#1
Beste forumvrienden,
wat ik gisteravond nou beleefde!
Ik was gisteravond alleen, en heb in m'n eentje een blauwe pil genomen. Het eerste uur gebeurde er weinig, ik dacht, sjit, hij is vast z'n werking verloren.
Maar na een klein uurtje, begon ie aan te slaan. Ik stond boven in m''n slaapkamer en was wat met m''n katje aan t knuffelen. En daar voelde die kat ineens zo zacht aan! En alles begon te tintelen, heerlijk. Wat aan het spelen met die kat geweest, zo leuk, en ineens zag ik ook helder hoe graag dat beestje wil spelen en ravotten. Zo mooi!
En toen kwamen die gedachten.
EDIT*****het is de moeite waard te vermelden dat ik sinds kort een vriend heb, die zich bezig houdt met spirituele zaken. Samen met zijn tante. Zijn tante heeft ook al jaren een praktijk voor coaching en workshop op dit gebied. Heb laatst onverwacht een readersessie meegemaakt, en dat klopte allemaal wat ze doorkreeg. Ze had onder andere contact gekregen met mijn overleden kater. En ze heeft voorspeld dat ik een nieuw katje kreeg. ****
En toen kwamen die gedachten. Of nee, het waren geen gedachten. Het was mijn vriend! Die zich zomaar in mijn hoofd bevond! Nee niet figuurlijk, hij maakte op afstand contact met mij. Hij vertelde dat hij van me hield. En ik vroeg aan hem hoe dit kon. En daar kwam zijn tante er ook nog bij. Ze zei dat mijn vriend en zij dit nou eenmaal kunnen. Ze kunnen erg veel en dit was een onderdeel ervan. Ze zei ook dat mijn vriend goede dingen gaat doen in de toekomst. En dan vooral in mijn omgeving, waar ik woon.
Ik zei, jamaar dit komt omdat ik een xtc pil heb genomen. Hij zei, ja dat weet ik.
Hij zei, ik weet alles wat je denkt. Ik hou van je.
Ook kwam erg naar voren dat hij bang is om me te verliezen. En ik zei op mijn beurt dat hij daar niet bang voor hoefde te zijn. En dat ik mijn hele leven bij hem zou blijven. En dat heb ik een stuk of 8 keer herhaald. Daarna zei z''n tante dat het tijd werd om me los te laten, maar dat kon mijn vriend bijna niet. Ik moest tegen hem zeggen dat het goed was.
Ook wou ik graag dat hij mij een teken kon geven dat hij het was. Zoals later een sms sturen of een belletje. Maar hij zei dat dat niet zo werkte in de spirituele wereld. Hij zei dat ik het wel voelde of hij het was of niet.
Hij zei ook dat ik die xtc pil heb genomen, omdat dat van hem moest. Anders had ik nooit zo met hem kunnen praten, in mijn hoofd. Ik moest eerst open en ontvankelijk worden, en met xtc gebeurde dat dus.
Dit heeft al met al ongeveer tien minuten geduurd.
Is er iemand die dit zoiets heeft meegemaakt? Of was ik toch vager van die pil dan ik dacht.
Hallicunatie? Of toch werkelijkheid.
Groetjes
Ninni
wat ik gisteravond nou beleefde!
Ik was gisteravond alleen, en heb in m'n eentje een blauwe pil genomen. Het eerste uur gebeurde er weinig, ik dacht, sjit, hij is vast z'n werking verloren.
Maar na een klein uurtje, begon ie aan te slaan. Ik stond boven in m''n slaapkamer en was wat met m''n katje aan t knuffelen. En daar voelde die kat ineens zo zacht aan! En alles begon te tintelen, heerlijk. Wat aan het spelen met die kat geweest, zo leuk, en ineens zag ik ook helder hoe graag dat beestje wil spelen en ravotten. Zo mooi!
En toen kwamen die gedachten.
EDIT*****het is de moeite waard te vermelden dat ik sinds kort een vriend heb, die zich bezig houdt met spirituele zaken. Samen met zijn tante. Zijn tante heeft ook al jaren een praktijk voor coaching en workshop op dit gebied. Heb laatst onverwacht een readersessie meegemaakt, en dat klopte allemaal wat ze doorkreeg. Ze had onder andere contact gekregen met mijn overleden kater. En ze heeft voorspeld dat ik een nieuw katje kreeg. ****
En toen kwamen die gedachten. Of nee, het waren geen gedachten. Het was mijn vriend! Die zich zomaar in mijn hoofd bevond! Nee niet figuurlijk, hij maakte op afstand contact met mij. Hij vertelde dat hij van me hield. En ik vroeg aan hem hoe dit kon. En daar kwam zijn tante er ook nog bij. Ze zei dat mijn vriend en zij dit nou eenmaal kunnen. Ze kunnen erg veel en dit was een onderdeel ervan. Ze zei ook dat mijn vriend goede dingen gaat doen in de toekomst. En dan vooral in mijn omgeving, waar ik woon.
Ik zei, jamaar dit komt omdat ik een xtc pil heb genomen. Hij zei, ja dat weet ik.
Hij zei, ik weet alles wat je denkt. Ik hou van je.
Ook kwam erg naar voren dat hij bang is om me te verliezen. En ik zei op mijn beurt dat hij daar niet bang voor hoefde te zijn. En dat ik mijn hele leven bij hem zou blijven. En dat heb ik een stuk of 8 keer herhaald. Daarna zei z''n tante dat het tijd werd om me los te laten, maar dat kon mijn vriend bijna niet. Ik moest tegen hem zeggen dat het goed was.
Ook wou ik graag dat hij mij een teken kon geven dat hij het was. Zoals later een sms sturen of een belletje. Maar hij zei dat dat niet zo werkte in de spirituele wereld. Hij zei dat ik het wel voelde of hij het was of niet.
Hij zei ook dat ik die xtc pil heb genomen, omdat dat van hem moest. Anders had ik nooit zo met hem kunnen praten, in mijn hoofd. Ik moest eerst open en ontvankelijk worden, en met xtc gebeurde dat dus.
Dit heeft al met al ongeveer tien minuten geduurd.
Is er iemand die dit zoiets heeft meegemaakt? Of was ik toch vager van die pil dan ik dacht.
Hallicunatie? Of toch werkelijkheid.
Groetjes
Ninni