Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Activate zei: Wanneer je geen homo bent… en niet gewend bent aan het van achter slikken. Begin je in ieder geval behoorlijke te ruften door het happen van valse lucht. Een beetje homo heeft waarschijnlijk, deze uitgang dusdanig open staan dat dit verschijnsel niet meer aan de orde is. Maar ja een homo zal ook wel op zijn kop moeten gaan staan, anders rollen de pillen er zo weer uit. Klik om te vergroten... Please Activate, be so kind to DE-activate.... wat een geneuzel zeg over homo zijn en een openstaande anus...hoe oud ben je? schat wrs zo rond de 13...."
"Areyouexperienced? zei: Ik betwijfel dat het een vloeistof is hoor, ik ben zelfs vrij zeker daarvan. Het zal een of ander poeder of kleine bolletjes zijn. Capsule uit elkaar halen en fijnhakken die handel. Ookal slik je het. Dan kan je ze gaan slikken, je voelt het veel langer als je slikt, het nadeel is wel dat je er een vrij zware crash van zal krijgen bij uitwerking. Dat nadeel heb je niet of toch milder als je het snuift. Het snuiven duurt minder lang, het werkt harder en is ook sneller waarneembaar. Het grote nadeel daaraan is dan weer dat het zeer verslavend werkt. Maar ik raad slikken dus aan. Klik om te vergroten... je weet duidelijk niet waar je t over hebt, hou dan je advies voor je. Concerta is een vaste capsule die niet uit elkaar te halen is. Het werkt met 1e schil als eerste dosis, daarna is de capsule die deels gevuld is met werkzaam methylfenidaat EN DUWstof welke laatste ervoor zorgt dat de werkzame stof gereguleerd afgegeven wordt, die stof duwt de andere stof door een gaatje naar buiten. Uitelkaar peuteren kan (kies je de groene of de wit/gele helft om op te snuiven??? ) maar is veel en vervelend werk. de stof plakt enorm, ook met snuiven zul je merken dat je neusvleugels dicht kunt plakken. Beter is zorgen voor afgifte in een keer: kapot maken dus en doorslikken....."
"capsule kleuren: creme=18mg wit=36mg roodbruin=54mg...."
"Temazepam is een INslaper, geen doorslaper. Zou dat dus alvast laten staan. fLurazpm 30 mg is een van de zwaardere doorlapers, mocht die niet werken dan zou ik het toch over een andere boeg gooien... bijv aanpassen leefstijl? op tijd uit bed, geen overdag dutjes, geen peppers (no drugs at all) geen alcohol (een van de belangrijkste slaap verstoorders) sporten, gezonde voeding, douche/bad voor slapen gaan, een boek lezen, ademhalingsoefeningen etc etc. slaapproblemen te lijf gaan met medicatie is symptoombestrijding, is alleen acceptabel voor een korte periode van max 3 dagen. Succes!"
"Mindgamer zei: speeseend zei: Sorry , maar indien jij je wilt aanpassen aan de rest omdat je een ongemakkelijk gevoel krijgt van jouw gedrag cq. de uitwerking daarvan... Dan kan je mijns inziens beter aan één of andere gedragstherapie beginnen. Dit zal voor de rest van je leven bij je zijn, kan je toepassen of links laten liggen wanneer jij dat wil. Aan trucs kan ik je helaas niet helpen, ik krijg die shit vanwege een afkick-programma die ik volg (jaja, ironisch ) Klik om te vergroten... Therapieën heb ik al teveel gehad in mijn jeugd. Dat wil ik niet nog een keer ondergaan. Ik heb valium nodig, om eerst de confrontatie fase goed te doorstaan. Als de mensen mij beter kennen, dan kan ik het voor mezelf allemaal wat overzichtelijker houden. Nu kennen de mensen mij al op school, maar loop ik de hele tijd tegen conflicten aan. Ik beledig mensen, per ongeluk! En depressief word ik van schaamte. Het is gewoon puur een ADHD probleem. Dit kan worden opgelost door lekker versuft in de klas te zitten. Het is verdomd moeilijk voor mij om serieus te zijn op school en om niet te ouwehoeren. Een lastige kwestie, maar ik ben een hele drukke eend! Klik om te vergroten... Wat een geneuzel "therapieen heb ik al genoeg gehad in mijn jeugd"... kennelijk niets van opgestoken. zoek de oplossing intern, ipv extern iets toe te voegen. Het gaat om voelen. Je weet het prima te verwoorden, het praktizeren is een logische vervolgstap. Leven is leren, je mag oefenen en op je bek gaan. Valium als oplossing zien is het begin van een neergang.... succes!"
"Iets kost veel of is duur duur kosten is tweemaal t zelfde...... En mooi dat die vriend ver weg woont, een aardige begrenzing lijkt me.... slecht spul hoor oxazepam..."
"Mindgamer zei: ArieKanariE zei: als je echt genoeg van nlp en psychologie af zou weten zou je nooit meer drugs gebruiken guess we all have a lot to learn Klik om te vergroten... Ik snap wat je bedoelt. Er heerst een grote sociale blokkade wat moeilijk te doorbreken is. Met valium kan ik de relaties met mensen stabiel maken en houden. Ondertussen kan ik mijn sociale blokkade herkennen. De patronen bestuderen en te kijken naar wat mij dwingt tot acties. Hiervoor moet ik mezelf wel mee confronteren. Valium houdt me rustig, en zorgt dat alles overzichtelijk blijft. Daarom heb ik dat nodig. Snappen jullie het nu? Klik om te vergroten... Ik wil mijn best doen je te begrijpen maar je lijkt zelf een principe niet te snappen. Namelijk dat het gaat om voelen in nuchtere toestand, en indien je aan het dempen bent met middelen kom je nooit tot werkelijk ervaren en voelen. Laat staan het werken aan jezelf. En voor overzicht zorgt valium niet, eerder voor vertroebeling. Duidelijk is dat je het idee hebt iets (valium bijv) nodig te hebben om goed te functioneren. Dat is een typische verslavingsgedachte. Sociale blokkades doorbreek je niet met gebruik...."
"morfientje zei: hallo'' mj=ijn vraag is of je oxazepam ook kunt spuiten en hoe je dit dan moet doen dit omdat ik door een ziekte geen pillen oraal kam slikkn groetjes morfientje Klik om te vergroten... Ja hoor dat kan prima. In een klisteerspuit dan!"
"donaldduck zei: het kan, maar het werkt niet sterk en is heel slecht voor je, misbruik van medicijnen die werken op je geest is echt het stomste wat je kan doen, daarbij kan ik je risperdal helemaal afraden dat is echt chemische troep. rook dan gewoon een joint of slik een normaal pilletje is een stuk makkelijker dan deze troep! Klik om te vergroten... Haha, ja risperdal is chemische troep, de andere genoemde middelen zijn natuurlijk dacht je? en ketamine, ghb, xtc, cocaine, speed etc etc zijn ook geen chemische troep? een "normaal" pilletje zou beter zijn? wake up! ben t wel met je eens dat je met psychofarmaca niet recreatief moet rotzooien, maar je redenatie rammelt....."
"de orale valium is niet voor niets in pilvorm, de rectale valium (Stecolit) zit niet voor niets in een rectiole....heel simpel....de pil met vulstoffen, kleurstoffen is dus niet voor rectaal gebruik bedoeld, slecht voor je slijmvlies oa...de rectiole echter kun je wel oraal nemen, en wordt ook professioneel gedaan in geval van insult en de anus moeilijk te bereiken is...wordt dan in wangzak gespoten. Deze vorm van diazepam is snel opneembaar, de tablet in principe niet. Kun je beter in mond laten smelten voor een snellere opname. een rectiole Stecolit is weer anders dan de ampul vloeibare diazepam, al is werkzame stof t zelfde natuurlijk. Vloeibaar en rectiole worden alleen gebruikt als ingrijpmedicatie...."