Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ga naar de shop voor de wiet, dus de wiet moet goed zijn gewoon superwiet haal ik ookal stinkt die coffeshop en moet ik een half uur verder reizen, het gaat om de wiet bij mij en verder niet, en eeeen heel klein beetje de klant vriendelijkheid,"
"had je ook in de shop kunnen kopen ongeveer 3 euro kost een grammetje marok"
"coffeshop t'bunkertje"
"je rookt een zwak wietje of je rookt te veel en moet effe overstappen na hasj"
"blabla. zei: Haalllllooo, Ik heb een vraag! Ik ging gister namelijk blowen (hasj & 4 hijsjes wiet ofzo) een uur(?) daarna had ik ontzettend last van mn maag, een steek in mijn zij bij mn blinde darm of lever in de buurt. Zelfs als ik inademede deed het meer pijn, welke beweging ik ook maakte. deed zoooo'n pijn. op een gegeven moment kreeg ik een "soort hik", en moest ik kotsen. Iemand enig idee wat dit is? Klik om te vergroten... Ik heb dit ook een paar keer gehad en ik weet ook niet persies hoe het is gekomen het lijkt alsof er een stukje tabak door de filter na binnen zuigt en dan moet kotsen maar ook een steek krijgt net onder je ribben, volgens mij komt t door dat je iets in je longen krijgt en moet eruit."