Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskan iemand mij mischien helpen??

kan iemand mij mischien helpen??

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
n
nikky13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben zo dom geweest :openmouth: ik ben met me stomme kop gaan blowen maar ik weet niet wat er in zat maarja het effect was dus heel vaag maar ik heb wel vaker geblowt maar dit was iets anders denk ik :confused:

ik zag wazig zwart wit eerst zag ik alles heel donker zwart wit en toen heel vel...
ik hoorde eerst heel dof en toen heel goed, en ik werd helemaal zwaar of hoe ja dat ook uitlegt en ik liep alsof ik harstikke dronken was en ik reageerde heel snel op alles en werd gewoon helemaal gek en nu is het een dag veder en ik tril helemaal en heb hart kloppingen en ben duizelig en het voelt alsof ik elk moment door me benen heen zak

wie kan me even advies geven :flushed: of wat anders??
wat ik moet doen enzow
en wie weet mischien wat het is?

xxx nikky
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Geen idee wat het is en of het wel iets anders is, van wiet kun je ook behoorlijk fout gaan. Maar naar een dokter bellen lijkt me misschien een ideetje :)
Klik om te vergroten...

alleen als het niet over gaat.


maar het is moeilijk voor ons om te zeggen wat er in zit, plus wiet kan idd altijd ns fout vallen
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
dit mag naar de coffeeshop...
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#4
vraag aan de mensen met je het rookte wat er in zat?
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
nikky13 zei:
ik ben zo dom geweest :openmouth:
Klik om te vergroten...

50 keer heel ''coffeeshop'' forum overschrijven tegen morgen.

ot: zwart en wit flitsen? ik weet dat het niet is omdat ik het gevoel niet ken dat het niet kan, (wat een zin :openmouth: ) maar dit lijkt eerder op een of ander gek oosters epilepsie causing spelletje :confused: Besides, cliché 'nough maar, ik denk niet dat jij legaal de coffeeshop bent binnengeraakt, niet? :)

edit: na nogmaals 3 minuten geontcijfer van je beschrijving...

nikky13 zei:
ik hoorde eerst heel dof en toen heel goed.
Klik om te vergroten...

Wiet veranderd bij wel meer mensen geluidsperceptie. Ik kan je ook al 10 liedjes uit m'n hoofd opnoemen waarin alles eerst dof en dan weer helder klinkt. je mp3?

en ik werd helemaal zwaar of hoe ja dat ook uitlegt [/quote]

Stoned, I guess.

en ik liep alsof ik harstikke dronken was en ik reageerde heel snel op alles en werd gewoon helemaal gek en nu is het een dag veder en ik tril helemaal en heb hart kloppingen en ben duizelig en het voelt alsof ik elk moment door me benen heen zak
Klik om te vergroten...

Rook je? Mijn eerste rookexperiment was een joint. en toen, inderdaad, leek het alsof de straat 90° schuin stond en konden we enkel verder van vensterbank naar vensterbank. En dat komt sowieso heel erg vreemd en beangstigend over. Allesinds beangstigender dan wiet blijkt te zijn, met ervaring.
Gek worden is nooit goed. het kan, het was een nieuw en hevig gevoel, maar zie het als een teken van je lichaam. Jij hoeft allesinds duidelijk geen drugs meer voorlopig :wink:
Na een dag veel stonen, en ik vrees dat ''veel'' voor jou erg snel bereikt wordt, voel je je sowieso wel buh. En op zulke dagen zei ik vroeger net hetzelfde eigenlijk. ''Ik ben duizeliiiiiig! Ik voel mij slaaaaap! uuuuugh''

Joch, dit is mijn theorie erover, en of ie nu klopt of totaal ernaast zit~ denk na voor je gebruikt. drugs veranderd je. niet per sé in slechte zin, maar op je 13 (juist?) zou je nog 3 jaar lang minstens buiten moeten spelen voor je't nog s probeert. Je hebt gééén idee wat die shiz met jou hersenen doet. Er is een reden waarom coffeeshop 18+/21+ is. Een verdomd goeie :wink:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon te veel wiet. Wacht tot het uitwerkt.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
tomz0r zei:
Gewoon te veel wiet. Wacht tot het uitwerkt.
Klik om te vergroten...

Kreeg jij op je 13 al een teveel aan wiet door je keel? De eerste paar maand blowen, zonder nicotineverslaving, raken weinig mensen zonder waterpijp aan meer dan een halve joint per avond me dunkt.

test maar 's uit, je eerste sigaret 's ochtends geeft je dat zatte, aldanniet vervelende/misselijke gevoel, voor een korte tijd. Tel er deftige wiet in een vrij hoge portie bij, en de gast die het je heeft bezorgd verdiend een old fashioned pak kletsen! Je kan behoorlijk fout gaan.
Als je het per sé nog 's wil doen, zorg voor een voorraad aan suiker. Voel je je niet goed door wiet, dan is suiker de casual redding :) cola, energy drink, koekjes, snoepjes, ze neutraliseren het gevoel een beetje waardoor het draagbaarder zou moeten zijn voor je. Misschien werkt het nu nog. rust uit, nuttig suiker! :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Slapen + uitspacen

aan wiet ga je niet dood
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Irezz zei:
tomz0r zei:
Gewoon te veel wiet. Wacht tot het uitwerkt.
Klik om te vergroten...

Kreeg jij op je 13 al een teveel aan wiet door je keel? De eerste paar maand blowen, zonder nicotineverslaving, raken weinig mensen zonder waterpijp aan meer dan een halve joint per avond me dunkt.

test maar 's uit, je eerste sigaret 's ochtends geeft je dat zatte, aldanniet vervelende/misselijke gevoel, voor een korte tijd. Tel er deftige wiet in een vrij hoge portie bij, en de gast die het je heeft bezorgd verdiend een old fashioned pak kletsen! Je kan behoorlijk fout gaan.
Als je het per sé nog 's wil doen, zorg voor een voorraad aan suiker. Voel je je niet goed door wiet, dan is suiker de casual redding :) cola, energy drink, koekjes, snoepjes, ze neutraliseren het gevoel een beetje waardoor het draagbaarder zou moeten zijn voor je. Misschien werkt het nu nog. rust uit, nuttig suiker! :)
Klik om te vergroten...

Waarom niet?
Zoals je al zegt icm. de nicotine kan 0.3 gram wiet al vrij heftig zijn.
Een halve joint is geen maatstaaf, gewicht al iets meer.
En waarom zou je in een waterpijp meer kunnen handelen? Omdat het zachter in je keel is?
Ik rookte nog niet voordat ik begon met blowen, hoesten heb ik nooit last van gehad. Behalve bij blunts, en jawel, de good old fashion waterpijp.

Overigens werkt suiker alleen bij een te lage bloedsuikerspiegel ( Duizelig, misselijk ed.) en niet tegen de psychische effecten van wiet.
Als je het gelooft helpt het echter veel meer, zoetigheid doet onbewust zoveel met ons centrale zenuwstelsel. Heel de westerse wereld zou niet meer zonder kunnen:P
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beste Nikky,

ik denk dat je gewoon iets te hard bent gegaan :). De eerste keer dat ik blowde werd ik ook duizelig en zakte ik door m'n benen heen. Het merendeel van mijn gezichtsveld werd zwart en ik voelde me een beetje misselijk.
Niks om je zorgen te maken! Er zijn wel meer mensen die heftig reageren op cannabis de eerste paar keren. Ik weet niet of je een roker bent? Als je nog nooit tabak hebt gerookt dan kan nicotine voor wat heftige hartkloppingen zorgen en een duizelig gevoel! Dus dit moet je ook zeker niet onderschatten de eerste paar keren dat je rookt.

Ik adviseer je om gewoon wat minder te blowen de volgende keer. Word een beetje bekend met de stof en ken je grenzen :). Je kunt altijd meer nemen, maar nooit minder! Dus als je denkt dat je genoeg hebt gehad dan moet je ook stoppen.
t
takeasiedLid
01-01-2024, 00:00
#11
nikky13 zei:
ik ben zo dom geweest :openmouth: ik ben met me stomme kop gaan blowen maar ik weet niet wat er in zat maarja het effect was dus heel vaag maar ik heb wel vaker geblowt maar dit was iets anders denk ik :confused:

ik zag wazig zwart wit eerst zag ik alles heel donker zwart wit en toen heel vel...
ik hoorde eerst heel dof en toen heel goed, en ik werd helemaal zwaar of hoe ja dat ook uitlegt en ik liep alsof ik harstikke dronken was en ik reageerde heel snel op alles en werd gewoon helemaal gek en nu is het een dag veder en ik tril helemaal en heb hart kloppingen en ben duizelig en het voelt alsof ik elk moment door me benen heen zak

wie kan me even advies geven :flushed: of wat anders??
wat ik moet doen enzow
en wie weet mischien wat het is? jongen als je zulke dingen moet vragen is het het best om niks te gebruiken als je niet weet wat je mis ja tog? echt ik rook al dik 20jaar met plezier maar ik weet dan ook wat ik rook.als je jong bent en je iemand anders voor je laat halen die mensen stop er mee kijk of als je 25ben er nog strek in heb nou dan doe je dat maar jong roken is niet zo schadelijk lichamelijk maar kan een groot effect op een jonge geest hebben paddo,s helemaal maar ik heb er goed van geleerd door keihard op mijn bek tegaan maar ik ben er weer en ik ben er to stay en rook nog steeds 40jaar oud en nog plezier ervan maar weet je niet wat je mis laat het dan is beter.rico

xxx nikky
Klik om te vergroten...
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Met een taalcursus kun je een heel eind komen denk ik
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Geen idee wat het is en of het wel iets anders is, van wiet kun je ook behoorlijk fout gaan. Maar naar een dokter bellen lijkt me misschien een ideetje :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."