Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft ervaringen met Goede kwaliteit Kratom?

Wie heeft ervaringen met Goede kwaliteit Kratom?

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BossLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Na het lezen van wat ervaringen met kratom lijkt het me leuk om dat eens te proberen. Er is echter een groot verschil in kwaliteit in omloop bij de verschillende smartshops. Dit maakt echt enorm veel uit volgens de verslagen, en is het verschil tussen een perfecte ervaring en een enorme teleurstelling. (Om nog maar te zwijgen van weggegooid geld vs. een goede 'investering'). :wink:

Wie weet uit ervaring welke smartshop in Amsterdam goede kratom (bladeren) levert? Een prijsindicatie is ook prettig, al staat de kwaliteit uiteraard voorop.

De Sjamaan levert ook via Internet (€10 per 10 gram), en zou okay moeten zijn volgens zeggen, maar ik ken niemand die er zelf direct ervaring mee heeft. Heeft iemand hier er weleens wat kratom besteld?

Ik hoor graag jullie ervaringen met kratom! Hoe het bevallen is, wat de kwaliteit is en waar je 't gehaald hebt.

Thanx! :sunglasses:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#2
pff,

bij mij was het uitgedraaid op een grote teleurstelling,


maar veel geluk zou ik zo zeggen! :wave:
B
BossLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, da's het punt dus, de reacties lopen enorm uiteen. Dat wordt meestal toegeschreven aan de kwaliteit, want als het wèl goed is is vrijwel iedereen enthousiast. Waarschijnlijk heb je geen goed spul gehad dus....

Daarom probeer ik reacties te krijgen met ervaringen, om er achter te komen wat/waar/wie de beste is.

Waar had je 't gehaald als ik vragen mag? En had je 't gerookt of thee van gezet? Hoeveel heb je gebruikt?
s
sjaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ooit eens kratom bij Azarius besteld en er thee van gezet. Een vriend van me moest gelijk erna kotsen. Ik kon het gelukkig binnenhouden maar heb er verder weinig van gemerkt.
Viel erg tegen dus.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb ook kartom gedaan maar ik heb er ook geen zak van gevoeld.
en de thee was goor :rolleyes:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#6
maastricht gehaald,


2 gram ofzo, inn thee, nix gevoeld


en 1-2 gram gerookt, ok nix gevoeld


mja:tongueout:

waarschijnlijk doe ik alles verkeerd fso:tongueout:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
:tongueout:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
:tongueout:
Klik om te vergroten...

Lach die jongen eens niet uit.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
:mrgreen: Ik zeg toch niks.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goed zo :smoke:
B
BossLid
01-01-2024, 00:00
#11
shihuandgi zei:
2 gram ofzo, inn thee, nix gevoeld
en 1-2 gram gerookt, ok nix gevoeld
Klik om te vergroten...

Da's ook een beetje weinig geloof ik. Op de site van De Sjamaan staat:

"Dosering & Bereidwijze voor thee: 5-7 gram bladeren, te bereiden als thee. Breng 1½ mok water, samen met 5 gram Kratom bladeren aan de kook. Wanneer het water kookt, het water met de bladeren nog 15 minuten zachtjes laten koken op een zeer laag vuurtje. Als de thee klaar is, honing toevoegen voor de bittere smaak."

Roken geeft (volgens zeggen) een ander effect, minder sterk en je hebt er vrij veel voor nodig.

Ik ga daar maar 's wat bestellen denk ik. 'Soft Secrets' heeft het daar ook gehaald voor hun review, en ik heb er meer goede ervaringen over gehoord.

Laat het wel horen hoe het bevallen is. Bedankt voor de reacties, meer ervaringen zijn altijd welkom!


EDIT: niet dus... je moet voor minimaal €50,- in één keer bestellen! Ik dacht het niet dus. Ben dus weer op zoek...
B
BossLid
01-01-2024, 00:00
#12
sjaak zei:
Ik heb ooit eens kratom bij Azarius besteld en er thee van gezet. Een vriend van me moest gelijk erna kotsen. Ik kon het gelukkig binnenhouden maar heb er verder weinig van gemerkt.
Viel erg tegen dus.
Klik om te vergroten...

Welke was dat? Ze hebben 5 soorten of zo. Gek genoeg staan bij de goedkoopste de beste reacties en valt het duurste '15x poeder' kennelijk tegen.

Thanks!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."