#1
hallo Biebke,
sorry dat er niet veel mensen nu reageren op je reactie, het is nogal rustig de laatste tijd hier.
Je kunt de volgende keer trouwens beter gewoon een nieuwe topic openen, als je verhaal doen in een al bestaande topic van iemand anders.
Ik begrijp je vraag niet goed, neem aan dat je wilt weten wat nu te doen met de afbouw van diazepam. Je schrijft dat je nu minder gebruikte als toen, dus kun je ook met minder diazepam toe, maar hoeveel minder is moeilijk te zeggen voor buiten staanders. Denk dat je dat toch zelf beter weet. Of, beter nog, weet naar CAD gaan. Je schrijft dat je dat niet wilt, en ik snap t wel. Waarschijnlijk wil je t niet omdat je je schaamt, maar dat is echt nergens voor nodig hoor. Zij zijn een verslavings instantie zoals je weet, en maken het letterlijk dagelijks mee dat mensen terug vallen en dan weer opnieuw moeten beginnen.
En, dat je terug bent gevallen is ook echt geen schande. Was afkicken zo makkelijk geweest dan waren er geen verslaafden meer. Het punt dat je weer opnieuw hulp bij hun inroept zal enkel waardering oproepen bij hun.
Zelf afbouwen is heel erg moeilijk, en vaak lukt dat dan ook niet.
Dus, als ik je een raad mag geven, slik dan even je trots door en bel het CAD weer.
Nogmaals, je hoeft je daar helemaal niet voor te schamen. In feiten, als je je al zou moeten schamen, dan zou dat kunnen zijn voor het feit dat je een terug val hebt gehad en dan niet
opnieuw de hulp verlening in wilt roepen, alhoewel dit natuurlijk onzing is maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel.
Dus, als je echt serieus opnieuw je verslaving wilt aanpakken, bel dan gewoon het CAD weer.
Dat is echt de meest betrouwebare weg om er vanf te raken.
heel veel succes,
sorry dat er niet veel mensen nu reageren op je reactie, het is nogal rustig de laatste tijd hier.
Je kunt de volgende keer trouwens beter gewoon een nieuwe topic openen, als je verhaal doen in een al bestaande topic van iemand anders.
Ik begrijp je vraag niet goed, neem aan dat je wilt weten wat nu te doen met de afbouw van diazepam. Je schrijft dat je nu minder gebruikte als toen, dus kun je ook met minder diazepam toe, maar hoeveel minder is moeilijk te zeggen voor buiten staanders. Denk dat je dat toch zelf beter weet. Of, beter nog, weet naar CAD gaan. Je schrijft dat je dat niet wilt, en ik snap t wel. Waarschijnlijk wil je t niet omdat je je schaamt, maar dat is echt nergens voor nodig hoor. Zij zijn een verslavings instantie zoals je weet, en maken het letterlijk dagelijks mee dat mensen terug vallen en dan weer opnieuw moeten beginnen.
En, dat je terug bent gevallen is ook echt geen schande. Was afkicken zo makkelijk geweest dan waren er geen verslaafden meer. Het punt dat je weer opnieuw hulp bij hun inroept zal enkel waardering oproepen bij hun.
Zelf afbouwen is heel erg moeilijk, en vaak lukt dat dan ook niet.
Dus, als ik je een raad mag geven, slik dan even je trots door en bel het CAD weer.
Nogmaals, je hoeft je daar helemaal niet voor te schamen. In feiten, als je je al zou moeten schamen, dan zou dat kunnen zijn voor het feit dat je een terug val hebt gehad en dan niet
opnieuw de hulp verlening in wilt roepen, alhoewel dit natuurlijk onzing is maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel.
Dus, als je echt serieus opnieuw je verslaving wilt aanpakken, bel dan gewoon het CAD weer.
Dat is echt de meest betrouwebare weg om er vanf te raken.
heel veel succes,
