Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia Divinorum

Salvia Divinorum

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sjaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb redelijk vaak paddo's gedaan. En zover mij bekend is zou Salvia een sterker hallucigene stof dan psylocibine moeten zijn.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb geen ervaring met salvia, het effect van een hoge dosis lijkt me niet prettig vanwege de korte duur.

Misschien heb je het niet lang genoeg ingehouden of niet goed verhit? Ik dacht dat salvia extract vrij heet moest branden om goed te werken maar dat weet ik niet 100% zeker.
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja voor de betere opname moet je salvia idd op zo hoog mogelijke temp verbranden.

Je kan je salvia trip ook langer laten duren door bevoorbeeld het verse blad lange tijd te kouwe...Dan trip je ongeveer 1 uur(wel wat zachter)

Maarja...Ookal trip je kort. In je trip kan het soms lijken of je al jaren weg bent :)
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Had eens 5X extract gerookt in een puurpijpje (houdt rekening mee dat de ontbrandingtemperatuur van de stimulerende stof hoger ligt). Ik had 1 gram gerookt en ben stukje gaan fietsen. Ik zach toen een hele lang weg vooruit (die er niet was) en het leekt dat er geen einde aan kwam.. Alles om me heen bewoog en kon praten.. Ik vond dit wel een leuk tripje, het duurt maar max. een half uurtje ofso.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
disaster zei:
Had eens 5X extract gerookt in een puurpijpje (houdt rekening mee dat de ontbrandingtemperatuur van de stimulerende stof hoger ligt). Ik had 1 gram gerookt en ben stukje gaan fietsen. Ik zach toen een hele lang weg vooruit (die er niet was) en het leekt dat er geen einde aan kwam.. Alles om me heen bewoog en kon praten.. Ik vond dit wel een leuk tripje, het duurt maar max. een half uurtje ofso.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat je dan wel gerookt hebt maar het klinkt niet echt als een salvia trip. Dan kan je niet fietsen volgens mij. En een half uurtje is lang.

Maar het is ook een belevingslengte natuurlijk. Misschien ben je gelijk van je fiets gedonderd maar heb je het beleefd als een half uurtje ofso.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
disaster zei:
Had eens 5X extract gerookt in een puurpijpje (houdt rekening mee dat de ontbrandingtemperatuur van de stimulerende stof hoger ligt). Ik had 1 gram gerookt en ben stukje gaan fietsen. Ik zach toen een hele lang weg vooruit (die er niet was) en het leekt dat er geen einde aan kwam.. Alles om me heen bewoog en kon praten.. Ik vond dit wel een leuk tripje, het duurt maar max. een half uurtje ofso.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat je dan wel gerookt hebt maar het klinkt niet echt als een salvia trip. Dan kan je niet fietsen volgens mij. En een half uurtje is lang.

Maar het is ook een belevingslengte natuurlijk. Misschien ben je gelijk van je fiets gedonderd maar heb je het beleefd als een half uurtje ofso.
Klik om te vergroten...

Nee, ben niet geflikkerd.. kon nog aardig goed fietsen, lopen enz...

Maar op Azarius verdelen ze het in stadia's:

S - Stoned, lichte wietachtige buzz, lachen en interesse in voorwerpen
A - A-logisch denken, oftewel een verandering in het denken
L - Lsd-achtige psychedelische effecten
V - Vliegend tapijt, droomachtige toestand waarin je naar andere tijden of plaatsen kunt reizen
I - Identiteitsverlies, versmelting met voorwerpen, eenwording met het heelal, het goddelijke
A - Anesthesie, verlies van het bewustzijn. Praten en slaapwandelen komen dan voor waarvan de gebruiker achteraf niets meer weet. Afrader !!!


Ik denk dat ik tussen de A en de L in zat :sunglasses: , miss gewoon te weinig van gerookt..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja inderdaad , bij een goede dosis kan ik niet overeind komen . mn hoofd bewegen werd zelfs al moeilijk . dus laat staan fietsen :mrgreen:
a
arnoldLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjaak zei:
Ik heb een aantal keren Salvia geprobeerd. Ik wilde wel eens iets anders dan paddo's. Maar zonder succes...

De eerste keer had ik er thee van gezet en gedronken.
Niets gemerkt.
De tweede keer had ik 5x extract gehaald en deze door een pijpje gerookt.
Wederom niets gemerkt.
Enkele weken later heb ik het 10x extract door een pijpje gerookt.
Maar ook dit keer helemaal geen effect!

Kan iemand mij uitleggen waar dit aan ligt?
Ben ik soms immuun voor deze stof? Doe ik iets verkeerd?
Klik om te vergroten...


ik heb alles van 5 x en alles van 10 x gerookt toen ook nog de helft van de bladeren gekouwd zelfs nog verze bladeren erbij efect niets alleen het is erg goor hoeveel raad je aan voor uberhoud efect of moet ik gelijk de sterkste nemen ben waarschijnlijk extreem immum voor dit
s
sjaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een aantal keren Salvia geprobeerd. Ik wilde wel eens iets anders dan paddo's. Maar zonder succes...

De eerste keer had ik er thee van gezet en gedronken.
Niets gemerkt.
De tweede keer had ik 5x extract gehaald en deze door een pijpje gerookt.
Wederom niets gemerkt.
Enkele weken later heb ik het 10x extract door een pijpje gerookt.
Maar ook dit keer helemaal geen effect!

Kan iemand mij uitleggen waar dit aan ligt?
Ben ik soms immuun voor deze stof? Doe ik iets verkeerd?
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
sommige mensen zijn redelijk "immuun" tegen salvia en hebben daarom ook veel nodig...
ik voel het al wel van 10X extract, maar als je daar niks van voelt koop dan eens 20X extract
ik heb nu 20X en dat voel ik wel goed
maar als je het door een pijpje rookt moet je zien dat je zoveel mogelijk in een teug doet, met de vlam erop want de temperatuur moet hoog zijn
nadat je getrokken hebt moet je de rook zo lang mogelijk inhouden, als je dan nog niks voelt gewoon herhalen...
dit lukt bij mij wel, maar ik weet ook niet wat jij van salvia verwacht, ik krijg er een heel raar gevoel van en heel soms wat CEV's, maar meer niet...
ik zou er dus niet te veel van verwachten want de meeste mensen gaan er helemaal niet zo hard van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."