#1
Hallo,
Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn vriend een bolletje speed geslikt, rond 12 uur. Daarbij hebben we nog ± 4 lijntjes gesnoven. Met als gevolg de hele nacht wakker geweest, zondagavond pas om 12 uur gaan slapen, mijn vriend sliep pas om 4 uur. En afgelopen nacht weer maar een paar uur geslapen. Zondag overdag was ik zo heftig aan het spacen, nog nooit gehad van speed, dat ik 5 keer omviel en echt even van de wereld was. Mijn vriend moest echt hard roepen en aan me duwen om me weer bij te krijgen. Dit was geen leuke ervaring dus. Nu vraag ik me eigenlijk af, werkt speed langer en heftiger als je het in een vloeitje doorslikt? Ik heb ook nooit last van dat ik depressief ben of zo na zo´n weekend, wel moe natuurlijk maar nu is het wel heel heftig. Voel me dood en doodmoe, heb nergens zin in en ben depri. Niet leuk dus. Iemand hier ervaring mee? Of hebben we gewoon erg heftige speed gehad?
Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn vriend een bolletje speed geslikt, rond 12 uur. Daarbij hebben we nog ± 4 lijntjes gesnoven. Met als gevolg de hele nacht wakker geweest, zondagavond pas om 12 uur gaan slapen, mijn vriend sliep pas om 4 uur. En afgelopen nacht weer maar een paar uur geslapen. Zondag overdag was ik zo heftig aan het spacen, nog nooit gehad van speed, dat ik 5 keer omviel en echt even van de wereld was. Mijn vriend moest echt hard roepen en aan me duwen om me weer bij te krijgen. Dit was geen leuke ervaring dus. Nu vraag ik me eigenlijk af, werkt speed langer en heftiger als je het in een vloeitje doorslikt? Ik heb ook nooit last van dat ik depressief ben of zo na zo´n weekend, wel moe natuurlijk maar nu is het wel heel heftig. Voel me dood en doodmoe, heb nergens zin in en ben depri. Niet leuk dus. Iemand hier ervaring mee? Of hebben we gewoon erg heftige speed gehad?