maar ik waag me niet aan datura/mandragora/...., lijkt me nou niet beslist een mooie trip dat je'r van krijgt, veels te veel nare bijwerkingen ook.
Ik experimenteer met veel natuurlijke middelen maar daar blijf ik bewust vanaf. vind't het risico niet waard. Al is het best een intrigerend/mystiek plantje daarom mijn keuze om mezelf mandragora te noemen (het is een wortel dat sterk op een mens lijkt ook wel alruin genoemd)
Er zijn veel oude mythes omtrent de mandragora...daarom sprak het mij ook aan.

Grts!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."