Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"? ALs we XTC gebruikt hebben nemen we de dag erna 5-HTP, dit doen we dan wel als de XTC uitgewerkt is anders schijnt het gevaarlijk te kunnen zijn. 5-HTP nemen we minimaal een uur of 8 na gebruik en dan de volgende dag nog een keer. Gebruiken we L-tryptofaan dan na gebruik 2 pillen en de volgende dag nog een paar maal. groetjes Stelletje"
"Re: 35+ vrouwen Hallo, wat een leuke discussie hier. Wij stel van 43 en 42 hebben pas twee jaar geleden voor het eerst een pilletje genomen en doen dit nu ongeveer 3 keer per jaar. laatste keer was het echter bij mijn vrouw (een kanjer van 42) niet goed gevallen, die is een aantal dagen behoorlijk depri geweest, maar mogelijk omdat we er 2 op een avond op hadden?? Dus zij zegt nu dat ze niks meer wil, maar we zien wel. Wij zijn dus laat begonnen en vinden het soms gewoon erg leuk. is inderdaad leuker als je met anderen samen gebruikt en van onze vriendenkring gebruikt verder niemand, maar we voelen ons nog jong van geest en lichaam en zijn er nooit eerder mee in aanraking gekomen en nu op latere leeftijd wel. En we doen wat we leuk vinden net als de jongeren en als jongeren het niet accepteren, dan maar niet. Lang leve de lol, het leven is al zo kort. Gewoon lekker gek doen als je het samen maar leuk hebt Groetjes Stelletje 3013"
"TX allemaal, Wij hebben wel eens een halfje gedaan maar op de een of andere manier werkt dat voor ons niet zo. Ook met de blauwe mitsu's van een jaar terug hadden we beiden met een halfje zo'n net niet gevoel. Een hele was echt heerlijk toen hij insloeg. Dat gevoel van ineens die andere wereld in vinden we beiden erg prettig. Degene waar we de pillen van hebben zegt dat het lekker is om als je twee pillen op een avond neemt om, als je die hebt, twee verschillende te nemen. de ene heeft meer het love gevoel en de ander wat anders en dat schijnt lekker in elkaar over te lopen. iemand eravring daarmee? We gaan het gewoon proberen. We beginnen in ieder geval beiden met een hele, de dolfijn of de duif weten we nog niet. Ik denk de sterkste eerst (duif) en dan of halfjes bijslikken want dat lezen we wel veel dat jullie dat aanraden. We moeten het in ieder geval tot een uur of 24:00 volhouden dus op zijn vroegst denken we om 16:00 de eerste pil en dan 4 uur later de tweede of inderdaad halfjes om de paar uur. in ieder geval eerst de sfeer proeven. We laten in ieder geval even weten na het weekend wat we gedaan hebben en hoe het is bevallen. Bedankt voor de tips allemaal Stelletje3013"
"We hebben vorig weekend rond 16:15 een pil genomen die na een uur begon te werken. om 19:15, dus 3 uur later beiden nog een hele en deze voelde best heftig, maar toch hebben we er beiden niet van genoten. de setting was er niet zo naar en we hadden beiden niet dat lekkere gevoel van de pillen. Ik (de man) had heel erg trillende handen en voelde me lekker maar meer niet. Ik heb geen dip gehad de week erna, maar mijn vrouw is echt de gehele week (t/m vrijdag) behoorlijk depri en kortaf geweest. Voor haar is de lol er helemaal af en zij zegt dat ze absoluut geen pil meer neemt. De eerste keer vond ze prachtig maar alle keren erna heeft ze er niet meer zo van genoten en de kater die ze telkens na de pil heeft weegt voor haar te zwaar. Ze neemt liever een wijntje dan dat gevoel de week na xtc gebruik weer te moeten meemaken en eerlijk gezegd is dat ook beter, want ze is echt een hele week de weg kwijt na gebruik, ondanks genoeg drinken, eten, L-tryptofaan en andere middelen (5_htp) Zelf heb ik er ook niet zo van genoten deze keer ,maar ik zal echt nog wel eens een pilletje nemen. Groetjes Stelletje"
"ExceptionalInsight zei: stelletje3013 zei: [...] Klik om te vergroten... Open deur hoor, maar.. zat er wel mdma in? Klik om te vergroten... Ja er zat echt mdma in. deze pillen zijn van een serie die ik vorig jaar mei heb gekocht en waar we al ervaring mee hebben en toen hebben we een heerlijke tijd gehad. Zal wel de setting ook geweest zijn. Als ik weer pillen nodig heb hoop ik dat de blauwe mitsu's er weer zijn. dat waren in mijn ogen toch nog steeds de beste. Groet"
"hallo, Wij, een stel van begin 40, gebruiken een aantal malen per jaar XTC. Als we gebruiken slaat de pil meestal na ongeveer 45 min tot een uur lekker in. Nu willen we graag weten na hoeveel tijd we het beste een tweede pil kunnen nemen. Volgende week hebben we een feest wat duurt van 12:00 tot 00:30 uur, dus eerst even sfeer proeven (nuchter) en daarna willen we ieder twee pillen om de gehele dag verder lekker te feesten. We hebben een keer een tweede pil genomen een uur of vijf na de eerste en dat voelde niet super. Wel oppeppend maar ook erg uitputtend. Nemen jullie de tweede pil als de eerste op zijn hoogtepunt is of als de eerste pil een beetje uit begint te werken? Bedankt voor de reacties alvast. Stelletje3013"
"Stelletje Als je zoals jullie maar een paar x per jaar gebruiken..... Dan werkt zo pilletje toch al gauw een uur of 5, Vergeet niet dat de werking van mdma niet constant is en je het gevoel hebt dat ie 'zomaar' weer binnenkomt. Als wij gebruiken gebeurt dat door een kop hete thee, een warme douche of spontaan. Maar mss omdat jullie op een feest zijn gaan jullie er alkohol bij drinken? Want dat is dus niet aan te raden omdat het tegen elkaar inwerkt. Wil je toch perse bijslikken: Weet dan in ieder geval wat er in je snoepje zit en neem dan, in jullie geval, na een uurtje of 3 een halve bij. Je verneemt na een half uurtje al wel of dat te weinig is. Maar beter te weinig dan out gaan door te veel. Klik om te vergroten... Tx We drinken er zeker geen alcohol bij. Als we XTC gebruiken dan drinken we meestal alleen water eigenlijk. We hebben met deze snoepjes al ervaring. Zijn erg prettig (blauwe mitsu's de eerste keer dat we gebruikten) Deze waren erg sterk en nu hebben we witte dolfijntjes(voor wat dat wat zegt natuurlijk) Deze gaan we nu voor de derde keer gebruiken en willen nu eens bijslikken om de hele avond lekker door te feesten) halfjes heb we wel een keer geprobeerd om te nemen, maar hier merkten we weinig van eerlijk gezegd, vandaar dat we nu gewoon een hele bij willen slikken. Het feest is in de buitenlucht, dus voor oververhitting zijn we ook niet zo bang in de avond. Tx voor je reactie."
"Bedankt voor jullie reacties allemaal. Wat ik nog wel wil weten is of we beter als eerste de sterkste pil kunnen nemen en na een aantal uren de minder sterke of andersom. Sterke is een rode duif van 125 mg en minder sterke zijn de witte dolfijntjes van 95 mg. bedankt voor de reacties alvast Stelletje3013"
"Carlitos zei: Vermoeidheid is een trucje voor. Alleen slaap je dan niet de komende uren. Klik om te vergroten... Welk trucje is dat??"
"Hallo allemaal, Hier onze eerste ervaring met een 2CB pil. Wij zijn een stel waarvan de vrouw 6o kg en de man 85 kg weegt. Zaterdagavond 19:15 uur inname van een pil 2CB. Volgens de "uitgever" zou deze pil 18mg bevatten. Best wel nerveus na inname omdat we niet wisten wat te verwachten. We hebben een beetje ervaring met XTC (ongeveer 3x per jaar een pilletje en verder nergens mee qua drugs) Na ongeveer een half uur begon ik (de man) me wat lichtjes misselijk te voelen, niet echt heel erg maar een vreemd gevoel, mijn vrouw moest regelmatig naar de WC het eerste uur na inname van de pil. Dit zou dan wel de bodyload zijn dachten we. Na anderhalf uur (20:45 ongeveer) voelde ik eindelijk iets in mijn hoofd. een beetje licht en alsof ik in een holle kamer aan het praten was. mijn vrouw voelde nog niet echt veel. We zijn na inname trouwens op bed gaan liggen en zijn een beetje gaan lezen. Ik werd na weer een 10 minuten verder wel heel erg opgewonden en erg geil. Helaas voor mij had mijn vrouw dat absoluut niet, maar dit gevoel zakte na een tijdje weer af. Mijn vrouw lag lekker op bed en zei wel dat ze me er zo mooi uit vond zien zoals ik er stond. heel goed voor mijn ego natuurlijk hahaha. ik zat op een gegeven moment wel te staren naar haar haren en heb dat een paar minuten volgehouden, waarom weet ik niet, maar ik bleef gewoon staren. Het ene moment voelden we ons echt helemaal normaal en het volgende moment wat licht in ons hoofd alsof je teveel alcohol gedronken hebt. twee en een half uur na inname zaten we elkaar aan te kijken van"is dit nu leuk" en hebben we ons aangekleed en zijn we een stukje gaan wandelen. In het bos aangekomen zijn we op een bankje gaan zitten en zijn we ons gaan focussen op bomen. we hadden gelezen dat je het kunt sturen en ik wilde de boom zien bewegen en inderdaad, ik zag een hele dikke tak bewegen en op een gegeven moment had ik het idee dat de bomen dichterbij kwamen. mijn vrouw zag ook de dikke takken golven. en toch vonden we het niet iets waarvan we dachten, wauw, dit is fun. We zijn weer naar huis gewandeld en omstreeks 22:00 uur heb ik 3/4 pil bijgenomen en mijn vrouw een kwartje. Hier hebben we beiden weinig extra gevoel van gekregen. Mogelijk omdat we dit 3 uur na eerste inname genomen hebben. We hebben hierna eigenlijk een beetje gelegen en gevreeen, maar ook de sex voelde niet lekkerder dan zonder pil. Rond een uur of half twaalf hebben we besloten om maar te gaan slapen, wel met een beetje "helaas" gevoel. Met XTC voelen we ons beiden super en vinden we iedereen en alles leuk en mooi en het knuffelen en zoenen met elkaar is zalig. OOk zien we met XTC als hij flink inslaat alles veel scherper en helderder en willen we lekker dansen en gekdoen, maar dit vonden we beiden niet leuk en bijzonder. De dip na XTC voorkomen we door 5-HTP te slikken de dag erna, dus dat we van 2CB geen dip krijgen is ook niet echt een pre. Ik heb wel het idee dat deze pillen geen 18mg bevat hebben anders hadden ze, denk ik, wel meer moeten werken, maar misschien verwachten wij wel meer het XTC effect en is dit wel zoals het zou moeten voelen. We hebben nog een 5 tal pillen en ik ben nu wel zo dat ik het nog wel eens wil proberen. Ik durf er dan wel 2 tegelijk te nemen en misschien wel 3 ook? Het aparte gevoel in mijn maag is wel een beetje blijven hangen trouwens de hele avond. Ik kan via iemand ook pillen krijgen waar 21 mg inzit, ik denk dat ik deze maar inruil voor de 21 mg versie en het nog eens probeer. ik hoop samen met mijn vrouw, maar die weet niet of ze dit nog een keer wil. Ik wil toch een keer in mijn leven trippen hierop. LSD, paddo's etc, trekken ons niet zo aan. Oh ja, misschien nog wel belangrijk. Ik had vanaf 's middags 13:00 uur niks meer gegeten en mijn vrouw vanaf een uur of vier niet meer. Al met al een beetje teleurstellende ervaring maar misschien hebben we ons er wel teveel van voorgesteld, of het verkeerde beeld gehad na onze XTC ervaringen. Ik ga het zeker nog eens proberen met een zwaardere dosis en zal het dan laten weten of dat een hele andere ervaring was. Ik vond dat we dit met jullie moeten delen omdat wij ook erg veel gehad hebben aan de andere ervaringen op dit forum. Benieuwd wat jullie mening is over onze ervaring en of het echt aan een te lage dosis te wijten is?? Heel veel groeten veel trip plezier in de toekomst. Een stelletje"