#1
Ik voel er wel wat van, maar ben actiever dan zonder speed nog steeds..
Maar meestal blow ik op speed alleen als de speed bijna is uitgewerkt en ik wil probere lekker te gaan slapen
Maar meestal blow ik op speed alleen als de speed bijna is uitgewerkt en ik wil probere lekker te gaan slapen
het wause effect na blowen op pep(het ergst al het uitgewerkt is) is helemaal tegek 
