Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Naar mijn mening is het CBR de meest waardeloze en slechtste organisatie van heel Nederland. Sla Google er maar is opna dan zie je dat ze de laagste recensies hebben van wie dan ook, ze staan zelfs onder menig oplichter. Veel succes is het enige wat ik kan zeggen, en huur indien je daar de financiële mogelijkheden voor hebt een advocaat in."
"Ben jaren geleden verslaafd geweest aan de combo lorazepam en coke. Dit was de ergste periode uit mn leven waarvan het eigenlijk nog een wonder is dat ik nog leef. Wat een teringzooi zijn die pammetjes ze laten je echt leven in een wereld die volledig onwerkelijk is geworden. Naar mijn inziens zijn pammetjes de ergste sloper van alle drugs. Ben blij dat ik er uit ben gekomen en wens niemand die meuk toe. Veel succes met het stoppen en zet door want pas na een tijd kom je er achter wat een zooi het is en hoe het je naar de kloten helpt."
"Slechte coke, Heb zelf ook adhd en al een paar duizend grammetjes weg gesnoven, dus herken goeie en Slechte coke als geen ander. Bij goeie coke word ik en dus waarschijnlijk jij ook als adhder rustig in je hoofd en het vermoeiende gevoel wat je bijna altijd hebt als adhder tijdens verveling of stilstand verdwijnd volledig. Verder voel je je euforisch en gewoon dat alles lekker is en gaat in je leven. Slechte coke werkt vaak heel kort de inkick voel je even en daarna word je gelijk weer moe en ept het gevoel weg. Dit is tenminste mijn ervaring als ervaren adhd gebruiker."
"Goeie ervaringen mee regelmatig besteld en altijd de beloofde kwaliteiten gehad. Belangrijk is om te kijken naar zijn score, bij de gerenomeerde "marktplaatsen" op darkweb kan je zien wat andere mensen over hem zeggen en welke score ze geven dit zegt eigenlijk altijd wel de betrouwbaarheid. En ik zou het nooit voor grote bedragen doen, bij een normale dealer loop je ook de risicos van troep krijgen en genaait worden dus zoveel verschil is er niet."
"Hallo beste leden, sinds een jaar of 10 gebruik ik coke, de eerste 2 jaar heel afentoe de middelste 6 jaar bijna elke dag en de laatste 2 jaar alleen in het weekend. In de middelste 6 jaar was het echt zeer problematisch en wilde ik ook regelmatig echt stoppen. laatste 2 jaar heb ik er zowel financieel als in mijn dagelijks leven er 0 last van. Het enige probleem is dat ik sinds een aantal maanden er de lichamelijke rekening van begin te krijgen. Zo heb ik al 2 flinke gaten in mijn neusschot en ben ik chronisch verkouden en continu van die dikke snotproppen in mijn neus. Ik weet dat ik echt moet stoppen alleen het probleem is zodra het weekend is zit het zo in mijn systeem om coke te gaan halen dat ik eigenlijk geen idee heb wat ik anders zou moeten doen. Hoe vind ik de motivatie om definitief te kappen terwijl ik geen financiële prikkel heb noch dat het me belast in mijn leven. Voor mijn gevoel is het meer verveling dan verslaving maar aan de andere kant als het geen verslaving was kon ik wel zo stoppen."
"Bedankt voor de goede adviezen. Het probleem is een beetje geworden dat ik het al zolan doe dat ik ook het idee heb gekregen dat het iets is wat bij me past. Ik ben iemand die altijd thuis snuift en bijna altijd alleen, juist als ik een feestje heb gebruik ik niet omdat ik nooit wil dat andere zien dat ik helemaal onder invloed ben, en ik altijd direct loopneuzen etc krijg. Ik heb in mijn dagelijkse leven bijna continu stress om van alles en nog wat meestal achteraf voor niks. Dus mijn weekendje coke en drank gebruik is altijd iets waarmee ik weer even helemaal tot rust kom. Ik weet dat ik moet en ook wil stoppen alleen hoe dat in te vullen... als ik alleen al denk aan een leven zonder die weekendjes word ik al helemaal zenuwachtig... Bedankt voor het meedenken allemaal."
"Nou wat ik daar mee bedoel is dat ik niet "meer" de standaard verschijnselen heb zoals de meeste verslaafden zoals altijd geld te kort problemen met werk en de relationele sweer. Ook heb ik nooit cravings en als het op is dan boeit het me ook helemaal 0 en ga ik niet proberen om meer te fixen. De enige lasten zijn de lichamelijke."
"Ik wilde nog even laten weten dat ik eindelijk de motivatie heb gevonden te stoppen en ik alweer bijna 1 maand niks gedaan heb😁 voel me echt zoveel beter nu geen neusklachten meer en onderneem weer veel sociale activiteiten in het weekend. Tx voor jullie berichten en ik ben echt gemotiveerd vol te houden😁"
"Sporten doe ik niet maar heb wel een zware baan waar ik de beweging genoeg krijg. Ik zet elke keer een bizar lange lijst met nadelen tegen over maar 1 klein voordeel van gebruiken tegen over elkaar. Maar alsnog ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik geen trek heb. Wat een mindfucker is die troep ook, dat iets wat je zo naar de tering helpt je toch niet los kan laten. Ik houd maar in gedachten dat je ff door een periode van enkele maanden heen moet waarin je de trek blijft houden en het vanzelf minder word. Halen=Falen in mijn ogen dus we gaan ervoor! Tx weer voor jullie steun😁😁😁😁"
"Volgensmij is coke na enkele inname binnen 4 tot 6 uur uit je speeksel en bij flinke inname enkele uren later. Zaterdag gebruik kan onmogelijk dinsdag nog sporen in je speeksel achter laten en zeker ook niet in je bloed. Dus of ts liegt of de testen zijn volledig onbetrouwbaar..."