Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoxylamine Succinate a.k.a. "Dormidina"

Doxylamine Succinate a.k.a. "Dormidina"

17 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hija de la luna 1 zei:
Misschien late reactie. Ik heb ook DORMIDINA tabl eens in Spanje gekocht. Nu weet ik dus waarom ze zo goed helpen om te slapen .Ik was van plan van zogauw we terug Spanje gaan, van een hoeveelheid te kopen bij apotheek. Nog altijd vrije verkoop. Dacht dat dát het middel was om makkelijk van mijn Lormetazepam af te geraken. Blijkt Dormidina ook een benzo te zijn ????djuu 😫 hoe kan het dan dat dat vrij verkocht wordt ? voor antibiotica zijn ze super streng.
Klik om te vergroten...
Is geen benzo hoor, hielp bij mij ook niet om in slaap te komen.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hija de la luna 1 zei:
In Belgie geen slaapmiddelen van de dokters ? Die heeft me zelf aangeraden van Stilnoct of Lormetazepam , Bromazepam te nemen. En alle twee maanden ga ik hierom , GING ik hierom.
in Spanje vraag je gewoon Dormidina zonder uitleg verder (2019)
Klik om te vergroten...
Codeine, gewoon in de apotheek zonder recept.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
BBKING zei:
Codeine, gewoon in de apotheek zonder recept.
Klik om te vergroten...
niet in Belgie waar ik woon, niet in Spanje ook niet hoor. Bv Dafalgan Codeine? Voorschrift graag 😫
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
BBKING zei:
Is geen benzo hoor, hielp bij mij ook niet om in slaap te komen.
Klik om te vergroten...
Bij mij wél, raar hoe het anders is bij een ander.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hija de la luna 1 zei:
niet in Belgie waar ik woon, niet in Spanje ook niet hoor. Bv Dafalgan Codeine? Voorschrift graag 😫
Klik om te vergroten...
Ik ben Spaans, misschien maakt dat het verschil. Ik haal altijd en koop me gek bij verschillende apotheken.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dezeparacetamol-codeina-kern-pharma-efg-500-mg30-mg-20-compr-5433.jpeg
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
BBKING zei:
DezeBekijk bijlage 12746
Klik om te vergroten...
Jamaar ze geven het gewoon niet, nergens waar wij altijd zitten In Spanje . Heb het ook al in Barcelona en Malaga stad gevraagd. No posible 😫 en ik heb het dan soms echt nodig als pijnstiller voor knie. Tienes suerte tú .😀
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
oke, wat kun je me er over vertellen allemaal ? ik heb ze nog steeds hier liggen
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo iedereen !

Ik ben weer terug van weg geweest, 5 weken niet op het forum kunnen kijken wegens gebrek aan internet, op verschillende plekken geweest, nieuwe dingen gezien en meegemaakt maar daar komt in de loop van de tijd vast wel vanalles van op het forum te staan.

Ik ben o.a. in Spanje geweest, waar ik het natuurlijk niet kon laten om eens de apotheek binnen te lopen op zoek naar middeltjes die hier niet mogen.

Ik spreek geen woord spaans, dus het begon al goed in de apotheek. Ik met handen en voeten duidelijk gemaakt dat ik niet kon slapen, en ik meldde er maar direct bij dat ik al valeriaan had gehad. Hij zei dat dat eigenlijk moest werken en na wat zeuren en doen zei die geloof ik dat hij misschien nog wel iets had en nadat hij een aantal minuten in een kamertje iets aan het zoeken was kwam hij aan met een doosje "Dormidina". Mijn hart sloeg even over toen ik het in een glimp zag, Dormicum is namelijk de merknaam van de benzo die ik het liefst wil proberen, maar na wat uitleg en me goed op het hart gedrukt te hebben er niet meer als één per keer te nemen kon ik een doosje met 16 stuks afnemen voor 6 euro... Dat vond ik het proberen wel waard.

Nou, de merknaam is dus "Dormidina" en de stofnaam in het engels (verschilt per taal) is dus Doxylamine Succinate. Vond het wel lekker giftig klinken :P de buisluiter is eigenlijk min of meer het zelfde als die van benzo's... anxilotische en hypnotische werking... 30 min voor slapen innemen, niet langer als 2 weken etc. Heb ze nog niet geprobeerd, maar vroeg me af of iemand er al eens van gehoord heeft ?

Ben nét terug en heb nog geen google research gedaan, vond dat DF even prioriteit had :sunglasses:
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
doxylamine is een antihistamine zoals dimenhydrinaat en difenylhydramine, alleen is het de sterkste hypnotischevan ze allemaal. Ik ben er ook wel benieuwd naar, alleen bouwen ze snel tolerantie op...
d
domiLid
01-01-2024, 00:00
#11
hallo,
Ik kocht het produkt vrijuit in Benidorm/Spanje. Ze vragen je zelfs hoeveel pakjes je graag zou hebben !
Doch op de bijsluiter staat iets in verband met een nadelige werking op je ogen.
Tijdelijk of blijvend weet ik niet.
In ieder geval kijk je echt waas de volgende ochtend en ik vrees zo'n beetje dat dit stelselmatig zo blijft.
Ik vind het dus heel erg dat je hier, in België, absoluut geen slaapmiddel voorgeschreven krijg door de huisarts. Dan ga je je natuurlijk aan alternatieven wagen en hebt het grote risico je een medicijn te gebruiken die echt schadelijk zou kunnen zijn door zijn nevenwerkingen ....
DOKTERS WEES alsjeblief ECHT NIET ZO KARIG MET SLAAPMIDDELEN !!!
Je hebt immers JE NACHTRUST MEER DAN NODIG om een moeilijke periode in je leven efkes te helpen overbruggen !!!!!!
En op je 60ste heb je al wel levenservaring genoeg om te weten dat je een moeilijke periode slechts tijdelijk is, op voorwaarde dat je voldoende draagkracht kunt behoudten om nieuwe levensstijl op te bouwen.
groetjes
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
heb er net toevallig 2 gehad en heb er al eerder een paar gehad...

mijn conclusie: slechte inslaper maar zeer goede doorslaper...
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
heb ze vanmiddag om 2 uur allebij(50mg dus) dus ingenomen en heerlijk geslapen en voelde me lekker ontspannen en uitgerust toen ik vanavond om half 9 wakker werd....

ik heb nauwelijks gemerkt dat ik geslapen had want toen ik wakker werd gebeld werd ik boos omdat ik dacht dat ik net 1-2 uurtjes geslapen had maar toen ik op de klok keek was het zon 8 uur later als toen ik ze had ingenomen dus ik heb ruim voldoende slaapgehad erg prettig middel beter als promethazine of diphenhydramine naar mijn mening
s
snackiejackieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi domi,

ik ben nu helemaal van de wereld. Heb een aantal pillen op en nog wat coke. Heb nu al 4 dormidinas op en kan nog steeds niet slapen! het enige probleem is wel dat ik haast niks kan zien. mijn ogen zitten echt halfdicht. de bijwerkingen kloppen dus wel.

Groeten
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#15
beetje late reactie maaruh....heb je de bijsluiter of wikipedia niet gelezen.....hoge doseringen geven meer kans op paradoxale excitatie door anti-cholinerge werking....????
B
BzzztLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doxylamin succinate zit in de hoestsiroop "Pholco-Méréprine"
die is wel in belgie verkrijgbaar in de apotheker, in nederland weet ik niet :confused:
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Spor zei:
Hallo iedereen !

Ik ben weer terug van weg geweest, 5 weken niet op het forum kunnen kijken wegens gebrek aan internet, op verschillende plekken geweest, nieuwe dingen gezien en meegemaakt maar daar komt in de loop van de tijd vast wel vanalles van op het forum te staan.

Ik ben o.a. in Spanje geweest, waar ik het natuurlijk niet kon laten om eens de apotheek binnen te lopen op zoek naar middeltjes die hier niet mogen.

Ik spreek geen woord spaans, dus het begon al goed in de apotheek. Ik met handen en voeten duidelijk gemaakt dat ik niet kon slapen, en ik meldde er maar direct bij dat ik al valeriaan had gehad. Hij zei dat dat eigenlijk moest werken en na wat zeuren en doen zei die geloof ik dat hij misschien nog wel iets had en nadat hij een aantal minuten in een kamertje iets aan het zoeken was kwam hij aan met een doosje "Dormidina". Mijn hart sloeg even over toen ik het in een glimp zag, Dormicum is namelijk de merknaam van de benzo die ik het liefst wil proberen, maar na wat uitleg en me goed op het hart gedrukt te hebben er niet meer als één per keer te nemen kon ik een doosje met 16 stuks afnemen voor 6 euro... Dat vond ik het proberen wel waard.

Nou, de merknaam is dus "Dormidina" en de stofnaam in het engels (verschilt per taal) is dus Doxylamine Succinate. Vond het wel lekker giftig klinken :P de buisluiter is eigenlijk min of meer het zelfde als die van benzo's... anxilotische en hypnotische werking... 30 min voor slapen innemen, niet langer als 2 weken etc. Heb ze nog niet geprobeerd, maar vroeg me af of iemand er al eens van gehoord heeft ?

Ben nét terug en heb nog geen google research gedaan, vond dat DF even prioriteit had :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Misschien late reactie. Ik heb ook DORMIDINA tabl eens in Spanje gekocht. Nu weet ik dus waarom ze zo goed helpen om te slapen .Ik was van plan van zogauw we terug Spanje gaan, van een hoeveelheid te kopen bij apotheek. Nog altijd vrije verkoop. Dacht dat dát het middel was om makkelijk van mijn Lormetazepam af te geraken. Blijkt Dormidina ook een benzo te zijn ????djuu 😫 hoe kan het dan dat dat vrij verkocht wordt ? voor antibiotica zijn ze super streng.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#18
domi zei:
hallo,
Ik kocht het produkt vrijuit in Benidorm/Spanje. Ze vragen je zelfs hoeveel pakjes je graag zou hebben !
Doch op de bijsluiter staat iets in verband met een nadelige werking op je ogen.
Tijdelijk of blijvend weet ik niet.
In ieder geval kijk je echt waas de volgende ochtend en ik vrees zo'n beetje dat dit stelselmatig zo blijft.
Ik vind het dus heel erg dat je hier, in België, absoluut geen slaapmiddel voorgeschreven krijg door de huisarts. Dan ga je je natuurlijk aan alternatieven wagen en hebt het grote risico je een medicijn te gebruiken die echt schadelijk zou kunnen zijn door zijn nevenwerkingen ....
DOKTERS WEES alsjeblief ECHT NIET ZO KARIG MET SLAAPMIDDELEN !!!
Je hebt immers JE NACHTRUST MEER DAN NODIG om een moeilijke periode in je leven efkes te helpen overbruggen !!!!!!
En op je 60ste heb je al wel levenservaring genoeg om te weten dat je een moeilijke periode slechts tijdelijk is, op voorwaarde dat je voldoende draagkracht kunt behoudten om nieuwe levensstijl op te bouwen.
groetjes
Klik om te vergroten...
In Belgie geen slaapmiddelen van de dokters ? Die heeft me zelf aangeraden van Stilnoct of Lormetazepam , Bromazepam te nemen. En alle twee maanden ga ik hierom , GING ik hierom.
in Spanje vraag je gewoon Dormidina zonder uitleg verder (2019)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."