Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"whupa iedereen een chip in zen kop en weg met all die on noodige kosten posten gelijk pin pasje en een mobieltje der in. weet je zekker dat ze je kunne vinden als nodig"
"sluis bij amerongen jointje gedraait onder een groot rood bord pas op Explosigevaar onder de lsd daarom was dat bord zo mooi."
"Nick de Neger zei: Ik ben meestal alleen het eind van de avond kwijt als ik me aan vodka cola waag... Geniaal weekend dit weer Klik om te vergroten... nee jij met je 5 of 6 acid trips neger"
"lekker afgaan jointje aan draaie zo ook maar ff bakie koffie maken"
"ben me sokke kwijt goed spull die fishermans friends"
"ik zie nooit echt heel sterk dingen. maar wat ik meestal probeer te doen is lekker aan de eind van de avond als nog licht is beetje wolkjes kijken met wat rustgevende psy achtige muziek wat standard speel dingtjes zo als een plasma boll ala 15 euros +- doet ook wonderen en wierook opzetten is altijd well een goeie de rook er van geeft een heel gaaf efect enzo ik heb van alle trips die ik gehad heb meschien maar 3 keer echt goeie vaage dingen gezien waarvan ik weet dat het zeker niet echt was met paddos heb ik altijd well faage shit gezien"
"geen smaak ? lsd proeft voor mij toch anders dan andere drugs all is het kwa ervaaring tijdens de trip of lul ik hier nou raare dingen ?"
"Debris zei: Tolerantie verhoogt, na een tijdje niet meer haalbaar visueel te gaan. Een aantal mensen gezien die dachten dat dat leuk was. En nee, niet bepaald goed afgelopen. De een praat niet zo verstaanbaar meer, de ander verliest regelmatig z'n huissleutels enz,... Na een tijdje lijkt 't me ook niet meer leuk. Heb een tijdje bijna elke week getript, en daarna nog eens een paar dagen wakker blijven op speed. Geen goed idee! Nee, hou 't gewoon bij een paar keer per maand. Klik om te vergroten... paar keer per maand is tog elke week leuk topic maar ermm ? dat die mensen nog de moeite nemen om te quoten"
"tripkop zei: ExceptionalInsight zei: En LSD is ook leuk, maar als je het vaak doet gaat de lol er snel af en dat is zonde. Klik om te vergroten... Dit dus. Klik om te vergroten... nog geen last van ^^"
"das aleen maar lekker gewoon wat extra van die witte dingtjes nemen en dan duurt die trip gelijk een uurtje of 5 langer temiste dat is mijn ervaring met zowell ritalin als dexamfetamine en concerta met koffie ging nie zo goed"