Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalvia

salvia

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mini_meLid
01-01-2024, 00:00
#1
gisteren ben ik voor het eerst om salvia gegaan (0.5 gram 10X => heeft me 23 euro gekost! :openmouth:)

op het doosje staat neem 1/10 van de inhoud maar op het forum heb ik gelezen dat je 1/3 moet nemen

wat zou ik best kunnen doen 1/10 nemen of 1/3
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb eergister ook salvia gedaan, een 5x extract gekocht van 1g voor 12 euro, sowieso vond ik dat al duur. En ik weet ook dondersgoed dat sommige mensen minder gevoelig voor salvia zijn, of dat de eerste keren minder zijn dan daarna maar deonsdanks is het toch echt kut en voel ik me opgelicht :)
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik wil ook al heel lang salvia doen ong. 1.5 jaar maar omdat de trip zo heftig kan zijn wou ik eerst wat experiementeren et paddo's. ik zou beginnen met 1/10 omdat somige mensen er heel gevoelig voor zijn. dus ik raad je aan test eerst je gevoeligheid:) je kan altijd de keer daarna nog iets meer nemen:)
T
Take-youre-mind-on-a-tripLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben 3 weken terug begonnen met 5x hele potje opgerookt, beetje stoned, maar geen andere dimensies.

Nu naar een paar x Salvia te hebben gerookt, had ik van de week van het 10x extract, heel ff het gevoel ergens anders te zijn, ik hoorde ook iemand roepen ''je moet zo weg'', heel even wist ik niet meer waar ik was.
Test eerst je gevoeligheid, met een klein beetje, en steeds een beetje meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."