Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA- zaden

LSA- zaden

26 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had laatst LSA-zaden geprobeerd, ik had eerst de zaden v/d morning glory plant geprobeerd en heb daar niks van gevoeld. Later had ik 12 uur in de middag 6 zaden van de "Baby Hawaiian Woodrose" struiken gegeten. Ik wist zelf niet meer waar ik was :openmouth: . Iemand ervaring met LSA zaden?? ze zijn nouw verwant aan LSD heb ik gehoord. Je kunt ze bestellen op http://www.azarius.nl/ , ik raad wel de baby woodrose aan :wink:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kwil echt alles verkenne...Zeker LSA. Maar alles op zen tijd.
Heb er nog geen ervaring mee dus. Maar LSA is natuurlijke lsd.
Had je geen misselijk gevoel ofzo. Had ergens vernomen dat dat meestal het geval is bij LSA.....

Wat ervaarde je zoal????
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een keer 3 zaadjes genomen, 't was zeker interessant! Alleen ik heb minstens een uur last gehad van misselijkheid. Na een tijdje ging dat wel helemaal weg gelukkig.
Hier m'n verslagje: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=4692
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#4
LSA lijkt me zeker interessant om een keer te proberen, zeker omdat ik mischien ook binnenkort aan wat lsd kom. Kan je dat bij de smartshop halen? Heeft iemand nog een goede link voor wat extra informatie? Ik heb al op azarius gekeken en dat klonk erg veel belovend!
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had 6 stuks genomen, daarvan heb ik best spijt gehad..
Een halfuurtje na inname begon ik me een beetje stoned te voelen, net alsof je een joint had gerookt. Een uurtje later was ik helemaal de weg kwijt :P . Ik wist niet wat me overkwam, alles begon om me heen te draaien en zelfs als je je ogen sluitte draaide het verder.. Toen ik een beetje verwelkomt was in m'n nieuwe wereld ging ik liggen. Er kwamen allemaal gedachten op me af, je ziet jezelf van buitenaf (echt vaag was dit). Ik zag alles in een ronde bol, en m'n bureaulamp begon tegen me te praten.. Ik probeerde ergens anders op te letten en drukte de T.V. aan maar die kon ik amper volgen.. Ik ervaarde alles anders, de tijd stond stil en de muziek leek veel slomer te gaan.. Ik heb m'n ogen rond een uurtje of 12 in de nacht gesloten en werd rond 9 uur wakker. Ik moest wel ff denken wie ik was en wat werkelijkheid was.

Dit was echt een zeer heftige trip! Ik heb veel dingen geizen die er niet waren en heb de laatste uren genoten.. Ik raad aan om te beginnen met 2 of 3 zaadjes.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#6
morning glory ok nix van gevoeld,

mr dan gank die hawaiian baby woodrose es proberen


blijkbaar werken die wel goed:d
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij mij wel :) , zal wel rustig beginnen met 2 of 3 zaden. Was een best heftige trip!
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb hier een zakje morning glory zaden, 20 gram flying saucers, besteld via azarius.

Vrijdag gaan we die uitproberen met drie man, dus dan horen jullie de bevindingen.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#9
disaster zei:
Ik had laatst LSA-zaden geprobeerd, ik had eerst de zaden v/d morning glory plant geprobeerd en heb daar niks van gevoeld. Later had ik 12 uur in de middag 6 zaden van de "Baby Hawaiian Woodrose" struiken gegeten. Ik wist zelf niet meer waar ik was :openmouth: . Iemand ervaring met LSA zaden?? ze zijn nouw verwant aan LSD heb ik gehoord. Je kunt ze bestellen op http://www.azarius.nl/ , ik raad wel de baby woodrose aan :wink:
Klik om te vergroten...

die morning glory moet ge er 200-300 van nemen he... en die smake echt gooooor, heb da paar keer geprobeerd en 1 keer kleine effectjes gehad (da was een paar weke geleden) effe toen ik op straat wandelde was het net of er alles uit 3 stukken bestond, de weg, een linkerkant en een rachterkant en die 3 stukken bewogen op en neer enz, met de wind mee :tongueout:

khad wel extractje gemaakt die laatste keer, omda de vorige keren ik 6uur lang een vieze smaak in mijn mond had, toen had ik ook maar 100 zaadjes genomen, laatste keer was een extract van 200tal zaden... mar blijkbaar nog niet genoeg, volgende keer 400 minstens :tongueout: ...

hawaïan baby woodrose is veel sterker maar kheb ze nog nie geprobeerd, de reden daarvoor is da we morning glorie in onze tuin staan hebbe, dusja, goeikoper e :tongueout:

er zijn trouwens oook zo'n capsules (happy caps) met HBW en MG en nog andere planten in, 2 vrienden vn me hadden die op fullmoon, ene was suuupergoe gegaan ("tbeste van zen leven"), de andere vond het maar niets, allebei hebbe ze wel moete kotsen en eerste uur na inname echt slecht gevoeld allebei :tongueout:

morning glorie zaadjes kunt ge trouwens kope bij elke zaadhandel
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
sjaartrol zei:
disaster zei:
Ik had laatst LSA-zaden geprobeerd, ik had eerst de zaden v/d morning glory plant geprobeerd en heb daar niks van gevoeld. Later had ik 12 uur in de middag 6 zaden van de "Baby Hawaiian Woodrose" struiken gegeten. Ik wist zelf niet meer waar ik was :openmouth: . Iemand ervaring met LSA zaden?? ze zijn nouw verwant aan LSD heb ik gehoord. Je kunt ze bestellen op http://www.azarius.nl/ , ik raad wel de baby woodrose aan :wink:
Klik om te vergroten...

die morning glory moet ge er 200-300 van nemen he... en die smake echt gooooor, heb da paar keer geprobeerd en 1 keer kleine effectjes gehad (da was een paar weke geleden) effe toen ik op straat wandelde was het net of er alles uit 3 stukken bestond, de weg, een linkerkant en een rachterkant en die 3 stukken bewogen op en neer enz, met de wind mee :tongueout:

khad wel extractje gemaakt die laatste keer, omda de vorige keren ik 6uur lang een vieze smaak in mijn mond had, toen had ik ook maar 100 zaadjes genomen, laatste keer was een extract van 200tal zaden... mar blijkbaar nog niet genoeg, volgende keer 400 minstens :tongueout: ...

hawaïan baby woodrose is veel sterker maar kheb ze nog nie geprobeerd, de reden daarvoor is da we morning glorie in onze tuin staan hebbe, dusja, goeikoper e :tongueout:

er zijn trouwens oook zo'n capsules (happy caps) met HBW en MG en nog andere planten in, 2 vrienden vn me hadden die op fullmoon, ene was suuupergoe gegaan ("tbeste van zen leven"), de andere vond het maar niets, allebei hebbe ze wel moete kotsen en eerste uur na inname echt slecht gevoeld allebei :tongueout:

morning glorie zaadjes kunt ge trouwens kope bij elke zaadhandel
Klik om te vergroten...

Ik had ongeveer 20 gram Morning Glory (ong. 1600 zaadjes) gekocht. We hadden allebei de helft en ik had niks gevoelt. We hadden het ook 's-avonds gedaan! We waren binnen 2 uurtjes gaan slapen omdat we dachten dat het toch niet zou werken. Maar m'n vriend heeft wel wat gevoeld, hij werd midden in de nacht wakker en zag alles draaien. Verder was ie kotsmisselijk en had hij zich ziek gemeld. Niet zo relax vond hij dus..

Van de HBW moest ik ook even van gaan liggen en werdt in het begin ook een beetje misselijk.. LSA kun je moeilijk verglijken met andere Natuurlijke Empathogenen. Zo heftig had ik nog nooit getript op die natuurlijke shit! :mrgreen:

Klopt indd dat je de zaadjes zo kunt kopen in winkels, maar ik heb veel gehoord dat ze met gif bespoten zijn.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmm, over die morning glory hoor ik niet veel goeds.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
disaster zei:
Klopt indd dat je de zaadjes zo kunt kopen in winkels, maar ik heb veel gehoord dat ze met gif bespoten zijn.
Klik om te vergroten...

inderdaad, maar ge kunt die wassen he :)

het beste is nog zelf uw plant hebbe staan, goeikoopste en bent ge zeker da er nix van gif opzit...

binnekort keertje onze morning glory oogste nu k eraan denk :)
s
skaffamanLid
01-01-2024, 00:00
#13
De hawaiian (baby) woodrose is inderdaad sterker dan de morning glory. 1 gram (=6 a 10 zaadjes) moet je zo fijn mogelijk vermalen. Deze in een thee glas leggen en dan kokend water met citroensap erover heen gieten. Door de citroensap wordt de LSA btr geextraheert. Dit theetje 4 tot 6 uur laten trekken en het geheel koud opdrinken.

Tip tegen misselijkheid:
* Voor het bereiden eventuelen schillen van de zaadjes halen. Of na het laten trekken de verpoederde zaadjes eruit filteren.
* Niet veel eten van te voren en het beste 24 uur van te voren geen zuivel producten of druiven (ook geen wijn enz.) te nuttigen.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou, dat viel vies tegen. Ik werd meteen misselijk, het werkte flink op mijn maag. Toch alles binnen kunnen houden, maar het deed verder niets. Wel flink stoned geworden, maar waarschijnlijk van de twee joints die ik later die avond nog gerookt heb.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Had je die 20 gram verdeeld over 3 personen? Vreemd toch dat je dan niets hebt gevoeld :confused: . Ga je het nog eens proberen met een hogere dosis, of ga je eens andere LSA zaadjes testen?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga binnenkort weer de hawaiian woodrose halen :hearteyes: , samen met een paddo-growbox. Alleen nu wat minder nemen : :)
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Baukereg zei:
Nou, dat viel vies tegen. Ik werd meteen misselijk, het werkte flink op mijn maag. Toch alles binnen kunnen houden, maar het deed verder niets. Wel flink stoned geworden, maar waarschijnlijk van de twee joints die ik later die avond nog gerookt heb.
Klik om te vergroten...

Ik werd eerst ook vaag stoned (net van de weed), daarna begon alles te draaien en te doen. Later begon ik heel erg te hallicuneren.
s
sjaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ook een keer 4 van die Hawaiian Baby Woodrose zaadjes gegeten, maar ik heb helemaal niets gemerkt. Zelfs geen stoned gevoel. Misschien te weinig zaadjes?
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#19
disaster zei:
Ik had 6 stuks genomen, daarvan heb ik best spijt gehad..
Een halfuurtje na inname begon ik me een beetje stoned te voelen, net alsof je een joint had gerookt. Een uurtje later was ik helemaal de weg kwijt :P . Ik wist niet wat me overkwam, alles begon om me heen te draaien en zelfs als je je ogen sluitte draaide het verder.. Toen ik een beetje verwelkomt was in m'n nieuwe wereld ging ik liggen. Er kwamen allemaal gedachten op me af, je ziet jezelf van buitenaf (echt vaag was dit). Ik zag alles in een ronde bol, en m'n bureaulamp begon tegen me te praten.. Ik probeerde ergens anders op te letten en drukte de T.V. aan maar die kon ik amper volgen.. Ik ervaarde alles anders, de tijd stond stil en de muziek leek veel slomer te gaan.. Ik heb m'n ogen rond een uurtje of 12 in de nacht gesloten en werd rond 9 uur wakker. Ik moest wel ff denken wie ik was en wat werkelijkheid was.

Dit was echt een zeer heftige trip! Ik heb veel dingen geizen die er niet waren en heb de laatste uren genoten.. Ik raad aan om te beginnen met 2 of 3 zaadjes.
Klik om te vergroten...

ik ga zelf zeker niet de eerste keer 6 zaden nemen. Maar het klinkt wel leuk :grin:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik had weer laatst deze zaden geprobeerd! Maar dan met wat minder zaden als de vorige keer. Had 3 zaden opgegeten en begon al na een half uurtje een beetje stoned te voelen. Na ongeveer 1,5 uur begon ik al te trippen (net LSD alleen wat minder intens), jammer van de misselijkheid die ik had :( !! Die ging maar niet weg, dus heb de hele trip maar op de bank gelegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."