Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een beetje stom :P soms doen ze wat zinnigs, andere keren lopen ze weer beetje kleine jongetjes op te pakke die aant belletje trekke zijn ofzo"
"zolang ze maar niet uit stappe om je een bekeuring te geve,, ja toch . als ze alleen maar langsrijde en verder niks heb k er geen probleme mee maja"
"ahaha en toen ware we zo knetter dat we dachten dat de auto 200m verderop stond aan de overkant van de vijver om ons in de gaten te houden"
"idd laat die grens maar op 16 zitten.. , als kinderen van 14 ECHT alcohol willen dan gaan ze inderdaad stelen of iemand anders vragen om voor ze te hale, maarja als je de grens op 14 zet dan heb je dus veel en veel meer kinderen die zich helemaal lamzuipe.. loopt denk k zwaar uit de hand dan :P"
"tsjaa ik ook maarja ik ging alleen van de champagne al bijna over me nek.. vieze shit.."
"maak er allemaal niet zon probleem van jaaa tog blow zoveel als je wil maja jij bent degene die de shit later over zich heen krijgt .."
"gaghaghahga k snap het helemaal!"
"af en toe een keertje bezope zijn is tog niet erg ? er gaat dan mss wel wat kapot in je hersens of wat dan ook.. maar of je er ook nog wat van merkt?? ik denk het niet eigenlijk"
"White widow en hoe heet die andere shit ookweer"
"was een tijd in de herstvakantie dat we echt een boodschappetas vol met wiet hadden.. toen rookte we echt bijna elke avond 10 joints ofzo. nu alleen int weekend per dag ongeveer 3 of 4 denk k"