Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowing while speeding

Blowing while speeding

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik voel er wel wat van, maar ben actiever dan zonder speed nog steeds..

Maar meestal blow ik op speed alleen als de speed bijna is uitgewerkt en ik wil probere lekker te gaan slapen
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re:

JewCookie zei:
Dat speed de spieren aanspant terwijl wiet de spieren juist ontspant klopt, maar dit is niet de reden dat je er ook mentaal bijna niets van vloelt.

Speed zet als het ware ons allerlaatste overlevingsmechanisme in werking, bedoeld voor situaties in leven of dood. Dit mechanisme is bedoeld om het lichaam in staat te brengen om zo snel en ver mogelijk te rennen of zo gecontroleerd mogelijk te vechten.

Dit zijn twee mogelijkheden van hetzelfde mechanisme. Welke van de twee je uiteindelijk gaat doen is het gevolg van welk stofje er in overvloed vrij komt, nor-adrenaline of adrenaline. De lichamelijke effecten zijn hetzelfde (sublime spierkracht en conditie) maar de mentale uitwerkingen zijn elkaars tegenpolen.

Gezien het gaat om overleving word alles op alles gezet om dit te bereiken, dit betekend ongekende prestaties van hoofd en lichaam. Om deze ongekende prestaties te bereiken worden alle negatieve invloeden zo sterk mogelijk onderdrukt.

Dit zijn niet alleen drugs-effecten maar ook emoties, normen en waarden verwateren. In zo'n vecht situatie zou je niet de eerste zijn die spijt krijgt van wat je hebt gedaan of laten gebeuren..


Kortom de lichamelijke en mentale effecten van blowen worden onderdrukt, waardoor je er minder of niets van voelt, afhankelijk van de dosis speed. Dit geld overgens ook voor alcohol en een zeer groot aantal andere drugs.
Klik om te vergroten...

Zou je dat van nor-adrenaline wat verder uit kunnen leggen?
Ik krijg namelijk strattera voorgeschreven, en die zouden dus de hoeveelheid nor-adrenaline aanzienlijk moeten verhogen, werd mij uitgelegd als zijnde neurotransmitters waar ik een tekort aan zou hebben.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
adrenaline

nor-adrenaline


alstu :wink:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#4
dus:

adrenaline = vluchten
nor-adrenaline = vechten

in een vecht of vlucht reactie?
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blowen op de pep vind ik erg vet! Wiet is altijd leuk, maar ik word er toch ook wel erg lam van. Als ik blow op de speed heb ik het mooie wause gevoel van de wiet en de energie van de pep! Ideaal.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
helemaal mee eens :smoke: het wause effect na blowen op pep(het ergst al het uitgewerkt is) is helemaal tegek :smoke:

peace
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vraag het me al een hele tijd af maar ik ben nog steeds benieuwd: Hoe kan het dat je niet stoned word of dat het enig effect heeft als je pep hebt gehad ?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet het niet zeker hoor,maar ik denk dit ;

Pep spant de spieren aan.
Wiet verslapt de spieren.

Speed is gewoon denk ik te stevig middel,dat overheerst.
Maarja laat het maar van een andere kenner komen :wave:
s
snuifdukkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
dan moet je denk ik wat meer blowen want ik heb een halve gram weggesnoven en 2 jointjes grookt ongveer een gram en voel het allebei
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat speed de spieren aanspant terwijl wiet de spieren juist ontspant klopt, maar dit is niet de reden dat je er ook mentaal bijna niets van vloelt.

Speed zet als het ware ons allerlaatste overlevingsmechanisme in werking, bedoeld voor situaties in leven of dood. Dit mechanisme is bedoeld om het lichaam in staat te brengen om zo snel en ver mogelijk te rennen of zo gecontroleerd mogelijk te vechten.

Dit zijn twee mogelijkheden van hetzelfde mechanisme. Welke van de twee je uiteindelijk gaat doen is het gevolg van welk stofje er in overvloed vrij komt, nor-adrenaline of adrenaline. De lichamelijke effecten zijn hetzelfde (sublime spierkracht en conditie) maar de mentale uitwerkingen zijn elkaars tegenpolen.

Gezien het gaat om overleving word alles op alles gezet om dit te bereiken, dit betekend ongekende prestaties van hoofd en lichaam. Om deze ongekende prestaties te bereiken worden alle negatieve invloeden zo sterk mogelijk onderdrukt.

Dit zijn niet alleen drugs-effecten maar ook emoties, normen en waarden verwateren. In zo'n vecht situatie zou je niet de eerste zijn die spijt krijgt van wat je hebt gedaan of laten gebeuren..


Kortom de lichamelijke en mentale effecten van blowen worden onderdrukt, waardoor je er minder of niets van voelt, afhankelijk van de dosis speed. Dit geld overgens ook voor alcohol en een zeer groot aantal andere drugs.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#11
speed + blowen = bangelijk

Ik heb helemaal niet het gevoel dat speed de wiet tegen werkt.
In tegendeel! stevig flashen!!
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#12
vroeger had ik er geen last van, maar nu wordt ik bijna onmiddellijk moe en lusteloos als ik een joint rook op speed. Jointje voor het slapen, ok, maar voor de rest heb ik liever enkel speed, geen combo, ook geen alcohol.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deep Blue zei:
bangelijk!
Klik om te vergroten...

Wablief ? :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Betekenis:

Ik kom uit regio Antwerpen en ik vind het gaaaaaaf. :grin:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
bangmakend, eng, angstig, angstaanjagend... gok ik zo :wink:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lake zei:
Betekenis:

Ik kom uit regio Antwerpen en ik vind het gaaaaaaf. :grin:
Klik om te vergroten...

zo iets ja :mrgreen:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moet je meer roken, voel je echt wel wat van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."