Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumste ver gaan

te ver gaan

55 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb je een virus...
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#2
vitamine c doet het ook wat rapper stoppen vind ik :)
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo, ik heb nog niet veel ervaring met speed (gebruik om de maand). Kheb ooit (per ongeluk) +/- een derde van een gram gedaan en dat was wel zeer stevig :) . Het probleem is dat ik moeilijk kan inschatting hoeveel ik in een lijn leg.
Nu mijn vraag is: wat gebeurt er als je TE veel in een keer snuift?
mensen met ervaring?
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik krijg dan ademhalings problemen en hevige steken aan m'n hart. heb dit 2X gehad, ik was echt verschrikkelijk bang. De eerste X kwam ik uit bad, en ik kon plotseling niet meer ademen omdat de deur toe was en er dus ook geen zuurstof was, m'n hart begon echt hevig te kloppen, ik begon in paniek te geraken, en het deed ook verschrikkelijke pijn, dit is pas na een uur ofzo overgegaan. Heb constant koud water op m'n polsen laten stromen en met een koud washandje over m'n hart zitten vrijwen.

De 2deX was het iets minder maar toch ook nog bangelijk. Zelfs als ik een heel kleine dosis speed neem, blijft de schrik dat ik het nog eens ga voorhebben, zit constant aan m'n hart en zo te voelen dan. Als ik bij mensen ben heb ik er geen last van, maar als ik dan thuiskom, begin ik er weer aan te denken enzo, echt lastig.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt.

Ik had geen last van mn hart ofzo maar je krijgt er wel een ontzettend zenuwachtig gevoel van, je hebt dan gewoon té veel energie die je niet kwijt kan en je wilt vanalles doen.

Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
je hebt wel meer dan 0,3 gram nodig voor een overdose...

voor een dodelijke hoeveelheid moet je nog veeel meer naar binnen rammen, dus snats gerust door.. :P t enige dat je met 0,3 gram kan hebben als je het niet vaak doet is heel strak staan, maar een od heb je wel meer voor nodig..
q
qloLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt.
Klik om te vergroten...
goe bezig :rolleyes:


DarkScope zei:
Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.
Klik om te vergroten...

lol idioot, je weet geeneens wat spacen betekent, spliff antwoordde om tien na, jij post dit om acht na :rolleyes:

ik ben hier dan wel nieuw, ik vind je nu al een irritant jong dat niet weet hoe ie met drugs moet omgaan, je pakt zomaar even 5 lijntjes speed voor de eerste keer, je pakt heroïne terwijl je niet weet wat het is en je niet weet hoeveel je dervan neemt... sjonge toch. je komt hier maar wat opscheppen met wat je al gedaan hebt of doet ..
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
is het niet zo dat als je teveel snuift, maar dan ook echt te veel, dat dan je lichaam overhit raakt? maar da moet je nogal veel binnen gooien
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja je kan oververhit raken door speed
maar dit kan ook als je niet te veel snuift, als je bevoorbeeld veel danst in een warme omgevind (discotheek dus) en weinig drinkt...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
JewCookie zei:
je hebt wel meer dan 0,3 gram nodig voor een overdose...

voor een dodelijke hoeveelheid moet je nog veeel meer naar binnen rammen, dus snats gerust door.. :P t enige dat je met 0,3 gram kan hebben als je het niet vaak doet is heel strak staan, maar een od heb je wel meer voor nodig..
Klik om te vergroten...
ja van 0.3 sta je idd gewoon lekker strak.
maar voor een overdosis moet je een hennig pak meer naar binnen snuiven.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
angel1 zei:
is het niet zo dat als je teveel snuift, maar dan ook echt te veel, dat dan je lichaam overhit raakt? maar da moet je nogal veel binnen gooien
Klik om te vergroten...

maak nie uit hoeveel je naar binnen duwt, gaat om je omgevingstemperatuur, hoeveel je beweegt en hoeveel water / isotone drank je drinkt.. :)
F
FlasherLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met andere woorden: op een feestje of festival in openlucht kan je al eens goed doorsnuiven zonder schrik te hebben dat je teveel doet :smoke: Maar ik zou toch eerder een pilletje steken :mrgreen:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
qlo zei:
DarkScope zei:
er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt.
Klik om te vergroten...
goe bezig :rolleyes:


DarkScope zei:
Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.
Klik om te vergroten...

lol idioot, je weet geeneens wat spacen betekent, spliff antwoordde om tien na, jij post dit om acht na :rolleyes:

ik ben hier dan wel nieuw, ik vind je nu al een irritant jong dat niet weet hoe ie met drugs moet omgaan, je pakt zomaar even 5 lijntjes speed voor de eerste keer, je pakt heroïne terwijl je niet weet wat het is en je niet weet hoeveel je dervan neemt... sjonge toch. je komt hier maar wat opscheppen met wat je al gedaan hebt of doet ..
Klik om te vergroten...

Ik weet zeker wat spacen betekent alleen mensen noemen het vaak ander zoals spacan van alcohol, ik weet wat ik zelf onder spacen versta, maar ik bedoelde bij dat topic van andere mensen te horen hoe zij die term opvatten

5 lijntjes speed voor de 1e keer? maakt dat dan uit. Je kunt heus geen od krijgen van 5 lijntjes speed, dan weet k toch nog wel beter hoe k met drugs moet omgaan dan jij. Dat is wel logisch dat je daar geen od van krijgt, en vantevore wist ik dat od-en met onze hoeveelheid onmogelijk was, dus ma gwn n dikke lijn en veel plezier gehad :) .

Heroine terwijl k niet weet wat t is? Het was of heroine of crack, het was een drug die je kon roke want dat hadden we zien doen met alumiunmfolie. En ik neem aan dat als de dealer hetzelf rookt je er niet kapot van kan gaan, want hij leefde immers zelf al lang. Het was dus of crack of hero, dat wisten we niet van te voren. We hadden tijd zat, het was een zorgeloze dag in het park. Ik geef toe het was niet de slimste actie om dat te gaan roken, maar t maakte me nie uit of ik een crack of hero rush kreeg, ik besloot te teugen en te genieten va het gevoel.

opscheppen slaat nergens op, want ik weet niet wat jij, maar ik vind het niet stoer als iemand zegt dat ie 5 lijntjes in 1 keer heeft gedaan ofdat ie hero heeft gedaan. Het was ook niet de bedoeling om stoer over te komen, maar om informatief te zijn tegenover de topicstarter, dat ZELFS 5 lijntjes in 1 keer voor de 1e keer niet dodelijk zijn, ik neem aan dat dat goeie info is voor die gast.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
qlo zei:
DarkScope zei:
er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt.
Klik om te vergroten...
goe bezig :rolleyes:


DarkScope zei:
Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.
Klik om te vergroten...

lol idioot, je weet geeneens wat spacen betekent, spliff antwoordde om tien na, jij post dit om acht na :rolleyes:







ik ben hier dan wel nieuw, ik vind je nu al een irritant jong dat niet weet hoe ie met drugs moet omgaan, je pakt zomaar even 5 lijntjes speed voor de eerste keer, je pakt heroïne terwijl je niet weet wat het is en je niet weet hoeveel je dervan neemt... sjonge toch. je komt hier maar wat opscheppen met wat je al gedaan hebt of doet ..
Klik om te vergroten...


als ie niet zou weten wat spacen is en zou opscheppen en onverantwoord zou zijn waarom zou hij dan gerankd zijn als wijs gebruiker
en nou dan neem je te veel speed tja t is niet zo slim maar hij dort het toch zelf
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
wausie91 zei:
qlo zei:
DarkScope zei:
er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt.
Klik om te vergroten...
goe bezig :rolleyes:


DarkScope zei:
Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.
Klik om te vergroten...

lol idioot, je weet geeneens wat spacen betekent, spliff antwoordde om tien na, jij post dit om acht na :rolleyes:







ik ben hier dan wel nieuw, ik vind je nu al een irritant jong dat niet weet hoe ie met drugs moet omgaan, je pakt zomaar even 5 lijntjes speed voor de eerste keer, je pakt heroïne terwijl je niet weet wat het is en je niet weet hoeveel je dervan neemt... sjonge toch. je komt hier maar wat opscheppen met wat je al gedaan hebt of doet ..
Klik om te vergroten...


als ie niet zou weten wat spacen is en zou opscheppen en onverantwoord zou zijn waarom zou hij dan gerankd zijn als wijs gebruiker
en nou dan neem je te veel speed tja t is niet zo slim maar hij dort het toch zelf
Klik om te vergroten...

dat wijs gebruiker komt er te staan vanaf een x aantal posts dat je gepost hebt.
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#16
:wink:
T
TheyKilledKennyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Br1tney Spe@rs r@ped! :)
http://britneyspearsrocks.info
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
TheyKilledKenny zei:
Br1tney Spe@rs r@ped! :)
http://britneyspearsrocks.info
Klik om te vergroten...

en dan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ach zo, nou laat dan maar he :grin: dat gaat mij te ver
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zoals onze mod Ben ff voor ons uit wilden testen, wat is ie toch lief he.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."