Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik doe het ook zo ongeveer. 3 gram per week. 2 gram in de week en zaterdag nacht gaat er ook wel een grammetje door. Verder rust ik ook voldoende en neem ook genoeg vitamines op, dus eet veel fruit en zo... Volgens mij als je voldoende rust hebt en genoeg eet, valt de schade al bij al wel nog mee voor je lichaam, of ben ik hier nu helemaal fout in?"
"Dat van met moeite slikken heb ik ook, maar dit is meestal als de speed uitgewerkt is, bij mij komt het denk ik van te veel te roken als ik speed op heb, dan gaan er wel zo'n 3-4 pakjes door, op een avondje uit. Welja ik weet nu niet of je rookt of niet, maar dit kan mss een verklaring zijn?"
"Ik heb ook geprobeerd te stoppe, had zaterdag op zondag speed genomen zo'n 2 gram die nacht en heb zeker 2 dagen afgezien nog daarna, was echt kapot, toen dacht ik ook dit is de moment om er mee te stoppen. Maarja toen ik me weer goed voelde paar dage later en m'n lichaam weer op volle sterkte was, heb ik me toch weer laten verleiden en heb ik toch maar weer een gram pep gehaald. Ik ben wel van plan om het te beperken tot maximum 2-3 keer in de week ofzo, en niet meer elke dag."
"Ik krijg dan ademhalings problemen en hevige steken aan m'n hart. heb dit 2X gehad, ik was echt verschrikkelijk bang. De eerste X kwam ik uit bad, en ik kon plotseling niet meer ademen omdat de deur toe was en er dus ook geen zuurstof was, m'n hart begon echt hevig te kloppen, ik begon in paniek te geraken, en het deed ook verschrikkelijke pijn, dit is pas na een uur ofzo overgegaan. Heb constant koud water op m'n polsen laten stromen en met een koud washandje over m'n hart zitten vrijwen. De 2deX was het iets minder maar toch ook nog bangelijk. Zelfs als ik een heel kleine dosis speed neem, blijft de schrik dat ik het nog eens ga voorhebben, zit constant aan m'n hart en zo te voelen dan. Als ik bij mensen ben heb ik er geen last van, maar als ik dan thuiskom, begin ik er weer aan te denken enzo, echt lastig."
"Wow wat een verhaal. Heb er echt geen woorden voor. Behalve dan veel sterkte toegewenst en ik hoop echt dat je het volhoud om van de hero af te blijven."
"PHMF zei: ik weet het niet. heb morgen w en b. dan probeer ik het wel. gewoon een kein beetje van allebei. je hoort het wel of het lukt. Klik om te vergroten... Ja merci, als het lukt ga ik het volgend weekend ook is doen. :P"
"Heey, ik ben precies weer aan het hervallen. Heb vandaag weer een gram gekocht, morgen toch maar eens proberen af te blijven, dat het weer niet word zoals vroeger."
"needlefreak zei: jaja zei: stuikerken zei: Echt ik doe zo hard men best en toch is het na een week al mislukt door 1 slecht moment weer. Klik om te vergroten... Zo zag ik dat vroeger ook, terwijl het zo'n onzin is; die éne misstap is idd zonde, maar betekent niet dat je voornemen te stoppen mislukt is. Je hebt in dik één week tijd één enkele maal gezondigd. Voor iemand die gewend was dagelijks te gebruiken vind ik dat geen slechte prestatie. Doorzetten, je zit iig op de goede weg! Klik om te vergroten... Zo is het. Leer eruit en doe verder je best. Heb je begeleiding of doe je het alleen? Succes allesinds. Klik om te vergroten... Ik ga elke week bij de psychiater dus ik heb psychiatrische begeleiding + dat ik onder toezicht sta van mijn ouders ivm geld, buiten gaan enz..."
"Ik denk dat hier nog geen topic van bestaat, zoja verwijder hem dan maar weer. In het cocaine gedeelte is er ook zo een topic, en ik dacht zo bij mezelf waarom maak ik er ook geen in het opiaten gedeelte. Hier in de buurt waar ik woon kost heroine 30-40 euro voor 1 gram, en dat is gwn weg onbetaalbaar als je iedere dag gebruikt. Ik zelf ga altijd naar Gent of Antwerpen om een gram of 5 en daar betaal ik 20 euro voor een gram heroine van zeer goeie kwaliteit. En jullie?"
"Ik doe het meestal zo. 2 maand veel pep gebruiken, dan 2 maand niets, behalve blowen dan, zodat m'n lichaam weer wat hersteld. Zo heb ik na dat ik 2 maand stop weer een zalig gevoel van een lijntje. :P"