Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 2CB voor ons twee.

Eerste keer 2CB voor ons twee.

17 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
2cb pillen kun je helaas niet pluggen .....

2cb zuiver poeder wel ...

pluggen is veel intenser !!
s
stelletje3013Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Technofanaat zei:
De eerste keer dat ik 2cb had genomen vond ik het pas na een hele tijd leuk (15mg en later nog 15mg, totaal anders dan in 1x 30mg btw!!!), omdat ik na een paar uur pas begreep wat de bedoeling was (zat ook teveel met xtc in mijn achterhoofd). Ik vind het heel anders dan xtc... wat fijn op 2cb is, is hele rustige muziek,ala dit :
http://www.youtube.com/watch?v=qc1FiK_i0rE

Lekker achteroverliggen op bed, en in alle rust je hele leven voorbij zien gaan. Ondanks dat je nu niet zoveel gemerkt hebt zou ik rond de 30mg nemen en niet meer. Het effect is veel extremer met een beetje meer, met 30 trip ik altijd stevig zonder echt controle te verliezen (kan nog tegen niet trippende mensen uitleggen dat ik aan het trippen ben, zonder dat ik para wordt)

Ik zie 2cb als een katalysator om tot mijn diepste gedachtes en gevoelens te komen en dat kan heerlijk zijn. De weken na een goede trip zit ik altijd lekker in mn vel, in tegenstelling tot xtc.

Dit middel is misschien minder prettig dan xtc (het kan ook goddelijk zijn, maar dat ligt dan meer aan jezelf dan het middel) , maar je hebt er uiteindelijk veel meer aan.

Laat even een berichtje achter als jullie het weer geprobeerd hebben, lijkt me leuk om te horen of jullie er nu wel vol van kunnen genieten!
Ik heb aardig wat ervaring, veel plezier met de tips en de trips :grin:
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie. Ik denk inderdaad dat we ons teveel het op het XTC gevoel hebben gefocust en volgende keer doen we het ook in een andere setting denken we. Ik heb intussen wel de pillen omgewisseld voor pillen met 21mg erin. De persoon waar ik de pillen van heb heeft deze zelf ook geprobeerd en vond ze erg prettig. Dus we gaan, als de tijd rijp is en we er zin in hebben, een nieuwe poging wagen en dan laten we het natuurlijk weten hoe dit gegaan is. Ben wel nieuwsgierig hoe we ons in moeten stellen dan. Met wat voor verwachtingspatroon gaan we het weer nemen. Proberen het maar over ons heen te laten komen en geen verwachtingen hebben denk ik??

Mvg Stelletje3013
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verwacht niets en ontvang alles.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
2cb altijd op een nuchtere maag nemen of gewoon rectaal ....

18 mg is voor vele te weinig en voor andere te veel.
De zuiverheid is belangrijker dan het aantal milligrammen vrees ik.

Bonnie
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje, top woorden
s
stelletje3013Lid
01-01-2024, 00:00
#6
We hebben nu de pillen omgeruild voor 21 mg (?) Vrienden van ons die ze gebruikt hebben vonden ze erg prettig dus die gaan we binnenkort eens proberen. Ik ben zelf wel van plan om na een uur of twee na inname, als ik me dan weer net als vorige keer voel, er eentje bij te nemen. Volgens mij moet dat wel kunnen als ik hier op het forum ook zaken over 2cb lees.
Als we het weer gebruikt hebben laten we dat zeker weten. Ontzettend leuk om jullie reacties en tips allemaal te lezen.

Ook lijkt het mij, de man, wel eens leuk om na XTC een 2cb te nemen. Volgens onze vrienden vloeit dat heel erg lekker in elkaar over?

Groetjes Stelletje3013
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
trek nou geen waardes aan wat je dealer zegt dat er in zit ...
geloof niemand ...

neem de 2cb op een nuchtere maag ...

12 uur niets eten dus.

:hearteyes:

helm op

gordel om

:wave:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
neem de 2cb op een nuchtere maag ...
Klik om te vergroten...

Ik ken geen enkele ander middel dat zo'n absoluut lege maag verreist om in te werken.
Om iets van C-B te voelen mag ik werkelijk niets in m'n maag hebben, geen stuk fruit, geen tas thee,...
Bij andere middelen is dat nooit zo extreem.
s
stelletje3013Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Pfffffffffff 12 uur niets eten en drinken, dan leg ik het loodje. Als ik zo lang niets eet heb ik 's avonds geen zin meer in een pilletje omdat ik dan barst van de koppijn en sta te trillen als een rietje van de honger, maar ik ga mijn best doen om zo lang mogelijk vooraf niets te eten.
Als je een uur of vier voor inname van de pil niets eet is je maag toch ook wel leeg of duurt dat echt zo lang? in ieder geval wederom bedankt voor alle tips. Hier kunnen we als redelijk onervaren gebruikers een hoop mee.

tx.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
stelletje3013 zei:
Pfffffffffff 12 uur niets eten en drinken, dan leg ik het loodje. Als ik zo lang niets eet heb ik 's avonds geen zin meer in een pilletje omdat ik dan barst van de koppijn en sta te trillen als een rietje van de honger, maar ik ga mijn best doen om zo lang mogelijk vooraf niets te eten.
Als je een uur of vier voor inname van de pil niets eet is je maag toch ook wel leeg of duurt dat echt zo lang? in ieder geval wederom bedankt voor alle tips. Hier kunnen we als redelijk onervaren gebruikers een hoop mee.

tx.
Klik om te vergroten...

je kan ook heel makkelijk doen wat ik doe ....

op tijd naar bed, opstaan voor zonsopgang.
broodjes klaar smeren verse sappies maken ..
muziek aan wierook aan
en dan neem je de 2cb ...

waarom eerst 12 uur wakker zijn ? dan ben ik al moe van de dag ....

:xtc:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi report ^^,

Mijn eerste ervaring met 2CB was juist erg mooi.
heb de pillen wel laten testen en ook 18.5mg gehad. Geweldig op lopen trippen. alsof ik een stripboek doorwandelde en alles van elastiek was.
s
stelletje3013Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo allemaal,

Hier onze eerste ervaring met een 2CB pil. Wij zijn een stel waarvan de vrouw 6o kg en de man 85 kg weegt.
Zaterdagavond 19:15 uur inname van een pil 2CB. Volgens de "uitgever" zou deze pil 18mg bevatten.
Best wel nerveus na inname omdat we niet wisten wat te verwachten. We hebben een beetje ervaring met XTC (ongeveer 3x per jaar een pilletje en verder nergens mee qua drugs)

Na ongeveer een half uur begon ik (de man) me wat lichtjes misselijk te voelen, niet echt heel erg maar een vreemd gevoel, mijn vrouw moest regelmatig naar de WC het eerste uur na inname van de pil. Dit zou dan wel de bodyload zijn dachten we.

Na anderhalf uur (20:45 ongeveer) voelde ik eindelijk iets in mijn hoofd. een beetje licht en alsof ik in een holle kamer aan het praten was. mijn vrouw voelde nog niet echt veel. We zijn na inname trouwens op bed gaan liggen en zijn een beetje gaan lezen.
Ik werd na weer een 10 minuten verder wel heel erg opgewonden en erg geil. Helaas voor mij had mijn vrouw dat absoluut niet, maar dit gevoel zakte na een tijdje weer af. Mijn vrouw lag lekker op bed en zei wel dat ze me er zo mooi uit vond zien zoals ik er stond. heel goed voor mijn ego natuurlijk hahaha. ik zat op een gegeven moment wel te staren naar haar haren en heb dat een paar minuten volgehouden, waarom weet ik niet, maar ik bleef gewoon staren.
Het ene moment voelden we ons echt helemaal normaal en het volgende moment wat licht in ons hoofd alsof je teveel alcohol gedronken hebt.

twee en een half uur na inname zaten we elkaar aan te kijken van"is dit nu leuk" en hebben we ons aangekleed en zijn we een stukje gaan wandelen. In het bos aangekomen zijn we op een bankje gaan zitten en zijn we ons gaan focussen op bomen. we hadden gelezen dat je het kunt sturen en ik wilde de boom zien bewegen en inderdaad, ik zag een hele dikke tak bewegen en op een gegeven moment had ik het idee dat de bomen dichterbij kwamen. mijn vrouw zag ook de dikke takken golven. en toch vonden we het niet iets waarvan we dachten, wauw, dit is fun.

We zijn weer naar huis gewandeld en omstreeks 22:00 uur heb ik 3/4 pil bijgenomen en mijn vrouw een kwartje. Hier hebben we beiden weinig extra gevoel van gekregen. Mogelijk omdat we dit 3 uur na eerste inname genomen hebben.
We hebben hierna eigenlijk een beetje gelegen en gevreeen, maar ook de sex voelde niet lekkerder dan zonder pil.

Rond een uur of half twaalf hebben we besloten om maar te gaan slapen, wel met een beetje "helaas" gevoel. Met XTC voelen we ons beiden super en vinden we iedereen en alles leuk en mooi en het knuffelen en zoenen met elkaar is zalig. OOk zien we met XTC als hij flink inslaat alles veel scherper en helderder en willen we lekker dansen en gekdoen, maar dit vonden we beiden niet leuk en bijzonder. De dip na XTC voorkomen we door 5-HTP te slikken de dag erna, dus dat we van 2CB geen dip krijgen is ook niet echt een pre.

Ik heb wel het idee dat deze pillen geen 18mg bevat hebben anders hadden ze, denk ik, wel meer moeten werken, maar misschien verwachten wij wel meer het XTC effect en is dit wel zoals het zou moeten voelen.
We hebben nog een 5 tal pillen en ik ben nu wel zo dat ik het nog wel eens wil proberen. Ik durf er dan wel 2 tegelijk te nemen en misschien wel 3 ook?

Het aparte gevoel in mijn maag is wel een beetje blijven hangen trouwens de hele avond. Ik kan via iemand ook pillen krijgen waar 21 mg inzit, ik denk dat ik deze maar inruil voor de 21 mg versie en het nog eens probeer. ik hoop samen met mijn vrouw, maar die weet niet of ze dit nog een keer wil. Ik wil toch een keer in mijn leven trippen hierop. LSD, paddo's etc, trekken ons niet zo aan.

Oh ja, misschien nog wel belangrijk. Ik had vanaf 's middags 13:00 uur niks meer gegeten en mijn vrouw vanaf een uur of vier niet meer. Al met al een beetje teleurstellende ervaring maar misschien hebben we ons er wel teveel van voorgesteld, of het verkeerde beeld gehad na onze XTC ervaringen. Ik ga het zeker nog eens proberen met een zwaardere dosis en zal het dan laten weten of dat een hele andere ervaring was.

Ik vond dat we dit met jullie moeten delen omdat wij ook erg veel gehad hebben aan de andere ervaringen op dit forum. Benieuwd wat jullie mening is over onze ervaring en of het echt aan een te lage dosis te wijten is??

Heel veel groeten veel trip plezier in de toekomst.

Een stelletje
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zonde!
Ik had dit ook met mijn eerste keer truffels (zie mijn tripreport onder mijn bericht), volgende keer beter.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ze genoeg mg hadden bevat, had je het wel gemerkt hoor, zat gewoon te weinig in. Punt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iedereen moet altijd een paar keer uitvogelen wat zijn/haar juiste dosering is. Ik merk ook niets van 15mg. Waarschijnlijk ga ik het deze zomer overdoen met een mg of 30.

Bouw gewoon rustig op.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Grote kans dat de pillen nauwelijks wat bevatten, heb je ze laten testen?

18mg moet je echt wel goed voelen hoor. :confused:
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
De eerste keer dat ik 2cb had genomen vond ik het pas na een hele tijd leuk (15mg en later nog 15mg, totaal anders dan in 1x 30mg btw!!!), omdat ik na een paar uur pas begreep wat de bedoeling was (zat ook teveel met xtc in mijn achterhoofd). Ik vind het heel anders dan xtc... wat fijn op 2cb is, is hele rustige muziek,ala dit :
http://www.youtube.com/watch?v=qc1FiK_i0rE

Lekker achteroverliggen op bed, en in alle rust je hele leven voorbij zien gaan. Ondanks dat je nu niet zoveel gemerkt hebt zou ik rond de 30mg nemen en niet meer. Het effect is veel extremer met een beetje meer, met 30 trip ik altijd stevig zonder echt controle te verliezen (kan nog tegen niet trippende mensen uitleggen dat ik aan het trippen ben, zonder dat ik para wordt)

Ik zie 2cb als een katalysator om tot mijn diepste gedachtes en gevoelens te komen en dat kan heerlijk zijn. De weken na een goede trip zit ik altijd lekker in mn vel, in tegenstelling tot xtc.

Dit middel is misschien minder prettig dan xtc (het kan ook goddelijk zijn, maar dat ligt dan meer aan jezelf dan het middel) , maar je hebt er uiteindelijk veel meer aan.

Laat even een berichtje achter als jullie het weer geprobeerd hebben, lijkt me leuk om te horen of jullie er nu wel vol van kunnen genieten!
Ik heb aardig wat ervaring, veel plezier met de tips en de trips :grin:
s
stelletje3013Lid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
Grote kans dat de pillen nauwelijks wat bevatten, heb je ze laten testen?

18mg moet je echt wel goed voelen hoor. :confused:
Klik om te vergroten...

We hebben ze niet laten testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."