Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed, Hoevaak en hoeveel??

Speed, Hoevaak en hoeveel??

36 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dagelijks of ieder weekend vind ik teveel,maar das mijn mening.
Speed is sterk spul en heel lekker,don't let it catch you...
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#2
tja, persoonlijk vind ik het niet veel hoor...doe het zelf ook ongeveer zo! Zolang je maar uit jezelf neemt en niet omdat je een soort dwanggevoel hebt...
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jelle Snel zei:
tja, persoonlijk vind ik het niet veel hoor...doe het zelf ook ongeveer zo! Zolang je maar uit jezelf neemt en niet omdat je een soort dwanggevoel hebt...
Klik om te vergroten...

Ik geloof zeker dat die grens ongemerkt snel overschreden wordt.

Ik heb het ook al dat ik denk dat ik niet zo simpel nu kan stoppen. Toch hou ik het wel onder controle en zorg dat mijn normale functioneren er niet te gek veel van af gaat hangen, maar het kruipt ongemerkt verder...

opgepast dus!
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#4
true, true...!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ik een gram haal doe ik er best lang mee :)
legt eraan hoe ik me voel , soms 3 dagen soms een week...
Meestal als ik wat haal moet het meteen op
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb geen vast patroon in men speedgebruik gewoon als ik er zin in heb... meestal is die gram ineens op, maar ni altijd hoor
ik heb alles goed onder controle, zo ben ik nu helemaal :grin:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
tot een jaar geleden gebruikte ik elk weekend ongeveer 2 tot 3 gram speed. nu gebruik ik nog maar af en toe omdat de gevolgen van het wekelijkse gebruik duidelijk merkbaar waren toen. ik merk dat ik nu veel beter in mijn vel zit zowel lichamelijk als geestelijk.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ook alles nog onder controle
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
speed laat mensen denken dat ze alles onder controle hebben

maar het kan ook zijn dat alles echt onder controle is, maar ik geloof niet dat iemand die regelmatig wekelijks speed koopt alles onder controle heeft, moet eerst proberen zonder speed een paar weken door te komen, om te kijken of alles onder controle is, want elke lijntje komt dichterbijer bij een verslaving
G
GreadZLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmmm.... na al dat gelees over pep krijg ik nu - vrijdagmiddag - wel zin in een goede vette lijn!

toch maar 's op zoek gaan voor vanavond!

by the way: ik ben nieuw hier op 't forum - gegroet allemaal!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
yellowmoon zei:
speed laat mensen denken dat ze alles onder controle hebben

maar het kan ook zijn dat alles echt onder controle is, maar ik geloof niet dat iemand die regelmatig wekelijks speed koopt alles onder controle heeft, moet eerst proberen zonder speed een paar weken door te komen, om te kijken of alles onder controle is, want elke lijntje komt dichterbijer bij een verslaving
Klik om te vergroten...

Ik was 6 weken gestopt met pep, en had nog alles onder controle, nu ben ik terug begonnen, heb ook nog alles onder controle..
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
yellowmoon zei:
speed laat mensen denken dat ze alles onder controle hebben

maar het kan ook zijn dat alles echt onder controle is, maar ik geloof niet dat iemand die regelmatig wekelijks speed koopt alles onder controle heeft, moet eerst proberen zonder speed een paar weken door te komen, om te kijken of alles onder controle is, want elke lijntje komt dichterbijer bij een verslaving
Klik om te vergroten...

Ik was 6 weken gestopt met pep, en had nog alles onder controle, nu ben ik terug begonnen, heb ook nog alles onder controle..
Klik om te vergroten...
goed zo
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dagelijks gebruiken is altijd teveel gebruiken.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
boy zei:
Dagelijks gebruiken is altijd teveel gebruiken.
Klik om te vergroten...

teveel naar welke norm gemeten he. Het is in ieder geval niet goed voor je.

Wekelijks is dan ook teveel, maandelijks misschien ook wel.
beste is niet gebruiken, en 1 keer in de maand is denk ik netjes
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
boy zei:
Dagelijks gebruiken is altijd teveel gebruiken.
Klik om te vergroten...

Dagelijks gebruik is idd niet meer recreatief te noemen, dus ja! Je gebruikt te veel, maar dat doe je eigk ook al als je maar 1 lijntje in het half jaar pakt.. :openmouth:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee vind ik niet, als je de maat erin weet te houden is er niks mis mee. Zo kan je ook wel zeggen dat af en toe een biertje drinken ook te veel is.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja in principe wel, betekend niet dat je het daarom moet laten :wink:
Maar we weten toch allemaal ondertussen wel dat drugs niet goed voor je is, toch??
a
avalonLid
01-01-2024, 00:00
#18
en wat doe je dan als je iets neemt want ik begrijp infeite niet hoe mensen zoiets echt dagelijks willen/kunnen gebruiken.
Pas op, nix tegen pep, vindt het infeite de enige echt functionele drug die er is, heeft me al door menig examen geholpen, maar in mn vrije tijd denk ik er nog niet aan het te gebruiken, vrije tijd is toch om te "chillen"
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik doe het ook zo ongeveer. 3 gram per week. 2 gram in de week en zaterdag nacht gaat er ook wel een grammetje door. Verder rust ik ook voldoende en neem ook genoeg vitamines op, dus eet veel fruit en zo...
Volgens mij als je voldoende rust hebt en genoeg eet, valt de schade al bij al wel nog mee voor je lichaam, of ben ik hier nu helemaal fout in? :confused:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Inderdaad.

Het belangrijkste is de reserves aanvullen en gewoon fatsoenlijk slapen. Niet doorgaan als je verknipt begint te raken, want zo reageren je hersenen niet voor niets.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."