#1
ook krijg ik na dat half uurtje intense speed-craving om dat zombieachtige gevoel weg te werken
alles bij elkaar niet prettig![:(]()
alles bij elkaar niet prettig

Cooper zei:Heel herkenbaar, ik heb het ook voorgeschreven gehad!
gehad; want ik had er meer last dan baat bij. Als het bij mij eenmaal werkte,
was het idd even lekker chill. Soms zo chill, dat er van school niets meer terecht kwam.
Maar dan fijne duurde hooguit een uur, en dan begon de comedown, die qua
ergernis groter is dan de chillheid. Wat jij zegt, een heel rusteloos gevoel,
gestrest, leeg, humeurig enz.
Net als bij mij is het waarschijnlijk dat ritalin al heel snel uit het bloed is,
dat verschilt per persoon, van een half uur/uur tot wel 5 uur. Wij hebben gewoon pech
denk ikJe kunt wel eens een hogere dosis proberen, maar dan is het waarschijnlijk dat na een uur die comedown, dus die vervelende dingen die jij beschrijft, dubbel zo hard terug komen.
succes! En pas een beetje op![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."