Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer XTC

Mijn eerste keer XTC

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad hopen dat de markt weer wat goeds brengt! Heb helaas al teveel slechte XTC naar binnen gewerkt..! :(
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja geweldig goedje is het xtc. En heel goed dat je het niet te vaak wilt gebruiken want dan is de lol er snel van af. Ik heb het een tijdje bijna elk weekend gebruikt en elk weekend word het saaier. Nu toch alwel weer ongeveer een jaar geleden, dus heb er zeker door jou report wel weer eens zin in.
X
XiantaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was altijd in de veronderstelling dat ik met uitgaan en feestjes geen drugs nodig had en heb heel lang mijn nieuwsgierigheid kunnen bedwingen. Ik ga vrij veel uit en drink eigenlijk ook zelden, omdat ik bijna altijd moet rijden. En ik heb altijd leuke avonden, dus waarom een pilletje slikken. Maar van lang geleden kon ik me herinneren dat ik toch wel nieuwsgierig was (geweest).

Een goede vriend van me gebruikt een enkele keer ook wel eens een pilletje en vertelde nog even nadrukkelijk dat ik niet wist wat ik miste. Tijdens een avondje op stap met een vriendin kwam het toevallig ter sprake en allebei toch wel erg nieuwsgierig. Die avond resoluut met haar afgesproken, op Extrema gaat het gebeuren. Ik die goede vriend van me opgebeld om ons aan de benodigdheden te helpen. Hij vond het erg grappig, maar wilde met alle liefde helpen. Dus naast het pilletje ook nog wat tips gekregen en hij zou ook op Extrema zijn, dus daar konden we ook nog bij hem terecht.

Op een positieve manier zenuwachtig en giechelig, net een stel pubers, mijn vriendin en ik zijn 31 en 29. Eerst even nuchter Extrema verkend en toen was het zover. Het eerste halfje naar binnen. Bij mij sloeg ie na een half uur in en ff niet zo goed, want alles wat ik had gegeten kwam eruit (later hoorde ik dat dat wel vaker gebeurd) en binnen 5 minuten daarna voelde ik me super. Wat was de wereld mooi en wat was de muziek fantastisch. We waren met een hele club bekenden. Bij mijn vriendin wilde die maar niet inslaan. En ik vond het in mijn roes zo erg dat zij niks voelde. Zij heeft toen nog maar de andere helft naar binnen gegooid, terwijl ik op mijn halfje helemaal goed ging. Na 4 uur sloeg ie bij mijn vriendinnetje ook in, dat was zo'n mooi moment. Ik heb verspreid over de dag mijn laatste halfje in twee kwartjes verder verwerkt. Alles was zooooo leuk en iedereen was zo aardig.

Toen we bijna van het terrein af waren zag ik toch wel een errug mooie man lopen en ik durfde hem zomaar aan te spreken, doe ik anders nooit. Die heeft ons nog uitgenodigd om even een afterparty te vieren in Eindhoven. Dat hebben we dan ook gedaan. En ik moet zeggen zoenen onder invloed van een pil was toch ook wel een superervaring, dat smaakt naar meer :wink:. Uiteindelijk ging ik om 7 uur 's morgens slapen en was ik na een normaal aantal uren slaap nog errug fit.Ook later in de week geen last gehad van vervelende nawerkingen.

Al met al een superervaring!!!! Ik hoef het zeker niet elke week te doen, omsdat het een toevoeging is. Ik heb het niet nodig om naar mijn zin te hebben. Het maakt alleen maar nog mooier. Maar er zullen vast nog wel meer ervaringen bijkomen. Het is mij zeker niet tegengevallen
.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi gesproken Xianta! Een tikkeltje over-emotional, maar heel ontroerend. Als je een pasfoto van jezelf er bij geplaatst had, was het geheel wellicht nog mooier geweest.
Ik heb nog nooit deze drug tot mij genomen, maar door dit opwindende verslag krijg ik er echt zin in. :wink:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
yeti zei:
Ik heb nog nooit deze drug tot mij genomen, maar door dit opwindende verslag krijg ik er echt zin in. :wink:
Klik om te vergroten...
I'll hit that twice !

Zodra er weer eens goede pillen worden aangeboden , ga ik maar eens proberen.

OT: Leuk dat het zo'n goede ervaring is geweest. Meteen het mooie van het goedje geproeft. Hopelijk blijft dit zo
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk om te lezen. Krijg er ook weer spontaan zin in
En precies zoals je aan het einde zei, hou het speciaal :hearteyes:
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Damn.. Ik wil dat xtc nu ook eens proberen man. Vooral na jouw report.
Nu nog even een dealertje tegen het lijf lopen en ze testen.

Nice report!
X
XiantaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties :) . Vond het best moeilijk om de gevoelens van die dag goed in een verhaaltje te krijgen en als ik het zelf teruglees vind ik mezelf nogal van de hak op de tak gaan. Maar ja, alles was gewoon leuk :tearsofjoy:. En elke minuut omschrijven wordt echt een beetje too much :wink: !!!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Your report = great sweetheart :hearteyes:
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#10
OOOH door dit verslag krijg ik echt zin. Hopen dat de markt weer snel verbeterd is :grin:
T
TheSaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooie eerste kennismaking met xtc , alleen niet erg leuk om te lezen als je al maandenlang niet aan mdma kunt geraken.:P Alleen maar mcpp en rommel te vinden hier tegewoordig.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marcell` zei:
Inderdaad hopen dat de markt weer wat goeds brengt! Heb helaas al teveel slechte XTC naar binnen gewerkt..! :(
Klik om te vergroten...
Dan ben je gewoon DOM.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."