Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi ik heb ook vrienden gehad met een heroine verslaving sommige zijn dood andere proberen nog steeds af te kicken.en een paar is het gelukt.3 jaar terug heb ik me beste vriendin helpen afkicken.zij is onder narcose gegaan en na die behandeling is ze 4 weken bij mij geweest.het is ontzettend zwaar ik werd uitgescholden en deed alles verkeerd.maar het heeft wel blijvend resultaat ze is al 3 jaar clean.ben heel trost op haar.op het begin is het drugs gebruik maar na een jaar ben je ziek(bij iedereen verschillend heb het zelf 2 jaartjes gedaan.maar omdat ik het zoooo vies vind en omdat ik altijd moest kotsen ben ik ermee gestopt).Ik hoop needlefreak dat het je zal lukken.stel een doel,zoek goede vrienden die je helpen,ga het wereldje uit de weg en wat nog het meeste werkt WAAR EEN WIL IS IS EEN WEG.sta niet te lang stil als het niet gelukt is maar sla gewoon weer een nieuwe weg in.het maakt namelijk niet uit hoe vaak dat je het doet als je je doel maar in ogen houd.dan weet ik zeker dat er een dag komt dat het je lukt.heel veel sterkte ik weet dat het moeilijk is maar laat je door niks of niemand van stuk brengen want ook jij bent het waard.blijven proberen een keer zal het lukken!!!!"
"hoi van de bruin heb ik echt me darmen uit me lijf gekotst.ik kots al van bruin als ze het hier op de tafel leggen zo vier is het bah bah bah.en wat een slechte combi was voor mij was speed met extran dat was ook altijd kotsten."
"hoi ik zelf heb dat helemaal niet ik moet me de dag erna echt dwingen om te eten.maar mijn vriendin eet gewoon door maar dan bij elke drugs zelf speed.net als van het weekend staat ze hard te gaan met een frikandel in haar mond hahaha jakkes moet er niet aan denken."
"hoi als je gaat trippen zorg dan dat je tranqualizers bij de hand hebt als je bad gaat kun je die pakken om de trip op te heffen.ik tripte elke weekend nooit bad gegaan.altijd in gedachte houden dat je een trip gepakt hebt zodat je je zelf kan terug fluiten.en trip alleen met mensen die er verstand van hebben en waar je jezelf bij op je gemak voelt."
"hoi pas op dat je jezelf niet in de vingers snijdt!!!een coke verslaafde gaat erg ver in het verkrijgen van zijn spul.ze beliegen, bestelen en naaien je waar je zelf bij staat."
"hoi maakt niks uit met een bommetje duurt het langer voor het werkt.ik snoof op het begin altijd daarna gooide ik alles in me drinken we zo gemakkelijk van beide ga je naar de klote"
"hoi heb in het verleden 4 jaar speed gebruikt wat resulteerde in een vette pschyose van 8 maand met achtervolginswaanzin,stemmen,angststoornissen,slaapstoornis,paniekstoornis,waanideeen,paranoide,gewichtveries,eetstoornis(woog nog maar 32 kilo)zweren,tics,dwanggedachtes,smetvrees,pleinvrees,en dit zijn nog maar een paar dingen.gebruik nu alleen xtc en heel af en toe een klein snatz muck zo,n 3 x per jaar."