#1
heey iedereen ,
ik heb net een zeer emotionele dag achter de rug die ik met jullie wil delen,
het is hoogst waarschijnlijk dat ik ADD heb , er is van kinds af aan al een vermoeden geweest,
maar in al die jaren is dr nooit echt goed naar gekeken ,
vorig jaar heb ik eventje een pep periode gehad , ik ben toen enkele maanden volluit gegaan,
maar pep werkt bij mij anders , in plaats van hyperactief te zijn , stopt de de kk drukke stroom gedachten in mijn hoofd , en word het rustig , ik heb alles onder controle .
maar toen heb ik gezegd , ik raak pep nooit meer aan , want ik zag mezelf elke dag in de spiegel weer ietsje veranderen.
maar nu een jaar later, nu ik door een moeilijke periode ga , ik moet 1001 dingen doen , examenjaar , nog een opleiding ernaast , en zoveel andere verplichtingen.
ik ben altijd al een rustig persoon geweest maar nu ben ik gewoon uitgeput , ik raak niet meer uit de sleur van niets doen omdat ik er geen energie voor heb! ik vergeet alles , niks lukt mij gewoon.
deze wee kzat ik al dagen aan pep trg te denken , hoe fijn die tijd wel niet was , ik kreeg toen alles voor mekaar, i kwas gefocused , en ik voerde al mijn plannen uit.
en nu komt t , vandaag dacht ik er zo erg aan , en vandaag liep alles fout , 10000 dingen tegelijk doen , van 9u tot 22 uur bezig geweest,
en toen ik thuis kwam kreeg ik een superemotionele uitbarsting , ik mis pep gewoon , ik wil alles kunnen doen , en mijn vraag is nu , tog maar weer aan de pep , of iets anders doen? wie kan mij helpen?
ik heb net een zeer emotionele dag achter de rug die ik met jullie wil delen,
het is hoogst waarschijnlijk dat ik ADD heb , er is van kinds af aan al een vermoeden geweest,
maar in al die jaren is dr nooit echt goed naar gekeken ,
vorig jaar heb ik eventje een pep periode gehad , ik ben toen enkele maanden volluit gegaan,
maar pep werkt bij mij anders , in plaats van hyperactief te zijn , stopt de de kk drukke stroom gedachten in mijn hoofd , en word het rustig , ik heb alles onder controle .
maar toen heb ik gezegd , ik raak pep nooit meer aan , want ik zag mezelf elke dag in de spiegel weer ietsje veranderen.
maar nu een jaar later, nu ik door een moeilijke periode ga , ik moet 1001 dingen doen , examenjaar , nog een opleiding ernaast , en zoveel andere verplichtingen.
ik ben altijd al een rustig persoon geweest maar nu ben ik gewoon uitgeput , ik raak niet meer uit de sleur van niets doen omdat ik er geen energie voor heb! ik vergeet alles , niks lukt mij gewoon.
deze wee kzat ik al dagen aan pep trg te denken , hoe fijn die tijd wel niet was , ik kreeg toen alles voor mekaar, i kwas gefocused , en ik voerde al mijn plannen uit.
en nu komt t , vandaag dacht ik er zo erg aan , en vandaag liep alles fout , 10000 dingen tegelijk doen , van 9u tot 22 uur bezig geweest,
en toen ik thuis kwam kreeg ik een superemotionele uitbarsting , ik mis pep gewoon , ik wil alles kunnen doen , en mijn vraag is nu , tog maar weer aan de pep , of iets anders doen? wie kan mij helpen?
