#1
Goedemiddag, een goede vriendin van mij lijdt aan een zware vorm van ADHD/ADD, wat inhoudt dat zij zoals gewoonlijk soms erg actief kan zijn en moeite heeft met concentreren. Maar daarnaast ook enkele minder gebruikelijke gevolgen ervan; emoties wegen bij haar véél zwaarder dan andere mensen, soms kan ze zo gelukkig zijn dat het haar te zwaar weegt, en dat daardoor 'geluk' een averechts effect heeft. Als iemand een tragische gebeurtenis deelt kan ze daar een week lang van uit de routine zijn, het is dan net of ze het zelf heeft meegemaakt, waardoor plotselinge stemmingswisselingen bij de minste of geringste confrontatie niet zeldzaam zijn.
Hiervoor slikt zij dan ook medikinet(40+30mg)/concerta(54mg) en Tryptaminen (ivm slaapstoornissen)
Ik heb vernomen dat hier veel mensen zijn die medicatie gebruiken tegen ADHD/ADD (die er waarschijnlijk ook aan lijden). Mijn vraag is dus of het mogelijk is haar eens een prettige aanvaring met XTC te kunnen geven, of dat dat onmogelijk/onverstandig is, en of het dan gebruikelijk is de medicatie een dag stop te zetten, of gewoon door te slikken?
Ervaringen van mensen met hetzelfde probleem zijn natuurlijk ook gunstig!
Dank!
Hiervoor slikt zij dan ook medikinet(40+30mg)/concerta(54mg) en Tryptaminen (ivm slaapstoornissen)
Ik heb vernomen dat hier veel mensen zijn die medicatie gebruiken tegen ADHD/ADD (die er waarschijnlijk ook aan lijden). Mijn vraag is dus of het mogelijk is haar eens een prettige aanvaring met XTC te kunnen geven, of dat dat onmogelijk/onverstandig is, en of het dan gebruikelijk is de medicatie een dag stop te zetten, of gewoon door te slikken?
Ervaringen van mensen met hetzelfde probleem zijn natuurlijk ook gunstig!
Dank!

