#1
Ik heb redelijk vaak paddo's gedaan. En zover mij bekend is zou Salvia een sterker hallucigene stof dan psylocibine moeten zijn.
disaster zei:Had eens 5X extract gerookt in een puurpijpje (houdt rekening mee dat de ontbrandingtemperatuur van de stimulerende stof hoger ligt). Ik had 1 gram gerookt en ben stukje gaan fietsen. Ik zach toen een hele lang weg vooruit (die er niet was) en het leekt dat er geen einde aan kwam.. Alles om me heen bewoog en kon praten.. Ik vond dit wel een leuk tripje, het duurt maar max. een half uurtje ofso.
nutsss zei:disaster zei:Had eens 5X extract gerookt in een puurpijpje (houdt rekening mee dat de ontbrandingtemperatuur van de stimulerende stof hoger ligt). Ik had 1 gram gerookt en ben stukje gaan fietsen. Ik zach toen een hele lang weg vooruit (die er niet was) en het leekt dat er geen einde aan kwam.. Alles om me heen bewoog en kon praten.. Ik vond dit wel een leuk tripje, het duurt maar max. een half uurtje ofso.
Ik weet niet wat je dan wel gerookt hebt maar het klinkt niet echt als een salvia trip. Dan kan je niet fietsen volgens mij. En een half uurtje is lang.
Maar het is ook een belevingslengte natuurlijk. Misschien ben je gelijk van je fiets gedonderd maar heb je het beleefd als een half uurtje ofso.

Ik heb een aantal keren Salvia geprobeerd. Ik wilde wel eens iets anders dan paddo's. Maar zonder succes...
De eerste keer had ik er thee van gezet en gedronken.
Niets gemerkt.
De tweede keer had ik 5x extract gehaald en deze door een pijpje gerookt.
Wederom niets gemerkt.
Enkele weken later heb ik het 10x extract door een pijpje gerookt.
Maar ook dit keer helemaal geen effect!
Kan iemand mij uitleggen waar dit aan ligt?
Ben ik soms immuun voor deze stof? Doe ik iets verkeerd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."