Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vrijdagochtend om kwart voor 6 opgestaan, naar de les geweest tot half 5. om tien uur naar een feest vertrokken kwartje speed genomen, om 6 uur naar huis gegaan. beetje gechilld en trainspotting gekeken, wat gegamed. om half 7 vertrokken naar antwerpen, daar van half 8 to half 8 getapt op een event van 1000 man (clean, alleen red bull). Tegen 9 uur thuisgekomen, geholpen met de voorbereiding van mijn moeders verjaardagsfeestje... meegevierd tot 10, the bourne ultimatum gekeken en uiteindelijk tegen 1 uur gaan slapen... en deze morgen weer om 6 uur eruit een dikke 65 uur met een nacht keihard werken ertussen dus"
"zoek dan ritalin... dat wordt zelfs voorgeschreven bij concentratiestoornissen..."
"ik neem zelf al 2 jaar vrij zwaar antidepressiva ( verschillende soorten... name it, I had it) en gebruik ook geregeld ( maandelijks) wel wat X. Dus ik kan zeggen dat ik op beide gebieden wel wat ervaring heb. ten eerste ik heb nooit meer last van depressieve gevoelens gehad na X gebruik ten tweede antidepressiva, behalve prozac dan, werken idd niet serotonine-opwekkend en ten slotte beginnen met antidepressiva om snel effect van te hebben om de come-down tegen te werken is een achterlijk plan, het duurt gemiddeld 2 Ã 3 weken eer je iets voelt van een antidepressiva kuur. De snelste die ik ooit gehad heb Seroxat werken "al" na een week maar die zijn heeel licht"
"aha, eindelijk een topic naar mijn hart algemeenhoudt ik van de normale belgische pintjes (jupiler, stella) maar ik ben helemaal zot van mijn favoriete drug allertijde : Duvel! misschien niet zo bekend in nederland (en ook niet zo gemakkelijk te verkrijgen) maar mijns inziens iets dat iedereen gewoon geprobeerd moet hebben! (het Allerbeste bier blijft trappist van westvleteren .. maar daarvoor moet je voor 1krat een hele dagtrip doen...)"
"tom boonen zei ook altijd: "de prijzen worden uitgedeeld aan de lijn" :"
"wel ik heb het ook geprobeerd mijns inziens gaat het alleen als ze bij jou op school ook geloven dat ritalin niet genoeg effect heeft bij jou... maw je werkt wel goed maar het blijft niet lukken... en eeen tip: VRAAG ER NOOIT LETTERLIJK NAAAR!!! grtz"
"heb ik enkele keren gedaan... maar wat noem jij een goede dosis? ik nam dan een vijftal ritalins en een +/- 75 mg oxazepam vond het niet echt vet, zonde van de ritalin eigelijk..."
"op een periode van 4 jaar heb ik de volgende drugs geprobeerd 1Alchohol 2Wiet 3Hash 4Speed 5Coke 6XTC 7MDMA 8MDA 9 2CB 10GHB 11Tabak 12Lachgas 13Drijfgas 14Ketamine 15Base 16LSD 17Paddo's 18Oxa- / Dia- / epsi-/ Temazepam 19Valium 20Xanax 21mescaline 22Seroquel 23Zolpidem 24Rilatine 25 Concerta 26 Poppers 27 Coca 28 Tik 29 ether 30 Vicodin 31 Roches 32 Absynth 33 truffels"
"foook dee zit aan de snelle"
"eerst effe duidelijk make... ik gebruik ritalin NIET (of nog niet) om te trippen! dat terzijde ik heb daarjuist mijn eerste pil genomen en ik moet zegge fuuck dat doet toch wel wat hoor , alles gaat sneller en beter. kan me alleen nog niet voorstellen hoe het is om hele dagen lang zo te zijn. (heb dan ook nog nooit speed ofzo gebruikt...) Klik om te vergroten... wel dat is al weer enkele maanden geleden ... en de eerste 2 maanden kon ik me ook mooi aan het medicijn als medicijn houden. stilaan is het fout gelopen en nu ben ik vrij verslaafd aan die shit... ik krijg er 3 per dag (2 voor tijdens school , 1 voor huiswerk...) en dan gebeurde het zo 'n keer dat ik die laatste snoof en fuck zeg , dat was nog beter!, ... nu is het echter zo ver gekomen dat ik m'n dosissen voor tijdens school opspaar en 's avonds 3 of vier van die pillen door m' n neus jaag... het is verlijderlijk spul, en het gevaarlijke is dat je je nooit zorgen hoeft te maken over het zoeken naar je spul... elke week staat er een nieuw doosje klaar! nu ben ik op zoek naar speed , als ik die gevonden heb ga ik terug aan m'n gewone stramien... en dan om te trippen af en toe een lijntje pep... dat heeft m'n neef ook van z'n verslaving afgeholpen. rot eigenlijk.."