#1
ik denk niet dat het door de hasj en wiet is gekomen
heb je dit nooit vaker gehad dan
heb je dit nooit vaker gehad dan
lijkt me sterk..psych-out zei:is best kut, hoe vaak heb je al geblowd ?
misschien is dit iets omdat je pas begint, je lichaam moet er wat aanwennen.
de een heeft er geen last van de ander voelt zich de eerste keren dat ie blowt misselijk door,...
Exceptional Insight zei:En toch door blijven gaan. De aanhouder wint.
blabla. zei:Nee, ik heb dit ook altijd een dag nadat ik geblowt heb, ik heb dan alleen heel erg last van dezelfde steken als gisteravond. Alleen was het gisteravond heel erg en hoef ik normaal nooit te kotsen. Ik was ook niet misselijk, het kwam ineens, alsof mijn lichaam zei: dit moet eruit, als een spastische reactie, ineens: BAM ! Het kwam dus niet door misselijkheid.
blabla. zei:Haalllllooo,
Ik heb een vraag! Ik ging gister namelijk blowen (hasj & 4 hijsjes wiet ofzo)
een uur(?) daarna had ik ontzettend last van mn maag, een steek in mijn zij bij mn blinde darm of lever in de buurt.
Zelfs als ik inademede deed het meer pijn, welke beweging ik ook maakte. deed zoooo'n pijn.
op een gegeven moment kreeg ik een "soort hik", en moest ik kotsen.
Iemand enig idee wat dit is?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."