Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bosvos zei: heb vandaag net een paar zaadjes binnengekregen. Ga dit topic dan ook blijven volgen. Maar heb nog een extra vraagje: overal lees ik dat universele potgrond het beste is. Maar nu zag ik hier opeens een nieuwe zak potgrond staan: potgrond voor kamerplanten. Zou ik dit ook kunnen gebruiken? Zou nogal onnozel zijn om een nieuwe zak te gaan halen als er thuis al eentje staat (al vermoed ik dat het niet bruikbaar zal zijn, aangezien ze toch wel wat meststoffen door die potgrond draaien?) Klik om te vergroten... er zit in een zak grond genoeg om een plant 4 maanden te voeden .rico ps bijna elke (pot)grond waar planten in moeten kijk uit met mijt en blad luis en spint kijk goed uit dus hou alles clean maar de grond is oke.zal je vertellen ik heb een keer een vuilnis zak vol met aarde gestopt een platje erin een hele goede zomer en ik had bijna bomen lol maar ja buiten wiet wel oke maar toch."
"ronnai zei: Beeh allemaal antihistamines, zou er uberhaupt niks van kopen hehe Klik om te vergroten... de beste en sterkste pillen zijn nu(omdat er geen barbituraat meer worden voorgeschreven)flunitrazapam oftewel rohypnol a 2mg heerlijk en diazepam ook goed oxazepam 50mg ook goed slik niks wat je niet ken echt doe dat niet en ook deze middelen zijn verslaven ik reageer alleen omdat ik een hoop gevaarlijke troep zie en geloof me ik weet het."
"sorry mensen er zijn medicijnen die hetzelfde zijn maar een andere naa,m hebben.dat heeft temaken met de patenten op de medicijn namen maar das te ingewikkeld om uitteleggen. ik weet precies welk medicijn het is en waarvoor je het krijg je heb ook mscontin.maar oke nog iets weten ervaring zar.rico"
"ik doe mijn best zei: waarom koop je bij,als je je arts vraagd kun je toch wel meer krijgen,ik bedoel,bij mij werkt dat wel zo,..ik gebruik 20-jaar,waarvan nu ongeveer 10-jaar meth.,ik zit op 40-mil per dag,maar als ik meer wil,vraag ik dat,en krijg dat ook wel,..ik woon in het oosten,weet niet waar jij woont,..of heb je daar de boel al verknald om meer te kunnen krijgen,..sorry voor deze opmerking,maar ik weet dat als ze je daar zien als een-probleem-het moeilijker wordt,maar een antwoord op je vraag verder heb ik niet,kopen kost ook geld,beter dat geld in je zak steken,..maar veel sucses verder,hoop dat iemand iets voor jouw weet,..groet van f. Klik om te vergroten... hoi ik ben al 26jaar verslaafd aan de methadon zodanig dat ik nu 200mg das 100cc of 100ml stop ermee je komt er nooit meer vanaf ik hou het wel bij mijn blowtje en de benzo,s ik zie hier ook dat de mebseb zo weinig ervaring hebben ik heb bij elkaar 7jaar vastgezeten niet trots op maar dat zegt togwat over die teringzooi ik slik nogsteeds meet en 100mgvalium perdag en 3 flunitrazepametjes en ik voel me weer normaal.maar kijk uit zit je niet kang aan de meet stop want afkicken van meet duurd 10keer zolang.een goede raad"
"nikky13 zei: ik ben zo dom geweest ik ben met me stomme kop gaan blowen maar ik weet niet wat er in zat maarja het effect was dus heel vaag maar ik heb wel vaker geblowt maar dit was iets anders denk ik ik zag wazig zwart wit eerst zag ik alles heel donker zwart wit en toen heel vel... ik hoorde eerst heel dof en toen heel goed, en ik werd helemaal zwaar of hoe ja dat ook uitlegt en ik liep alsof ik harstikke dronken was en ik reageerde heel snel op alles en werd gewoon helemaal gek en nu is het een dag veder en ik tril helemaal en heb hart kloppingen en ben duizelig en het voelt alsof ik elk moment door me benen heen zak wie kan me even advies geven of wat anders?? wat ik moet doen enzow en wie weet mischien wat het is? jongen als je zulke dingen moet vragen is het het best om niks te gebruiken als je niet weet wat je mis ja tog? echt ik rook al dik 20jaar met plezier maar ik weet dan ook wat ik rook.als je jong bent en je iemand anders voor je laat halen die mensen stop er mee kijk of als je 25ben er nog strek in heb nou dan doe je dat maar jong roken is niet zo schadelijk lichamelijk maar kan een groot effect op een jonge geest hebben paddo,s helemaal maar ik heb er goed van geleerd door keihard op mijn bek tegaan maar ik ben er weer en ik ben er to stay en rook nog steeds 40jaar oud en nog plezier ervan maar weet je niet wat je mis laat het dan is beter.rico xxx nikky Klik om te vergroten..."
"ik wil mensen helpen als ze niet weten wat tedoen of niet weten wat ze slikken ik kan dit omdat ikzelf al 25jaar morfine slik en valium en andere middelen.nu heb ik het helemaal onder controle en heb zoveel meegemaakt en ik weet zoveel van medicijnen af dat als ik bij een dokter binnen komt hij in een boekje moet kijken en ik het al weet.ik rook graag een joint maar ook dat is niet goed voor iedereen dus heb je vragen over morfine benzo,s methadon wiet hasj vraag het me het moet heel gek lopen als ik het niet weet."