#1
Hallo mededrugsgebruikers,
wat jullie als de sodemieter moeten doen is een stevige portie ritalin combineren met diazepam/oxazepam. Wees niet te zuinig is mijn goedbedoelde advies. Net gedaan samen... Aanrader!
Mensen hier ervaring mee?
wat jullie als de sodemieter moeten doen is een stevige portie ritalin combineren met diazepam/oxazepam. Wees niet te zuinig is mijn goedbedoelde advies. Net gedaan samen... Aanrader!
Mensen hier ervaring mee?