#1
heb je een virus...
goe bezigDarkScope zei:er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt.
DarkScope zei:Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.
ja van 0.3 sta je idd gewoon lekker strak.JewCookie zei:je hebt wel meer dan 0,3 gram nodig voor een overdose...
voor een dodelijke hoeveelheid moet je nog veeel meer naar binnen rammen, dus snats gerust door.. :P t enige dat je met 0,3 gram kan hebben als je het niet vaak doet is heel strak staan, maar een od heb je wel meer voor nodig..
angel1 zei:is het niet zo dat als je teveel snuift, maar dan ook echt te veel, dat dan je lichaam overhit raakt? maar da moet je nogal veel binnen gooien
Maar ik zou toch eerder een pilletje steken 
qlo zei:goe bezigDarkScope zei:er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt.![]()
DarkScope zei:Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.
lol idioot, je weet geeneens wat spacen betekent, spliff antwoordde om tien na, jij post dit om acht na![]()
ik ben hier dan wel nieuw, ik vind je nu al een irritant jong dat niet weet hoe ie met drugs moet omgaan, je pakt zomaar even 5 lijntjes speed voor de eerste keer, je pakt heroïne terwijl je niet weet wat het is en je niet weet hoeveel je dervan neemt... sjonge toch. je komt hier maar wat opscheppen met wat je al gedaan hebt of doet ..
qlo zei:goe bezigDarkScope zei:er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt.![]()
DarkScope zei:Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.
lol idioot, je weet geeneens wat spacen betekent, spliff antwoordde om tien na, jij post dit om acht na![]()
ik ben hier dan wel nieuw, ik vind je nu al een irritant jong dat niet weet hoe ie met drugs moet omgaan, je pakt zomaar even 5 lijntjes speed voor de eerste keer, je pakt heroïne terwijl je niet weet wat het is en je niet weet hoeveel je dervan neemt... sjonge toch. je komt hier maar wat opscheppen met wat je al gedaan hebt of doet ..
wausie91 zei:qlo zei:goe bezigDarkScope zei:er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt.![]()
DarkScope zei:Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.
lol idioot, je weet geeneens wat spacen betekent, spliff antwoordde om tien na, jij post dit om acht na![]()
ik ben hier dan wel nieuw, ik vind je nu al een irritant jong dat niet weet hoe ie met drugs moet omgaan, je pakt zomaar even 5 lijntjes speed voor de eerste keer, je pakt heroïne terwijl je niet weet wat het is en je niet weet hoeveel je dervan neemt... sjonge toch. je komt hier maar wat opscheppen met wat je al gedaan hebt of doet ..
als ie niet zou weten wat spacen is en zou opscheppen en onverantwoord zou zijn waarom zou hij dan gerankd zijn als wijs gebruiker
en nou dan neem je te veel speed tja t is niet zo slim maar hij dort het toch zelf
TheyKilledKenny zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."