Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiven of slikken?

Snuiven of slikken?

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn vriend een bolletje speed geslikt, rond 12 uur. Daarbij hebben we nog ± 4 lijntjes gesnoven. Met als gevolg de hele nacht wakker geweest, zondagavond pas om 12 uur gaan slapen, mijn vriend sliep pas om 4 uur. En afgelopen nacht weer maar een paar uur geslapen. Zondag overdag was ik zo heftig aan het spacen, nog nooit gehad van speed, dat ik 5 keer omviel en echt even van de wereld was. Mijn vriend moest echt hard roepen en aan me duwen om me weer bij te krijgen. Dit was geen leuke ervaring dus. Nu vraag ik me eigenlijk af, werkt speed langer en heftiger als je het in een vloeitje doorslikt? Ik heb ook nooit last van dat ik depressief ben of zo na zo´n weekend, wel moe natuurlijk maar nu is het wel heel heftig. Voel me dood en doodmoe, heb nergens zin in en ben depri. Niet leuk dus. Iemand hier ervaring mee? Of hebben we gewoon erg heftige speed gehad?
s
speesgurlLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi

maakt niks uit met een bommetje duurt het langer voor het werkt.ik snoof op het begin altijd daarna gooide ik alles in me drinken we zo gemakkelijk van beide ga je naar de klote :openmouth:
L
LorenzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heej Moon, ik weet niet hoevaak je et gedaan heb enzo, maar als je bolletje slikt is altijd moeilijk schatte hoe hard die in gaat slaan, aangezien er ene keer meer dan andere keer wordt vernietigt in je ingewanden o.a. door maagzuur... Ik weet niet of jullie dat effect/inslaan hebben afgewacht maar je schreef et net alsof jullie meteen ook maar ff 4 lijntjes hebbe opgesnove... nou weet ik natuurlijk ook niet hoe grote/dikke lijnen dat ware maar et klinkt wel als aardig veel meteen. En misschien hebbe jullie wel erg sterk spul (of sterker dan normaal??) gehad hè.. Zijn veel dinge waar et aan kan ligge..

Uit eigen ervaring weet ik dat je soms ook niet meteen voelt dat je anders bent (was ook vage speed, maar ok), en dan meteen weer wat wil hebbe want je wil KNALLE!!! en toen ik zo wat bezig ben geweest zelf heb ik soortgelijke ervaring gehad. Maar ja, dan is et ook wat dom van jezelf snap je?

En nog iets, als je die dag dat jullie et genome hebbe weinig gegete en gedronke hebbe, en natuurlijk tijdens het onder invloed zijn van speed neem je niets of weinig, maar als je dan ook weinig heb gedronke etc etc, dus niet rekening houdt met al die belangrijke bijzake kun je knap kapot en down gaan ja..Maar ieder lichaam reageert weer anders hè en als je niet lekker van wordt schijnt vitamine c wel te helpe trouwens.. Maar ook goed eten dus achteraf, want je lichaam krijgt wel een klap (ook eten als je echt geen trek heb als het uitgewerkt is!! :wink: :P

Maar et kan anders ook leuk zijn hoor zonder al die negatieve bijwerkinge... :grin:

Nou ja, wat een gelul van mij hè? Maar ik hoop dat je begrijpt dat het bij jullie aan veel dinge heb kunne ligge... :wave: :wink:

Ik hoop dat je er wat aan heb gehad..

Mazzel
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
We hebben dus erg heftige speed gehad ben ik nu achter. De vriend die ons de speed bezorgt had vertelde me dat deze speed echt pas na 2 uur pas echt begint te werken. En ja, binnen deze 2 uur hadden wij natuurlijk al weer een paar lijntjes gesnoven, en niet van die hele dikke hoor! Dus vanaf nu slik ik het niet meer want dan weet je echt niet hoeveel je eigenlijk pakt! Ik snuif af en toe een paar lijntjes dan weet ik tenminste hoeveel ik neem. Kan beter helemaal niks pakken natuurlijk he :openmouth: maar ja het is toch lekker om af en toe lekker te knalle! :openmouth:
*
*W33D*P0WN3R*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
bolletjes is voor pussy's snuvie die handel . bolletjes draaie sux alleen voor je maag , krampen tot verrek dan :openmouth:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
*W33D*P0WN3R* zei:
bolletjes is voor pussy's snuvie die handel . bolletjes draaie sux alleen voor je maag , krampen tot verrek dan :openmouth:
Klik om te vergroten...

Wat probeer je nou te zeggen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."