Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"slap ouwehoeren wat eindigt in een diepgaand gesprek over het leven rondjes huppelen rondjes lopen rondjes hinkelen rondjes dansen gekke geluiden uitkramen risken! Fanatiek jonge! ik stond te springen boven het bord toen ik op verliezen stond aaaHH!! mensen een berichtje sturen en dat vervolgens vergeten, totdat je een berichtje terugkrijgt en je afvraagt, uhh?? wat is dit ineens? en het berichtje dan teruglezen en je verwonderen over de tijd die erbij staat. te lange forumberichtjes schrijven me inschrijven op het forum en dan die vervelende code niet kunnen lezen hmm sommige zijn niet favoriet zie ik nu. anyway, zoiets!"
"ZegIkNie zei: I Het probleem is dat ik me mezelf voel en veel verschillende dingen tegelijk onder controle heb met speed op... Klik om te vergroten... Heb je er last van dat je jezelf voelt? Dan is mediteren een goed alternatief. Dat helpt om je gedachten en gevoelens op ''nul'' te krijgen. Ik ben er zelf nog niet zo lang mee bezig, maar ik merk dat ik bewuster word van mijn onbewuste. Rustiger ook in mijn hoofd. Ben vaak met van alles tegelijk bezig, en mediteren helpt je alles te relativeren en archiveren. En stoppen met die speed! Elke dag gebruiken is niet goed! Als ik veel heb gebruikt, raken mijn reservers op en word ik erg neerslachtig en verdrietig."
"pascal828 zei: snuverjetje zei: hebben jullie niet wat leuks te vertellen ofso? ik ben één en al oor hoor Klik om te vergroten... Gaan we opdringerig doen? Klik om te vergroten... Kan ik zo geen leuke verhalen afdwingen dan"
"Hmmzz... ik kan anders heeeeeeeeeeel goed luisteren hoor! Anyway.... sjekkies roken is ook een leuke afleiding hehehe paffen om het leven!! Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend?? :P"
"werken!!!?! ach t houd je van de straat he :P pffffffff zonet naar de supermarket gefietst, sjee dat best vaag, kwam er ook nog zo'n halve gare achter me staan die hele gesprekken met zichzelf aan het voeren was en dan ook niet een beetje zacht, nee de halve winkel kon die kerel gewoon horen... hehheeh"
"Beste middel tegen een kater? Chips met cola!"
"Jahaaa sekerss zin in pep!! En dat gaat NU gebeuren hehehe snnnnnnnffffffffff ahhh"
"ik kan ook wel een oppeppertje gebruiken!!!"
"Ik heb vanmiddag een paar grammetjes gehaald, was nog vrij nat... nu onder t genot van een lijntje aan t drogen en vermalen... MAAR nu is mijn vraag... blijft die speed wel droog? Ik ga dit wiekent naar een festival en wil gewoon af en toe lekker uit 't sealtje een snuifje nemen... nou daaaaaag"
"Ik ben wakker vanaf donderdag... leuke dagen gehad, met leuke mensen (ook wat minder leuke mensen maar daar steek ik gewoon geen energie in..) Kwam gistermiddag even thuis, om wat dingetjes te doen enz. en daarna even een powernapje gehad van 4 uurtjes.. dat was wel relaxed! En daarna weer door, en kwam vanmiddag om vijf uur thuis.. Nu hier het knus gemaakt, met fijne muziek, lekker gegeten en gedronken enz.. Heb me wel eens minder gevoeld! Misschien komt dat morgen! Ik vind het zoo ontzettend fijn om lekker in m'n eigen huissie te zijn! Anyway.. vanaf donderdag al wakker dus (-4 uurtjes powerrrrnapje!!) Ben trouwens niet eerder zo lang wakker geweest.. toen ik daarnet opzij keek zag ik een klein varkentje met een hoedje op dansen in mijn boekenkast.. en daarna een beertje op de leuning van de stoel.. haha"