#1
whaha, is tog met spacecake ook? Maja vandaag hak er 2 op van 1.50 per stuk en k voelde er geen fuck van!!!
SpacingBen zei:Voor zover ik weet, is het alleen schadelijk voor je korte termijn geheugen en dus alleen schadelijk op korte termijn. (al zullen die korte termijngeheugencellen zich nooit meer herstellen zoals ze waren)
Van blowen is algemeen benkend, het is super slecht voor je longen! De schadelijke gevolgen op lange termijn zijn daarom ook longkwalen...
Ik kan me alleen niet voorstellen dat spacecake helemaal NIET schadelijk voor je is. Weet iemand hier meer over? Of heeft het er mee te maken dat men gewoon niet weet of er andere schadelijke gevolgen zijn door het gebruik van wiet?
Bal0n zei:SpacingBen zei:Voor zover ik weet, is het alleen schadelijk voor je korte termijn geheugen en dus alleen schadelijk op korte termijn. (al zullen die korte termijngeheugencellen zich nooit meer herstellen zoals ze waren)
Van blowen is algemeen benkend, het is super slecht voor je longen! De schadelijke gevolgen op lange termijn zijn daarom ook longkwalen...
Ik kan me alleen niet voorstellen dat spacecake helemaal NIET schadelijk voor je is. Weet iemand hier meer over? Of heeft het er mee te maken dat men gewoon niet weet of er andere schadelijke gevolgen zijn door het gebruik van wiet?
- Slecht korte termijn geheugen
- Als je aanleg heb voor psychoses kan je er psychoses aan over houden
- Als je aanleg voor schizofrenie heb, kan je schizofrenie krijgen
- Je wordt er lui/laks van, op korte termijn


Bal0n zei:Ik geloof best dat je nieuwe inzichten opdoet. Alleen ben ik benieuwd of je nog steeds presteert zoals je verwacht als je een toets heb waar je serieus bij moet nadenken, ala wiskunde of natuurkunde..
Daar ben ik ongelovelijk slecht in!!! is me veel te precies! Heb eens een wiskunde toets stoned gemaakt, raakte toen onder te toets helemaal in paniek! SpacingBen zei:wie zegt dat het mijn prestatievermogen verslechterd :P Misschien ben ik gek om het te geloven maar voor sommige vakken presteer ik beter als ik het knetter leer of maak!(Dat kan niet anders, in de 3e blowde ik nog niet en bleef ik bijna zitten. In de 4e blowde ik wel en at ik spacecake... Toen ging het ook niet goed en moest ik meer gaan leren maar daar had ik geen zin in dus maakte ik de afspraak met mezelf, als je gaat leren mag je een stuk spacecake:P m'n cijfers zijn in de 4e nooit heel slecht geweest altijd wel voldoendes. Behalve voor biologie dan, dat verneukte ik iedere keer. Toen kwam de gekke gedachte bij me op om spacecake te eten voor ik de pta ging maken(was een 3 uurs toets dus dan kan ik mijn aandacht er vaak ook moeilijk bij houden na 2 uur) Ik kan je vertellen, ik had plezier in het maken van de pta!
Ik kwam er in die pta achter dat ik niet teveel informatie moest gebruiken van wat ik geleerd had(als ik stoned ben dringen bepaalde dingen tot me door die normaal niet tot me doordringen) Het resultaat was dat ik 3 uur geconcentreerd mijn pta zat te maken zonder te denken aan wat ik had geleerd en mijn cijfer was toen een 6,4!![]()
Het is te ziek voor worden, maar toch is het zo! Heb straks een pta maatschappijleer, en dat is te saai voor worden. Leren ga ik het dus niet, ik neem een stuk spacecake en kijk of het me lukt een 5je of hoger te halen:P
Je mag me hiervoor voor gek verklaren maar ik geloof dat ik mede door de wiet voldoendes blijf halen op school, want in de 1e en 2e haalde ik wel erg goede cijfers maar toen leerde ik ook uren lang!
Mijn havo diploma haal ik niet zomaar, daar heb ik spacecake voor nodig!
Of ben ik gewoon hartstikke verslaafd![]()
![]()
:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."