Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsantibiotica & drugs

antibiotica & drugs

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had het aan mijn dokter kunnen vragen als ik hem te spreken had gehad, maar dit is zo'n lekkere timing ...

Ik heb wel medicijnen gescoord, mijn moeder had nog een kuurtje liggen, van hetzelfde medicijn dat ik laatst ook had voor mijn blaasontsteking.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugs(antibiotica(ja ook drugs)) en drugs kunnen goed en slecht samen gaan.

De basics: Niet mixen met MAO-Remmers, en niet met SSRI's(??).


Je hebt nog niet eens medicijnen?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
drugs en medicijnene is meestla gne goiede combi :cry:
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe gaat dat samen?

Ik heb het namelijk voor elkaar gekregen om nu, met O&N een blaasontsteking te krijgen - en ik wil er heel graag vanaf, maar ik ga vanavond naar een feest en tja... was wel van plan de nodige snoepjes te nemen om de nacht door te halen. Zeker nu ik me niet lekker voel, houd ik het nooit de hele nacht vol zonder.

Wat is dit k** zeg. Heeft er iemand ervaring met pillen en dat soort medicijnen? Kan het moeilijk aan de dokter gaan vragen. Waar de fuck haal ik trouwens nu medicijnen vandaan??
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het komt wel goed.. medicijnen werken 10 tot 15u stond in de bijsluiter.... dus ik heb nu net eentje genomen om het ergste weg te krijgen, nu heb ik er nog 3, een kuur bestaat ook uit 3 tabletten.

Vannacht als ik aan de drugs ga, zouden die medicijnen uitgewerkt moeten zijn, en ik neem pas de rest van de kuur in, als de drugs weer uitgewerkt zijn, morgenavond voor ik ga slapen ga ik denk ik verder met de kuur.

Heb namelijk geen zin om weer mijn oud en nieuw te laten verzieken... Er is al elk jaar wat anders...
t
technomennekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Miss-Behaviour zei:
Het komt wel goed.. medicijnen werken 10 tot 15u stond in de bijsluiter.... dus ik heb nu net eentje genomen om het ergste weg te krijgen, nu heb ik er nog 3, een kuur bestaat ook uit 3 tabletten.

Vannacht als ik aan de drugs ga, zouden die medicijnen uitgewerkt moeten zijn, en ik neem pas de rest van de kuur in, als de drugs weer uitgewerkt zijn, morgenavond voor ik ga slapen ga ik denk ik verder met de kuur.

Heb namelijk geen zin om weer mijn oud en nieuw te laten verzieken... Er is al elk jaar wat anders...
Klik om te vergroten...

Ik heb ook wel eens een paar snoepjes genomen op antibiotica en heb er geen last van gehad, ik weet wel niet of dat zo is met iedereen... Je hebt verschillende soorten en sterkten in antibiotica... Mja zal wel losjes lopen :grin: :grin: :grin: HAVE FUN!! :openmouth:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet doen

Met antibiotica bestrijd je bacteriële infecties en dergelijke dingen. Zo'n kuur vereist een constante bloedspiegel met de gebruikte antibiotica. Als je drugs gaat gebruiken dan zet je je oa. lever veel te hard aan het werk, waardoor de bloedspiegel dus gevaar loopt en je dus kans hebt dat je hele kuur mislukt.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
boy zei:
Niet doen

Met antibiotica bestrijd je bacteriële infecties en dergelijke dingen. Zo'n kuur vereist een constante bloedspiegel met de gebruikte antibiotica. Als je drugs gaat gebruiken dan zet je je oa. lever veel te hard aan het werk, waardoor de bloedspiegel dus gevaar loopt en je dus kans hebt dat je hele kuur mislukt.
Klik om te vergroten...

Neem het zekere voor het onzekere.
P
Ploerd21Lid
01-01-2024, 00:00
#9
niet doen

NIET DOEN klaar
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#10
Al gedaan, geregeld, prima, niets aan de hand.. ik leef nog, ben het niet van plan weer te doen, maar goed, oud en nieuw hebben we overleefd.... zonder blaasontsteking, en met een hoop lol en een goede hoeveelheid xtc.

Ik heb een pil genomen van de kuur, heb er nog 3 over, terwijl de kuur uit 3 bestaat. Had namelijk eentje xtra. Heb nu geen klachten meer na die eerste, maar mochten de klachten nog terugkomen heb ik nog een complete kuur om te nemen.

Okee, ik weet het, niet heel erg verstandig allemaal, maar tja, ik heb jaren achtereen een kut oud en nieuw gehad, door gezeik met vrienden en ander gedoe, en nu eindelijk een supernacht :hearteyes: ...

Het was het waard.. won't do it again :wink:
A
AmmycinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anti biotica effecten hangt af van een aantal lichamelijke toestanden. U hoeft zich geen zorgen over te nemen antibiotica, omdat de arts voorgeschreven na slechts contact op met uw voorwaarden. Ik heb nam Generieke clindamycine voor bacteriële infecties en dat sommige gevolgen niet te veel. dus dit is een tijd te nemen om infecties te genezen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is maar zo'n 5 jaar verschil.

Valt wel mee. :openmouth:
g
girlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wil dinsdag xtc gaan slikken, maar ik ben net klaar met mijn antibiotica kuur
een vriend van me zegt dat je dan minimaal een week moet wachten voor je weer xtc gaat slikken...
maar dat duurt me veel te lang

ik heb donderdagavond, 2juni, mijn laatste antibiotica pil gehad
kan ik dan dinsdag weer xtc gebruiken?? :confused:

xxkus
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien wel, maar waarom zou je de gok nemen? Wacht gewoon even en er is niks aan de hand...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
kweet niet of het samen gaat, maar je had het natuurlijk wel aan je dokter kunnen vragen, hij heeft toch geheimhouding en een beetje goeie dokter die geeft je eerlijk antwoord ipv een wijze les

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."