Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssteek en kotsen na blowen

steek en kotsen na blowen

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik denk niet dat het door de hasj en wiet is gekomen
heb je dit nooit vaker gehad dan
b
blabla.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haalllllooo,

Ik heb een vraag! Ik ging gister namelijk blowen (hasj & 4 hijsjes wiet ofzo)
een uur(?) daarna had ik ontzettend last van mn maag, een steek in mijn zij bij mn blinde darm of lever in de buurt.
Zelfs als ik inademede deed het meer pijn, welke beweging ik ook maakte. deed zoooo'n pijn.

op een gegeven moment kreeg ik een "soort hik", en moest ik kotsen.

Iemand enig idee wat dit is?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
We hebben een subforum speciaal voor al je vragen over blowen, hasj en wiet... Ik verplaats dit topic dus even gezellig naar onze coffeeshop. :wink:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
misschien dat je iets verkeerd had gegeten ?
heb je dit vaker na blowen of was dit de eerste keer dat je zo'n steken had?
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#5
meschien moest je heel hard poepen.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die steken in je zij krijg je door zuurstoftekort en het wordt verergerd door een slecht verteerde maaltijd. Waarschijnlijk heb je dus te snel geblowd waardoor je minder zuurstof binnenkrijgt en verkeerd of teveel gegeten. Te snel blowen en verkeerd eten zorgt ook voor de misselijkheid.
b
blabla.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, ik heb dit ook altijd een dag nadat ik geblowt heb, ik heb dan alleen heel erg last van dezelfde steken als gisteravond. Alleen was het gisteravond heel erg en hoef ik normaal nooit te kotsen. Ik was ook niet misselijk, het kwam ineens, alsof mijn lichaam zei: dit moet eruit, als een spastische reactie, ineens: BAM ! Het kwam dus niet door misselijkheid.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
is best kut, hoe vaak heb je al geblowd ?
misschien is dit iets omdat je pas begint, je lichaam moet er wat aanwennen.
de een heeft er geen last van de ander voelt zich de eerste keren dat ie blowt misselijk door,...
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
psych-out zei:
is best kut, hoe vaak heb je al geblowd ?
misschien is dit iets omdat je pas begint, je lichaam moet er wat aanwennen.
de een heeft er geen last van de ander voelt zich de eerste keren dat ie blowt misselijk door,...
Klik om te vergroten...
lijkt me sterk..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
En toch door blijven gaan. De aanhouder wint.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
En toch door blijven gaan. De aanhouder wint.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
als je vaker blowt en je heb dit nog nooit gehad zou ik er ook niet zo van schrikken, misschien heb je gewoon kut gegeten te lang niet gescheten of zo...

rook een dikke joint en als dit weer gebeurt, rook er dan nooit meer een...
b
blabla.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
blabla. zei:
Nee, ik heb dit ook altijd een dag nadat ik geblowt heb, ik heb dan alleen heel erg last van dezelfde steken als gisteravond. Alleen was het gisteravond heel erg en hoef ik normaal nooit te kotsen. Ik was ook niet misselijk, het kwam ineens, alsof mijn lichaam zei: dit moet eruit, als een spastische reactie, ineens: BAM ! Het kwam dus niet door misselijkheid.
Klik om te vergroten...

En ik heb wel regelmatig geblowd, ik vind het gewoon raar omdat ik deze steken altijd heb maar het de laatste keer een beetje uit de hand liep :kots:
Vraag me af wat het is, want blijkbaar heeft het wel met het blowen te maken, aangezien ik het altijd heb de volgende dag.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#13
tja als je het blijft hebben na blowen is mischien het beste om niet te blowen :wink:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#14
inderdaad, stop gewoon met blowen.
s
skunk-masterLid
01-01-2024, 00:00
#15
blabla. zei:
Haalllllooo,

Ik heb een vraag! Ik ging gister namelijk blowen (hasj & 4 hijsjes wiet ofzo)
een uur(?) daarna had ik ontzettend last van mn maag, een steek in mijn zij bij mn blinde darm of lever in de buurt.
Zelfs als ik inademede deed het meer pijn, welke beweging ik ook maakte. deed zoooo'n pijn.

op een gegeven moment kreeg ik een "soort hik", en moest ik kotsen.

Iemand enig idee wat dit is?
Klik om te vergroten...


Ik heb dit ook een paar keer gehad en ik weet ook niet persies hoe het is gekomen het lijkt alsof er een stukje tabak door de filter na binnen zuigt en dan moet kotsen maar ook een steek krijgt net onder je ribben, volgens mij komt t door dat je iets in je longen krijgt en moet eruit. :stoned: :stoned:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb die steken ook wel eens gehad (bij het blowen maar ook zonder), en ik denk dat ImmortalTech wel aardig in de goede richting zit. :)
Ook heb ik mij eens laten vertellen door mijn dokter, dat als je te lange/grote hijsen neemt je dan last kan krijgen van spiertjes die knel komen te zitten tussen je ribben. En dat is geen pretje :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."