Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lowlands 2005 & Lowlands 2006. Muse vond ik op Lowlands 2006 echt geweldig. Prodigy inderdaad op Lowlands 2005, en niet te vergeten de Foo Fighters & Incubus."
"Live - The River."
"Prodigy - Colours."
"Bedankt voor alle reacties! Ja wij hebben in de eerste instantie ook zoiets van fuck hun, ze hebben direct een klacht ingediend en zijn niet eerst naar ons toegekomen. De klacht ging specifiek over mijn kamer, dus ze weten wel waar de geur vandaan komt. Maar wij hebben dus geen idee welke buren het zijn. Aangezien het de naaste buren kunnen zijn, maar ook de onderburen. Wij gaan gewoon door met blowen, vooral omdat ze nog niet naar ons persoonlijk toe zijn gekomen. Maar we vroegen ons gewoon af of ze er inderdaad voor kunnen zorgen dat wij er straks uitgezet worden oid."
"Lekkerste vind ik toch Vodka. (Smirnoff of Zubrovka) een Hertog Jan biertje of Cola-Malibu. Lekkere cocktails gaan er ook altijd wel in. Smerigste vind ik Passoa/Passie/Petrikov en Blue Curacao. De lucht van al die 4 dingen maakt me kotsmisselijk, laat staan dat ik het moet drinken."
"Mijn buren klagen over een wietlucht. Het enige wat ik doe is blowen, wel vaak. Ik woon in een flat en we hebben met z'n 3en een appartement. Mijn huisgenoten zelf weten dat ik blow en hebben hier geen problemen mee. Nu vraag ik mij af, kan ik gewoon blijven blowen? Ze hebben het niet face to face tegen me gezegd trouwens, maar via de woonstichting.."
"Deez, Groningen."
"Zoals iedereen hier al zegt inderdaad, ze zijn wel handig als je even snel 1 wilt roken. Maar zelf rollen is toch het lekkerst."
"Nu ik dit lees heb ik zin om het ook weer te gaan doen! Wel heel herkenbaar allemaal, vooral het feit dat je echt geen flauw idee hebt waar je nou allemaal mee bezig bent. Haha dat is leuk! Leuk reportje!"