Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hoeft je juist wel zorgen te maken. Door de g kan je veel benzo's en alcohol aan. Vrat soms 15 xanax dopjes telde ik al niet en half litertjes wodka met cola half en half er door. Weet je wel hoe fout het kan gaan of hoe hard je kan afzien?? En hou je halfwaardetijden in de gaten of binnenkort is het op spoed, hoeft maar een keer goed te gaan hoor"
"Idd mensen, eens verslaafd altijd verslaafd. Toch met G afblijven en ook van grote hoeveelheden benzo's slaappillen of alcohol wegblijven. Heb het zelf ondervonden , eens zwaar voor enkele jaren aan de g en je kan een pak aan voor je op de grond ligt hoor. Meermaals thuisgekomen dat ik toch het gevoel van een buisje wou en dan maar op een zuipen zetten met wat benzo's. Niet doen dus..."
"d1g1tal1s zei: Hier is eigenlijk niet echt een eenduidig antwoord op te geven. Ik denk dat het afhankelijk is van een heleboel factoren of je er wel of niet verslaafd aan gaat raken. Ik noem maar een paar: --verslavingsgevoeligheid, --gesteldheid (problemen in je leven die je wegdrukt, slaapproblemen) --je sociale verplichtingen (werk dat het niet toelaat wazig te zijn) --Gebruikfrequentie --Leeftijd En zo zijn er nog wel meer zaken te noemen die er op van invloed kunnen zijn. Als jij je bij die een keer per week kunt houden dan zal je er niet lichaamlijk verslaafd aan kunnen raken. Wel geestelijk, omdat stappen bijvoorbeeld niet meer zo leuk is zonder gtje. Als je merkt dat je gebruik begint uit te breiden naar bijvoorbeeld doordeweekse dagen wordt het wel een beetje tijd jezelf achter je oor te krabben en eens goed te kijken waar je mee bezig bent. Klik om te vergroten... Goed verwoord In de praktijk kan je best elke dag G gebruiken zonder verslaafd te zijn. Hoe langer je jou neurotransmitters hun werk door de G laat doen hoe erger je verslaving gaat worden. Bekijk het als met alcohol, je kan best wel is veel drinken en achteraf n kater hebben. Ga je drinken om die kater weg te krijgen dan ga je n verslaving in de hand werken. Bij G is het zo dat als je tussen 2 dosissen genoeg tijd laat er geen probleem gaat zijn. 24/7 gebruiken dan ga je je na n dag aan de vloei wel kut voelen (wat eigenlijk zoals n kater is) ga je gewoon doorgaan dan geraak je verslaafd."
"Je kan dit op verschillende manieren doen. Phenibut + alcohol, phenibut + benzo, ghb, ghb + benzo enzovoort. Weet wel hoe en wat voor je begint. Baclofen is idd goed en zeker tegen craving."
"Als je een kwart met 2 mensen drinkt op een week tijd is er niets aan de hand hoor. Gewoon paar weekjes stoppen raad ik aan. Je gaat huis geen gevaarlijke afkick krijgen. Ook niet na jaren op 125ml per week."
"d1g1tal1s bedoeld wss voor iemand dat al eens verslaafd geweest is. Hij slaagt daar de nagel op de kop, eens g verslaafd altijd g verslaafd. Is net als bij alcohol, je begeeft je al op VEEL te glad ijs als je nog maar 1 keer gebruikt, wrm......wel hoeveel mensen hebben maanden of jaren zwaar aan de g gehangen en kunnen nu 1 dopje nemen en dan nee zeggen. De geestelijke verslaving moet je tegen vechten, ik ben dit nu 2 jaar aan het doen of zo. 2 keer g genomen telkens voor 2 dagen (kwartje vloog er gewoon door) net of je neemt ineens direct evenveel als voorheen en na 2 dagen je al zo kut voelen dat je er wel weer enkele maanden of jaren me stopt. Iemand die verslaafd geweest is zou in de eerste plaats zo dom niet moeten zijn om 24/7 te nemen maar het gebeurt maar al te vaak."
"Berichten: 3 Geregistreerd: 26 jan 2013 17:23 Totaal verkeerd bezig hoor. Met die hoeveelheden had je gewoon de helft van je dosis moeten nemen voor een dag. De phenibut is bedoeld om in vooravond en savonds in te nemen en daar neem je geen g bij he want de bedoeling is dat je slaapt zonder g. Dan ben je ineens meer dan 12 uur clean. Phenibut en g mengen, strak plan!! Moest ik jou zijn ik naam 10u aan een stuk 1 ml per uur, dat neemt de meeste afkick ook al weg. Om 18u 1 gram phenibut en je laatste dosis g om 19u (phenibut komt laat op) om 21u 3gram phenibut en je bed in als je moe word. Dag erna geen g meer!! 1gram phenibut smiddags en klaar."
"Btw om op vraag hierboven te antwoorden, neen zo geraak je in geen 1000jaar verslaafd. Houden zo Het gevaar zal zijn als je genoeg hebt liggen en die zaterdag word een zondagmorgend en waarom geen zondag, hey maandag voel ik me ook beter met enz..... Begin er niet aan en zie dat je gewoon slaapt zonder g."
"Camiel zei: Hallo, Ik open deze nieuwe topic, omdat ik graag ervaringen wil uitwisselen met andere GHB verslaafden. Het valt me op dat de topics veel gelezen worden, maar dat er weinig reacties zijn. Ik wil het graag hebben over afkicken. Graag alleen reacties van (ex)gebruikers op deze topic. Ik gebruik GHB nu bijna 3 maanden en wil graag van de verslaving af. Ik vind het maar niks om dat spul om de paar uur te moeten gebruiken, om maar geen afkickverschijnselen te krijgen zoals hartkloppingen. Probeer de dosis nu per week iets te verlagen om er zo hopelijk over een paar weken niet meer afhankelijk van hoeven te zijn. Echter merk ik ook, dat ik dan ook wat depressiever word en wil nog wel graag af en toe een lekker shotje kunnen nemen. Ik hoop dat het me allemaal gaat lukken....Kan iemand zich hierin herkennen? (svp geen reacties van; er staat hier al genoeg over geschreven...Ik wil juist graag contact met gebruikers, die dit forum nog lezen....) Klik om te vergroten... Beste, ik heb 5 jaar GHB gebruikt. Zoop ongeveer een half liter per week en soms zelf kwartje per dag. De zware gebruikers kennen dit wel. Heb me enkele keren terug laten vangen toen ik wou afkicken. De eerste keer Cold Turkey (is een DONT!!!!) wil je niet meemaken. Bibberen, zweten, angst, schimmen zien en horen, hart dat overslaagt en maar hopen dat je de dag erna er nog bent. Met alcohol raad ik ook af, dit stelt wel uit en laat je hart wat normaler slagen maar ook geen aanrader. Het afbouwen is super maar voor mij ging dat weekje of 2 goed en dan wil je toch ng ns een hele dosis met als gevolg je gewoon terug begint. Hoe ik het nu de laatste keer gedaan heb en de drang is zelfs weg (en ik zit in een branche waar veel GHB/GBL is) Weet niet hoeveel je neemt of nam maar ga direct terug naar ongeveer 40 ml (7doppen per dag) , als je al minder nam dus niet e!! Voor mij was dit al een hele opgave en heb dit dan een week vol gehouden. Neem voor 2 dagen 7 halve doppen, geen bang hebben je gaat niet raar beginnen doen of zo, je gaat je ook niet top voelen. Dan ga je naar je huisarts (je neemt je laatste halve dop er voor) je verteld hem je probleem en je vraagt naar xanax 0.5mg x50 Je doet dit best op n zaterdagmonrgend want werken onder de xanax ging bij mij niet zo goed Je haalt de pillen gaat naar huis en neem er gewoon 1 laat ons zeggen het is 12:00 dus 12:00 0.5xanax 14:00 0.25 16:00 0.25 18:00 0.5 20:00 0.5 22:00 0.5 dan je bed in de xanax naast je, moest je snachts wakker worden terug 0.5 De dag er na ga je gewoon om de 2 uur 0.25 nemen en voor je gaat slapen 0.5 De 3 de dag neem je smorgens 0.5 en de rest van de pillen weggooien of je gaat gewoon op benzo's overstappen (been there)"
"synthetisch zei: Nou als je goeie kwaliteit ghb heb dan voel je er echt wel wat van ,het is ook blangrijk hoeveel je in 1 keer neemt. als je 30 minuten later nog een doppie neemt werkt het al veel minder goed dan waneer je in 1 keer de juiste hoeveel heid neemt en als je teveel neemt val je maar 3 uurtjes in slaap al dat gelul dat het levens gevaarlijk is je word gwoon weer wakker hoor en zeker als je aleen ghb neemt niet combineren met alchol of andre downers als je nog weinig ervaring heb Klik om te vergroten... Als je met een doppie coladop (+-7ml bedoeld) en je gebruikt het niet meermaals per dag voel je het, geloof me. En dat van 30 min later die komt eens zo hard aan. Beter halve hoeveelheid en half uur later net iets minder dan de vorige. Werkt trouwens beter imi Na maand of 7 voelde ik me gewoon van een coladop, dan begin je express er tijd tussen te laten en daarna half dopje, weer ff afzien en dan terug een dop. Of met wat geluk ging je van een 15ml lang genoeg nok zodat de volgende dosis weer lekker voelde. Probeer gewoon aan je eigen tempo, leg vooraf grenzen en gebruik verdomme een spuitje. Een buisje is net geen 5ml en volle coladop juist onder de 7ml."