Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb het ook weleens dat ik moet nekken maar dat komt dan omdat ik dan te snel snuif nadat ik gegeten heb. laat eerst je eten zakken voordat je wat door je neus jaagt"
"Drugstore Cowboy blow is iid ook vette film"
"melissa zei: wel met mensen die ook gebruikte om zo lekker een eind weg te zwetsen over allerlei oppervlakkigge dingen.... en dan maar opmerkingen maken die je anders wel voor je had gehouden........ ze floepen er gewoon uit Klik om te vergroten... haha dat heb ik ook zoals grapjes die eigenlijk nergens op slaan en dom gelul haha"
"gea gebruik ik al een paar jaar eens in de paar maanden en het is wel link spul omdat de dosering moeilijk is te bepalen als je iets te veel neemt ga je al snel oud en kan je bv je tong inslikken, daarom moet je dan iemand op zijn zij leggen. de meeste ongelukken met GHB gebeuren doordat het grbuikt wordt in combi met andere drugs... echter dat GHB verslavend zou zijn heb ik nog niet eerder gehoord."
"pff goldstrike dat is echt link spul, ben er goed ziek van geweest"
"ik gebruik meestal alleen in het weekend coke, maar de hele weer erna ben ik er gewoon chronish verkouden van. wie heeft daar nog meer last van want ik loop echt de hele week te snotteren! grtz snuggz"
"tsja sommige mensen kunnen hun gebruik niet in de hand houden he"
"bewaren? hield ik maar eens een x wat over haha"
"ik had dat ook altijd dat ik niet kon slapen na het laatste lijntje. ik nam dan meestal een paar flinke slokken sterke drank waardoor ik vanzelf in slaap viel. geen gezonde oplossing maarja het helpt wel"
"ik gebruik elk weekend en doe het doordeweeks niet want dan werk ik de hele week en wil niet dat mijn werk eronder lijd (wakker liggen, gebruik gaat gepaard met veel alcohol). het enige wat ik doordeweeks neem is af en toe een paar biertjes maar ook dan kom ik niet eens in de verleiding coke te gaan gebruiken. dit is al bijna 5 jaar zo en kan er doordeweeks prima vanaf blijven. ik noem mezelf dan ook "weekend verslaafd" grtzzzzzzz"