Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskweken

kweken

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Lavalamp zei:
Anyway, als je binnen wilt kweken zonder dat de ouders het weten mag je het sowieso afblazen, dat lukt nooit. [/b] :wink:
Klik om te vergroten...

Zou wel pro zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Then consider me as a pro:)

Het is mogelijk hoor, Heb je de ruimte dan kun je een klein hokje neerzetten.
Ikzelf heb mijn kleding kast eens omgebouwd tot hok. Koolstoffilter, afzuiging naar het dak en met led en tl gekweekt voor de electriciteits rekening.

Het rook wel vaker lichtjes naar wiet bij mij op mn kamer ( m'n ouders weten wel dat ik blow).
Heb het niet thuis gedroogd, dat scheeld dan misschien weer.

Maar zoals de TS het zegt wil hij gewoon achter de vensterbank kweken? Dan ga je het wel ruiken ja!
s
storememLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mensen,
Ik vroeg me af of het huis gaat ruiken naar wiet als je een paar plantjes neer zet.
met een paar bedoel ik een stuk of 2/3.
:wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee hoor. Je ruikt het pas als je een stuk of 20 planten zet.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lavalamp zei:
KoxBox zei:
Nee hoor. Je ruikt het pas als je een stuk of 20 planten zet.
Klik om te vergroten...

Ik hoop op ironie? :P
Klik om te vergroten...
Daar hoopte ik ook al op.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Nee hoor. Je ruikt het pas als je een stuk of 20 planten zet.
Klik om te vergroten...

Ik hoop op ironie? :P

En het hangt ook heel hard af van de soort... plant maar eens 3 Arjans Haze planten in je kamer, heel het huis ruikt ernaar...

Sommige soorten zijn ook heel gewenst (weet ze niet vanbuiten hoor) bij buiten en guerillakwekers omdat ze veeel minder ruiken.... Hiervan kan je er zeker enkelen binnen houden zonder al te veel geur :)

Anyway, als je binnen wilt kweken zonder dat de ouders het weten mag je het sowieso afblazen, dat lukt nooit. :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lavalamp zei:
KoxBox zei:
Nee hoor. Je ruikt het pas als je een stuk of 20 planten zet.
Klik om te vergroten...

Ik hoop op ironie? :P

En het hangt ook heel hard af van de soort... plant maar eens 3 Arjans Haze planten in je kamer, heel het huis ruikt ernaar...

Sommige soorten zijn ook heel gewenst (weet ze niet vanbuiten hoor) bij buiten en guerillakwekers omdat ze veeel minder ruiken.... Hiervan kan je er zeker enkelen binnen houden zonder al te veel geur :)

Anyway, als je binnen wilt kweken zonder dat de ouders het weten mag je het sowieso afblazen, dat lukt nooit.
:wink:
Klik om te vergroten...

Zou wel pro zijn :grin:
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijd terug paar kleine plantjes even binnen gehad 's nachts. Je wilt niet weten hoe hard het rook 's ochtends :grin: En dat waren er maar 3/4 van zo'n 30 cm hoog.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."