Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dan moet je denk ik wat meer blowen want ik heb een halve gram weggesnoven en 2 jointjes grookt ongveer een gram en voel het allebei"
"ben nu uit me dak van 5 bommetjes a 0.4 gram de stuk en een losse gram gensoven ben een supporter van snuiven . want als je niet wil snuiven omdat et slecht voor je is WTF wil je dan pep gebruiken"
"Mijn gekste ervaring is gewoon snachts op straat ant fietsen zijn naa een weekend dik gebruiken en langs et water fietsen en zweren dat er allemaal mensen zitten te vissen om half 5 snachts dus k zeg dat tegen een maat van me en die zegt je ben niet goed en ik zag overal packies pep leggen en sow k heb egt trippende dingen me gemaakt die nacht en dag"
"Ik ben pas begonnen met het gebruiken van pep en mijn record staat op 127 voor mijn allereerste keer doorgaan had toen zeker 5 a 6 gram pep gebruikt en 7 pillen en egt kk veel wiet k had egt de trippendste hallicunaties en d8 de gektste shit k wil egt weten wat 10 dagen met je doet"
"retry Mijn record wakker blijven en ook actief blijven staat nu op 174 uur . ik kan mensen die gewoon kunnen eten met speed op dit aanraden. ik heb nog nooit zo heerlijk getript. zat thuis veilige omgeving met vrienden te kaarten te lachen dingen te ondernemen na 4 dagen begon ik met hallucineren en het werdt alleen maar beter en beter . de gevolgen waren dat ik 30 uur heb geslapen me hele mond kapot had gegeten van de pep en me hartslag boven de 160 zat terwijl ik zat."
"heh? Ik was vanaf donderdag t/m gisternacht doorgegaan op pep. k had 40 euro pep gekocht wat bij ons 4 gram is KK zoetermeer. mja k met wat maten gebruiken tot ik op een gegeven moment dacht dat ik door vrienden van me genaait werdt toen kreeg ik vanaf die avond en klote trip. Ik ben gaan hallucinere zag dingen bewegen en onzichtbare mensen k zag me vriende als mensen die me woude oplichten en dergelijke zag in eeen aqarium iets heel anders. maar nu nadat ik heb geslapen voel k me niet egt verkankert allleen verbaad over hoe dat is gekomen kan iemand me dat vertellen. en dit kwam door speed zonder andere drugs."
"lysergine25 zei: Keep on snuiving ..& shooting. snuifdukkie Wat een zuig topic !! Dat moet wel erg slechte speed zijn of je bent zo goed als verslaafd dus meteen resistent ...Niets om trots op te zijn in mijn ogen. Stonie Klik om te vergroten... neej kick gewoon op balanceren van uit je plaat en boven op de wolkekrabber. klinkt gek maar is perfect om in te zien dat ut kut spul is"
"en dat gaat sneller dan je denkt maarja het is verleidelijk"
"afvallen door middel van speed vind k persoonlijk geen goed idee k zelf ben in 4 maanden tijd 18 kilo kwijt geraakt en ik was niet eens veel te dik en nu ben k ik mager egt mager weeg 55kilo k ben 1.80 lang dus dat is ondergewicht en de verslavings kans met pep is groot dus persoonlijk neej"
"wow meisje k vind het al heel wat dat je je verslaving erkend en dat je er wat mee wil doen en ik denk dat als je er zo tegen over staat je het makkelijk red om te stoppen k denk dat het juh met een dikke 10 lukt"