Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toch wel een hoop misverstanden hier, LSD-25 bestaat niet, dit is een onjuiste benaming van d-LSD. LSD-analogen zijn in de regel juist veel moeilijker om te synthetiseren dan d-LSD, dit omdat deze geen enkel spoortje d-LSD mogen bevatten om legaal als RC verkocht te kunnen worden. Hierdoor zijn deze qua productieprijs ongeveer 4 maal zo duur als d-LSD Lab onderzoeken tonen aan dat er veel gesjoemeld word met LSD-analogen, dus het is onjuist dat de doseringen betrouwbaarder zijn, sterker nog de kans is redelijk groot dat je een andere analoog krijgt dan besteld. Tevens bevatten de analogen vaak ook D-LSD waardoor de verkopers dus strafbaar zijn en jij als koper waarschijnlijk ook. Er is ontzettend veel betrouwbare, nauwkeurig gedoseerde d-LSD op de markt, maar deze vind je over het algemeen niet bij je dealer die van alles en nog wat voor je kan fixen. Deze verkopen voornamelijk zwaar onder gedoseerde zegels. Kom niet vragen waar je wel moet zijn."
"Mezelf zei: Toch niet helemaal waar wat je hier zegt. Ik begon heel even te twijfelen maar daarom gpt even gevraagd die het even netjes heeft uitgelegd: Bekijk bijlage 68471 Dus LSD-25 is gewoon correct en bestaat gewoon. Chemisch gezien is D-LSD misschien wat beter maar dat maakt nog niet LSD-25 een niet bestaande of incorrecte naam. Wel is het zo dat de andere analogen duurder zijn in productie. Niet 4x maar i get your point. Dat er bij labonderzoeken vaak toch ook LSD-25, of jou D-LSD, voorkomt kan al komen door afbraak in de loop der tijd. Een beetje vocht zou de 1p van de 1p-LSD los kunnen maken deels waardoor je deels dus LSD-25 overhoudt. Al zal het deels gerust kloppen maar wilde er even nuance inbrengen. Bekijk bijlage 68472 Toch even het antwoord van gpt erbij gehaald voor je me niet gelooft haha. Dus sorry dat ik het zeg maar in dit geval ben jij een beetje degene met de misverstanden Klik om te vergroten... Leuk gechatgpt maar hier ga je toch echt de mist in. ( Wat overigens een groot gevaar is van chatgpt, die is nogal geneigd om naar je vraag toe te redeneren) Je leest voor het gemakt even heen over het feit dat LSD-25 een Codewoord is van onze held hofman. Zoals ik zeg LSD-25 is geen bestaande chemische stof, leuk dat het historisch zo word genoemd maar chemisch is het een niet bestaande stof. Dit is namelijk d-LSD of beter gezegd Lysergeenzuurdi-ethylamide LSD-25 is een naam die veel misverstanden oproept en daarom chemisch onjuist is, er is namelijk geen LSD-24/23/22/21/20 Gezien je chatgpt gebruikt ben je scheikundig waarschijnlijk niet zo onderlegd, maar ik wil je toch even opweg helpen. Jij praat over afbraak van de LSD, dit is onjuist omdat afbraak bij altijd iso-LSD ontstaat, dit is niet psychoactief. Waar jij het over hebt noem je Hydrolyse van het analoog. Hier word de N-1-acylgroep afgesplitst. Dit noem je geen afbraak maar deconversie, maar dat ken chatgpt je vast uitleggen. Bedankt voor het verder veroorzaken van onduidelijkheid, en verder verspreiden van misverstanden."
"Relmuis zei: Het is eerder een verwarrende maar nog steeds ingeburgerde naam. Als het topic een scheikundig randje heeft noem ik het expliciet LSD-25. d-LSD zou ook kunnen maar die term wordt niet veel gebruikt. Klik om te vergroten... Chemisch gezien is dit dus juist een zeer slechte naam, omdat het simpelweg niet bestaat. Zoek voor de grap eens laboratoria uitslagen op, geen enkel zichzelf respecterend lab zal spreken over LSD-25 Labuitslagen zijn altijd in % d-LSD en % iso-LSD. Bij de (semi)synthese van LSD ontstaat altijd d en iso LSD, deze willen met elkaar in verhouding zijn. Ongeveer 90% d-LSD met ongeveer 10% iso-LSD. Verdere zuivering kan zuiverdere d-LSD opleveren, maar dit word hierdoor instabieler en nog gevoeliger voor afbraak naar iso-LSD. Ook bij opslag onder juiste omstandigheden; droog, onder argon, donker etc."
"Mezelf zei: is goed. Ik hou het toch even bij mijn versie. Doe lekker wat je niet laten kan. LSD-25 is gewoon overal bruikbaar en iedereen zal weten wat ermee bedoelt wordt en is gewoon een bestaande naam Afbraak = deconversie... komt opp hetzelfde neer toch? door puur en alleen tijd kan je 1p-lsd veranderen deels in LSD-25. Klik om te vergroten... Jij was toch de man van de chatgpt, prima houd het lekker bij je onjuiste chatgpt versie. Misschien is dit forum ook niet de juiste plek om dit soort dingen verder te verdiepen. Gaat mij ook meer om het feit dat je absoluut niet uit kan gaan van de doseringen die de RC shops je wijs maken, en dat er ontzettend veel gesjoemeld word met analogen. Hetzelfde met de nieuw opkomen Fe-LSD van nu, wat nog wel eens zeer schadelijk kan blijken op lange termijn"
"Ik had een kleine update gedaan aan mijn bericht, maar je was me al voor met reageren: Gaat mij ook meer om het feit dat je absoluut niet uit kan gaan van de doseringen die de RC shops je wijs maken, en dat er ontzettend veel gesjoemeld word met analogen. Hetzelfde met de nieuw opkomen Fe-LSD van nu, wat nog wel eens zeer schadelijk kan blijken op lange termijn"
"En dat de laboratoria in Nederland het dus niet analyseren is erg jammer, dat weten de sjoemelaar ook al te goed. Ik waardeer deze discussie echt, en ik denk dat mensen er ook van kunnen leren. Ik vind namelijk dat wanneer er over analogen word gepraat de chemie wel degelijk belangrijk is, anders kunnen we 1p-LSD ook gewoon echte LSD gaan noemen, en kunnen we 2-fdck ook ketamine gaan noemen. Het speciale van designerdrugs is dus juist die kleine chemische aanpassing. Maar laten we hier mee ophouden. Laten we het eens zijn, dat we het oneens zijn."
"Mijn kat en hond hebben direct door wanneer we aan het trippen zijn, Ze komen allebei meteen naast ons liggen, en kijken ons aan alsof we gek zijn."
"Brakka Mang zei: Ik weet dat dit een oud topic is maar ik las dat het een voorloper is van paracetamol? Ik ken supermix natuurlijk. Werd zo rond 2006 enorm populair in bepaalde nacht beroepen vooral het feit dat het met uitkoken ook over bleef was toendertijd zeer interessant. Uiteindelijk heeft dit vanaf toen de markt enorm verpest. Nu zijn er ook andere middelen maar volgens mij wordt supermix nog steeds veel ingezet. Ik ontdekte het zelf bij toeval omdat ik een stuk had wat enorm glinsterde en het bij uitkoken langer duurde voordat het hard werd. Uitkoken is lang de maat geweest om te bepalen of je kwaliteit spul had. Met de intrede van supermix werd het bepalen van de kwaliteit een stuk lastiger. Iedereen die roept met uitkoken blijf er veel over en het is topkwaliteit kon je per definitie al niet meer serieus nemen. Er zijn ook heel weinig mensen die hun coke(vooral vanwege de prijs natuurlijk) zullen laten testen. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of er mensen dij die de afgelopen tijd coke hebben laten testen en of dit nog steeds wordt aangetroffen. Van levamisol weet ik dat toevallig wel dat dat nog steeds het geval is. Klik om te vergroten... Die 100 mg die ze nodig hebben? Zeg 5 euro, qua waarde zit je dan op hetzelfde als een pil inleveren. Interessante waarden uit de bron van @shikantaza overigens het lezen waard van alle drugs. 11,8% bevat procaine, En 11,6 Levamisol. Ik vind het wel opvallend dat de gemiddelde zuiverheid van alle samples met meer dan 10% is gezakt vergeleken met vorig jaar. Ik denk dat het grootste probleem met het testen van coke is dat de gemiddelde gebruiker het per gram koopt en hierdoor regelmatig een nieuwe/andere batch heeft en hierdoor niet elke keer getest coke gebruikt. Met bijvoorbeeld XTC koop je snel wat meer pillen en laat je er eentje testen. Er zijn in 2024 nog geen 1000 coke samples ingeleverd van de ruim 18.000 geanalyseerde samples."
"N3K0 zei: Ook hier maar eens mijn verzameling showen. Sinds 2021 spaar ik wiet 🤠overal waar ik kom koop ik kruiden en als ik dan weer thuis ben stop ik het in een glazen potje en wat dan over is rook ik op. Aan mijn verzameling kom ik eigenlijk nooit als alleen soms met Kerstmis enof oud en nieuw om dan iets anders te roken. (Maar meestal heb ik 30/12 een shop tour 🤣) Nu Inmiddels 7 weken niet gerookt (wel wiet gekocht, die moeten nog in een potje) Bekijk bijlage 67351 Klik om te vergroten... Gaaf, hoeveel doe je ongeveer in zo een potje? Zo te zien licht er behoorlijk wat in totaal. Leuke verzameling."
"Groene Dagobert duck"