Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik lees overal op het net dat je van ghb niet wakker word? Maar als ik het aan gebruikers vraag in mijn omgeving dan zeggen ze dat ze juist wel een heel nacht stappen op ghb Heb het zelf ook al een paar keer gedaan en ik moet zeggen dat ik ook nie echt moe werd ervan... Is ermee geknoeid dan? Zit er in sommige gevallen iets oppepend bij? Ik denk het nie hé En is het goed om het te combineren met xtc? Dan voel je je pillen toch beter omdat door de ghb je hersenen meer dopamine aanmaken als ik me niet vergis? Peace"
"bollen, schijven,snoepkes"
"Miss-Behaviour zei: Het komt wel goed.. medicijnen werken 10 tot 15u stond in de bijsluiter.... dus ik heb nu net eentje genomen om het ergste weg te krijgen, nu heb ik er nog 3, een kuur bestaat ook uit 3 tabletten. Vannacht als ik aan de drugs ga, zouden die medicijnen uitgewerkt moeten zijn, en ik neem pas de rest van de kuur in, als de drugs weer uitgewerkt zijn, morgenavond voor ik ga slapen ga ik denk ik verder met de kuur. Heb namelijk geen zin om weer mijn oud en nieuw te laten verzieken... Er is al elk jaar wat anders... Klik om te vergroten... Ik heb ook wel eens een paar snoepjes genomen op antibiotica en heb er geen last van gehad, ik weet wel niet of dat zo is met iedereen... Je hebt verschillende soorten en sterkten in antibiotica... Mja zal wel losjes lopen HAVE FUN!!"
"Alter ego- Daktari (villalobos remix) MINIMAL RULEEEED!!!"
"Belgam 21... Nie te zware shag, wil de weed proeven en niet zo de tabak"
"Weednator zei: kheb dus een lief , gaat al een tijdje niet echt super meer ! Maar elke skeer als ik smoor dan begint ze te zagen , ze heeft et ni graag enzo ... Ze wil dat ik ermee stop ! Nu , mijn vrienden roken allemaal wiet en ik amuseer mij echt Super hard als ik wiet gerookt heb . En als mijn vrienden stoned zijn en ik niet , dan kan ik niet zohard meelache met hen ... Nu is m'n vraag , als men lief zegt , kies mij ofwel de wiet . Wat zou ik dan moeten doen ? ik weet jullie moete niet beslissen in mijn plaats enzo maar heeft iemand hier ervaring mee , en trouwens wiet is niet de ergste drug ... grtz Klik om te vergroten... Kies voor de weed, vrouwen genoeg"
"Bal0n zei: Gewoon een extractie doen met ether/alcohol werkt ook prima :P. Klik om te vergroten... Kan je aub het allemaal eens uitleggen hoe het nou precies in zen werk gaat? Alvast bedankt"
"IK zou het graag zelf eens wille maken Iemand een simpele en effectieve methode Balon mss???"
"MINIMAAAAAAAAAAAAAL"
"How high!! Je lacht je een deuk met deze film!!"