Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemde gebeurtenis met cocaine verslaafde...

Vreemde gebeurtenis met cocaine verslaafde...

16 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
sneeuwuilLid
01-01-2024, 00:00
#1
In het verleden had ik veel goede vrienden die ik op den duur alleen nog maar zag als ik wat voor ze moest regelen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrijdag avond zit ik met een paar maten ergens buiten op onze vaste plekkie. Komt er een auto langs die richting de snelweg rijdt via een weg die nog helemaal niet klaar is om op de snelweg te komen. Ze rijden langs onze plek en er gaat een raampje open. Ik denk die willen de weg vragen dus ik loop naar de auto toe. Maar nee, ik krijg de vraag of ik misschien een grammetje cocaine voor hem heb. Hij gelooft niet dat ik niks bij me heb en hij vraagt of ik mijn zakken leeg wil halen. Hij lult van alles wat ik niet onthouden heb. Opeens zegt hij, geef me nou een grammetje man! Ik zit hartstikke te trillen! Hoe kom ik er dan aan, is de vraag? Ik vertel hem dat er rond de shop in de stad vaak dealers lopen en een andere maat verteld over een turk die daar altijd dealt. Dan krijg ik het verzoek mee in de auto te gaan, wat ik natuurlijk niet doe. Ik krijg te horen dat ik in de auto moet stappen en er wordt gevraagd of ik het verhaal ken van de kofferbak. Mijn ouders konden me over een week ophalen voor de begrafenis vertelt de bestuurder mij. Regel nou ff voor me zegt hij nog!
Ik antwoord hier op met ja joh denk je dat, en loop weg.


Dit heeft me wel even aan het denken gezet en ik vroeg me af of dit typisch geval is van een cocaineverslaafde die nodig heeft? Het lijkt mij toch zo dat een cocaine verslaafde genoeg contacten heeft lijkt mij zo?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
mja, toen ik begon te beseffen dat ze echt iets van me wilden ben ik ook weggelopen... Maarja, agenten zijn het echt niet geweest. Die gaan toch niet dreigen met als je niet in stapt kunnen je ouders je ophalen voor de begrafenis?
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja idd...mischien iemand die een beetje TE veel op heeft...alcohol, drugs e.d.

anders doe je niet zo lijkt me...

vaag is het wel iig :confused: :beer:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Te weinig geld? Ik vraag het me af, hij had een behoorlijke nieuwe en dure auto en een mooi pakkie aan. Ik kreeg 200 euro als ik wat voor hem kon regelen zei hij.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, ik ben daarom oom aar weggelopen. Ik dacht eerst dat het politie in burger was of iets. Ze kwamen ook helemaal niet onvriendelijk over in het begin. Het was echt even schrikken toen hij ineens om cocaine vroeg.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze zeggen zoveel, en dat dure spul kan ook gejat zijn.

Als hij verslaafd is zou ik er echt niet op rekenen dat ik die 200 zou krijgen :grin:

Dat soort mensen moet je gewoon zeggen, ik heb geen geld, ik heb geen drugs, ik gebruik niks.

Maarja hij kan natuurlijk ook gewoon zn dealers kwijt zijn.

Maar ga er maar van uit dat verslaafden je willen rippen.

Dan kom je bij de dealer aan, dan gaat alles ineens heel snel, ze hebben een vlotte babbel en zijn in de meerderheid, dan hebben ze ineens de coke en voor je het weet rijden ze weg en mag jij voor de kosten opdraaien.

Zoiets waren ze waarschijnlijk op uit. . . gratis coke..
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha onderkoffers dat zou ook nog kunnen :grin:

maar blijf uit de buurt van verslaafden, ik heb vroeger ook geld van familie gestolen en niemand had dat ooit van mij verwacht. verslaafd is verslaafd helaas en je verslaving onderhouden gaat boven alles :smilingimp: totdat je het overwint.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha ik heb twee weken hetzelfde gehad met iemand die per sé een joint moest hebben anders ging hij ons slaan , hij was zzeer zat en agressief en we hadden niets bij.. dat type mense zou dan je joint/coke afpakken moest je het toch hebben..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Naar gevoel geeft dat zeg:( op zulke momenten heb zelf waarschijnlijk ook wat meer zin in een snuif...
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#11
sneeuwuil zei:
In het verleden had ik veel goede vrienden die ik op den duur alleen nog maar zag als ik wat voor ze moest regelen.
Klik om te vergroten...

heb ik ook weleens meegemaakt, maar dan met xtc.
ik ben toen ongelofelijk uit m'n slof geschoten en heb gezegd dat ik ze net een stel junkies vond en dat ik dacht dat ze mij aardig vonden ipv de xtc.
gelukkig kwam de boodschap door en ik ga nog gewoon met ze om. het waren er ook maar 2.
s
sneeuwuilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja Heidrun, ook ik ben uit mijn slof geschoten maar uiteindelijk veranderde er niets. Ook gebeurde het in het verleden vaak dat sommige vrienden me s'avonds opbelde en vroegen of ik wat voor hen wildde regelen en het even wildde voorschieten en dat ze dan later op de avond zouden langskomen en het dan zouden terugbetalen. Maar dan had ik een hele voor mezelf gehaald en voor hen ook en kreeg ik weer later te horen dat ze niet zouden komen. En daar baaldde ik verschrikkelijk van omdat ik dan met een hele bleef zitten die ik dan vervolgens ook maar opmaakte. Ook kwam het vorig jaar regelmatig voor dat ik bv niks had omdat ik crisis had en er geen zin in had om voor anderen wat te halen. Met als gevolg dat men net zo lang bleef doorzeiken met als aanbod dat ze mij ook wat zouden geven als ik wat zou regelen. Ook al had ik er geen zin in, maar kregen ze altijd wel weer zo ver dat ik toegaf om van het gezeik af te zijn. Uiteindelijk hield ik voet bij stuk en stonden ze op een gegeven moment gewoon bij me voor de deur zodat ik hen niet kon weigeren. Ik werd er op een gegeven moment zo schijtziek van dat ik uiteindelijk elke vorm van contact met hen heb verbroken.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Echt vervelend is dat zeg! Gaat toch wel een beetje ver die cocaine...
s
sneeuwuilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja inderdaad, en het vervelende was dat ik uiteindelijk besefte dat mijn toenmalige vrienden niet meer voor mij kwamen maar voor iets anders en alleen nog maar contact met mij zochten als ze iets nodig hadden. Ik voelde me dan gebruikt als loopjongen en voor hun karretje gespannen.
De basis van vriendschap is dan geen moer meer waard omdat de achterliggende motivatie van het contact dan ergens anders om gaat.
Ik heb op deze manier veel kennissen en vrienden verloren. Dat is jammer, maar nadat ik deze knoop had doorgehakt ben ik nu beter af dan constant toe te geven en het alsmaar zo door te laten gaan.
Gr. sneeuwuil
s
skunkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
een kennis van mij zat de en moment te wene omda hij geen geld van me mocht lene voor sos, 10min later lachte hij weer dus denk dat het meer tusse de 2 oren zit zo'n verslaving, of hangt mss af van mens tot mens, the world is a strange place on the planet
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Genoeg contacten wel, te weinig geld waarschijnlijk
s
sneeuwuilLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een idioten zeg? Ik heb veel bizarre dingen meegemaakt met dope maar dit niet. Maar goed dat je er niet op in bent gegaan want met dit soort types weet je het maar nooit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."