Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik veroordeel lsd, paddo's e.d niet. Dat pep/xtc- gebruikers dommer zijn ontken ik wel. Ik persoonlijk kies voor speed omdat ik kick op die adrenalinerush, op het gevoel dat ik de wereld aankan. Ik ben niet te vinden voor lsd en paddo's omdat ik de controle over mijn geest wil behouden en dus automatisch de effecten ga tegenwerken. Xtc vind ik al op het randje, en ik ga me er maar af en toe aan wagen omdat ik weet dat de trip maar kortstondig is."
"spekken (snoepjes dus) of bollen"
"Echt rare dingen zeg ik niet, ik geef wel enorm veel complimenten aan iedereen die totaal aan het haar getrokken zijn : - jij hebt een keitof rockabilly-kapsel - je neus past goed bij de rest van je gezicht - de kleurencombinatie van je kledij is geniaal, je zou een styliste moeten worden ! Zo van die dingen dus"
"Ik heb slechts één keer last gehad van hallucinaties bij een xtc-pil: Ik dacht dat hij al uitgewerkt was (ik had maar een halfje op om te testen), en ik was op mijn bed gaan liggen om wat te chillen. Plots hoorde ik mijn gsm overal rond mij bellen, en toen ik hem opnam bleek er niemand gebeld te hebben... Ik wou onder mijn laken kruipen en er zat plots een gele kabouter op mijn laken die echt niet weg wou gaan en die begon te zingen in mijn oor iedere keer als ik mijn ogen wou sluiten. Ik dacht echt dat ik gek werd en ik was doodsbang toen ik allemaal mensen hoorde lachen op mijn kamer (ik was wel alleen). Zo ervaringen wil ik in de toekomst toch liever vermijden..."
"Heeft niet iedereen angsten?"
"Grote pupillen, ogen die langs alle kanten draaien omdat ik alles tegelijkertijd wil zien,een grote smile als ik begin te spacen op de muziek, mijn lippen aflikken en op mijn snakebite kauwen, enorm luid klappertanden en héél soms mijn kin die de hele tijd naar voor en naar achter schuift. Soms kan je het amper zien (buiten dan aan mijn pupillen), maar soms zie je ook al de voorgaande verschijnselen. Ik vind het zalig om mensen gekke bekken te zien trekken op de bollen ."
"Ik zweet me meestal ook te pletter als ik bollen heb genomen, ik vind het vrij vervelend als de zweetdruppels letterlijk van mijn gezicht druipen terwijl ik het best wel koud heb. Ik heb ook enorm veel last van klappertanden (ik kan het absoluut niet onder controle houden), ik neem dan gewoon een paar stukjes kauwgom want anders doen mijn tanden een week erna nog pijn..."
"Ik heb genoeg vriendinnen die niet willen pijpen dus zo vreemd is het niet. Ik persoonlijk doe het wel graag, het gevoel van macht dat je op dat moment hebt is heerlijk, moest ik kunnen, ik maak er mijn hobby van . Je moet er gewoon wat mee experimenteren, de varianten met ijsblokjes, munt en champagne zijn aanraders."
"Na 2 dagen en nachten onafgebroken slapen toch terug een lijntje pep."
"Snuiven. Ik krijg al krampen als ik die indringende geur van speed nog maar ruik, je kan je wel al voorstellen wat het dan met mijn maag doet als ik een bommetje neem... Ik vind het versnijden en het leggen van een lijntje bovendien best een leuke bezigheid. Het is het eerste wat ik doe 's morgens."