Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat verschrikkelijk Ik zit dit met tranen in mn ogen te lezen en ken haar niet eens!!! Wat moet het voor jullie verschrikkelijk moeilijk zijn! Echt enorm veel sterkte voor jullie allemaal. jullie zullen het vast nodig hebben. Gecondoleerd."
"ik ben nu bezig met afbouwen. ik ben al van 150 mg naar 80 mg afgebouwd en ik ga verder tot dat het niet meer lukt daarna wil ik de snelle detox(afbouwen met naltrexon) gaan doen. t lijkt me heerlijk om niet meer afhankelijk te zijn van methadon : niet meer 2 x per week door weer en wind mn meth ophalen, niet meer dromen over ziek worden. ik hoop echt dat t me gaat lukken. ik merk nu al dat mn zelfvertrouwen een enorme boost krijgt van het afbouwen. ook ben ik al veel fitter en heb veel minder slaap nodig. ik was bang dat ik veel depressiever zou worden maar het tegenovergestelde is waar! nu maar hopen dat het zo blijft bij mn verdere afbouw!"
"donker bruin tot zwart heb ik het gezien en gerookt maar als t net uit de papaver zelf komt na inkerving is het wit soort latex-achtig daarna door aanraking met zuurstof word het al snel bruin..."
"veel respect vor jou! keep it that way....u know wy :P"
"ja dat is het zeker kijk dus uit dat je niet meer tabletten/caps gaat nemen want door de paracetamol kan je ernstige leverbeschadiging krijgen!"
"wel als ie bijvoorbaat opgenomen is in een detox of andere verslavingszorg instelling...anders kunnen ze de behandeling bijvooorbaat afbreken of een andere sanctie opleggen... ik weet niet of dit het geval is nu maar dat zou een consequentie kunnen zijn of als je voor je werkgever een uc moet doen zal die je misschien verdenken als je de uc weigert.... maar in dat geval kunnen ze je niet dwingen.... misschien als excuus zeggen dat hoestdrank of paracetamol-codeine op hebt..per ongeluk ofzo.."
"yep your usual withdarwalsymmptoms..."
"speeseend zei: De hunkering naar een Opiaat is er al. Het is dan slechts een kwestie van tijd tot je het voor jezelf kan verantwoorden dat je eerder, vaker, een ander Opiaat etc. gaat gebruiken. Klik om te vergroten... idd dus wees voorzichtig!"
"mmm is wel erg lang idd...geen restless-legsyndroom?"
"schorpioenetjes ergens rond 2000-2002 echte love-pillen was voor mij een heel speciale tijd"